[Cabrio] Alufelgi na lato - wybór
To prawda cena wysoka. Właśnie jestem w trakcie szukania dystansów, wysłałem kilka zapytań do znajomych tokarzy i zobaczymy. Chyba że trafią się jakieś 4x100 dystanse to może takie kupie. Jak kupię dystanse będę miał bardziej sprecyzowane poszukiwania =)
A mam jeszcze pytanie, przy dystansach zmieniających rozstaw z 4x108 na 5x130, felga przykręcana jest na 5 czy na 4 śruby?
A mam jeszcze pytanie, przy dystansach zmieniających rozstaw z 4x108 na 5x130, felga przykręcana jest na 5 czy na 4 śruby?
http://allegro.pl/rh-zw4-rh-zw-4-rh-zw4 ... 10795.html
tylko zmienic oponki i byloby ekstra i mysle ze cena tez calkiem przyjemna
[ Dodano: 2013-01-19, 17:44 ]
no i wysokie et pozwalajace na dystans zmieiajacy rozstaw ciekawa oferta
tylko zmienic oponki i byloby ekstra i mysle ze cena tez calkiem przyjemna
[ Dodano: 2013-01-19, 17:44 ]
no i wysokie et pozwalajace na dystans zmieiajacy rozstaw ciekawa oferta
faktycznie ale ktoś balony na to ponaciągał, ale do mnie bardziej przemawiają RH PD niby nie wiele się różniąbendek88 pisze:http://allegro.pl/rh-zw4-rh-zw-4-rh-zw4 ... 10795.html
tylko zmienic oponki i byloby ekstra i mysle ze cena tez calkiem przyjemna
RH PD 8/9x18" z dobrymi ET 55 i 48. 5x112 za 3000zł, ale jak nowe.
http://moto.allegro.pl/18-5x112-8j-i-9j ... 03988.html
Co więcej z przodu i z tyłu mają wąskie bębny 6,75". Ja i Mikołaj musieliśmy sobie dokupić na tył węższe żeby mieścić koło... a tu już gotowy zestaw, tylko brak opon i dystansów.
Dobra oferta. Do cabrio wzór pasuje doskonale <ok>
http://moto.allegro.pl/18-5x112-8j-i-9j ... 03988.html
Co więcej z przodu i z tyłu mają wąskie bębny 6,75". Ja i Mikołaj musieliśmy sobie dokupić na tył węższe żeby mieścić koło... a tu już gotowy zestaw, tylko brak opon i dystansów.
Dobra oferta. Do cabrio wzór pasuje doskonale <ok>
Hmmm no ciekawe oferty tylko dlaczego same 5x112 ?? W takim wypadku koło kręcone tylko na 4 śruby, chyba nie chciałbym ryzykować...
A jak wygląda zmiana piast w Cabrio 2.6, 94 rok?
Przód z S2 a tył? Czytałem gdzieś o A6C4, tylko chyba w temacie był inny silnik...
Jak koszty? 1500-2000zł? Co dokładnie trzeba zmienić prócz piast i tarcz?
Pozdro
A jak wygląda zmiana piast w Cabrio 2.6, 94 rok?
Przód z S2 a tył? Czytałem gdzieś o A6C4, tylko chyba w temacie był inny silnik...
Jak koszty? 1500-2000zł? Co dokładnie trzeba zmienić prócz piast i tarcz?
Pozdro
Ostatnio zmieniony 21 sty 2013, 20:20 przez HBArt, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
HBArt, przod: przeguby od S2/V6 2.8, lozyska, piasty S2, tarcze
tyl: lozyska, piasty a6c4 (oska) tarcze, nic wiecej nie trzeba, tarcza na przodzie musialaby byc maksymalnie taka jak obecna, bo jezeli masz ten sam zacisk co ja (a podejrzewam ze masz) to seryjna tarcza jest chyba najwieksza jaka tam sie miesci, u mnie tak przynajmniej bylo bo zalozylem ciut wieksza o pare mm i kolo mi sie zblokowaly mimo tego ze zacisk udalo sie zalozyc na zwrotnice... na tyl tarcze moga byc od tego samego a6c4 oska! pasuja P&P pod orginalny zacisk z cabrio
koszta? jak ja liczylem na znizkach to za caly swap 5x112 zaplacilbym w granicach 2000pln, oczywiscie wszystko nowe procz piast, ale udalo mi sie to ogarnac ponad polowe taniej, ale nie pytaj jak bo sam nie wiem, poprostu mialem kase w momencie kiedy czesci lataly po forum :mrgreen:
tyl: lozyska, piasty a6c4 (oska) tarcze, nic wiecej nie trzeba, tarcza na przodzie musialaby byc maksymalnie taka jak obecna, bo jezeli masz ten sam zacisk co ja (a podejrzewam ze masz) to seryjna tarcza jest chyba najwieksza jaka tam sie miesci, u mnie tak przynajmniej bylo bo zalozylem ciut wieksza o pare mm i kolo mi sie zblokowaly mimo tego ze zacisk udalo sie zalozyc na zwrotnice... na tyl tarcze moga byc od tego samego a6c4 oska! pasuja P&P pod orginalny zacisk z cabrio
koszta? jak ja liczylem na znizkach to za caly swap 5x112 zaplacilbym w granicach 2000pln, oczywiscie wszystko nowe procz piast, ale udalo mi sie to ogarnac ponad polowe taniej, ale nie pytaj jak bo sam nie wiem, poprostu mialem kase w momencie kiedy czesci lataly po forum :mrgreen: