[80/1Z] Problem z automatem AEG
[80/1Z] Problem z automatem AEG
Witam. We wcześniejszym moim poście opisywałem problem z wyciekającym olejem. Problem urósł i teraz na biegu jałowym oraz na D przy wciśniętym hamulcu gdy silnik jest rozgrzany słychać jak by coś się w niej obijało. Dodatkowo przy zmianie biegu na 4 słychać zgrzyt. Byłem u dwóch mechaników jeden mówi, że to koło zamachowe się roznitowało i nawala o obudowę, drugi że kinetyka pada. Nie wiem co robić czy oddać im to do naprawy czy poszukać innej skrzyni (szukam już jakiś czas i brak rezultatów) lub jeśli istnieje taka możliwość podmienić skrzynię od benzyniaka. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 20:20 przez dartweider, łącznie zmieniany 2 razy.
ja też uważam że jak by koło było roznitowane to by waliło w obudowę non stop. Jak na razie kupiłem po cenie złomu drugą skrzynie podobno dobra przynajmniej widać że nie rzeźbiona nie ma żadnych śladów po sylikonie, a nie ma też żadnych wycieków z niej ale wszystko się okaże jak mechanik zdejmie starą. Jak zrobi napisze co i jak
[ Dodano: 2013-02-10, 11:34 ]
No i okazało się że skrzynia jest zakleszczona i nie da się w ogóle ruszyć samochodem:( nie szukam już skrzyni do automatu bo przerabiam na manuala taniej wychodzi niż szukać dobrej skrzyni w nieskończoność
[ Dodano: 2013-02-10, 11:34 ]
No i okazało się że skrzynia jest zakleszczona i nie da się w ogóle ruszyć samochodem:( nie szukam już skrzyni do automatu bo przerabiam na manuala taniej wychodzi niż szukać dobrej skrzyni w nieskończoność
Przepraszam że teraz pisze ale nie zauważyłem posta:) Tak mogłem się poruszać bo nie miałem jednej półosi (dzięki temu rozwaliłem prawe łożysko), a z tego co mi mówił mechanik który wrzucał skrzynie to na wstecznym gasł im gdy chcieli wyjechać a na drajwa w ogóle nie reagował. Z ciekawostek to jak zapchałem go do czewy na N to skrzynia nie chciała nawet wrzucić parkingu było słychać tylko jak zgrzytają zębatki. No ale mam już manuala i nie jest źle:)