[Audi 80 B4 Competition][SWAP] by Słonik
Maszu, on duchem i ciałem.
fajnie mu harnasie vocal zmieniają co nie :lol:
Jak to mówią jak czegoś nie możesz kupić to musisz to sobie zrobić :mrgreen:
Coś tam strugam, plan jest ambitny a rokowania obiecujące.
Na razie "na surowo" wygląda to tak.
Jak dla mnie największym problemem jest zgranie odpowiedniego kąta ramienia do drążka kier względem płaszczyzny mocowania zwrotnicy.
Wszelkie sugestie mile widziane, może ktoś ma mądrzejszy pomysł niż ja :?:
Fasolka na górnej śrubie mocującej zwrotnice jest z dwóch względów:
- Jeśli ściągną spawy i zgubi się kat pomiędzy mocowaniem zwrotnicy a pionową osią kolumny to tutaj będzie można to "nadrobić"
- Dla zagorzałych tuningowców niezły negatyw na przedniej osi bez konieczności montażu camberów. <ok> Niestety jak ktoś ma szerokie felgi na wysokim ET to raczej nie pochyli w ten sposób kola.
W międzyczasie przerabiają się tylne zaciski z wersji ośka na quattro.
Różnica polega na miejscu mocowania przewodu hamulcowego, sam zacisk jest przystosowany pod oba otwory tylko kwestia nawiertu i nagwintowania.
Te kalamitki to nie odpowietrzniki, po prostu długość i gwint akurat pasował to sobie wkręciłem, będą skrócone bo nie mogą tak wystawać, gdyż będą zawadzać o manżete na przegubie.
Może wreszcie nie będę musiał zostawiać auta z cegłą pod kołem z powodu braku hamulca postojowego :mrgreen: :lol:
A właśnie potrzebuje całe te bebechy które są od otworu w tunelu do linek ręcznego, taka blaszka i to cięgno co idzie od dźwigni. Ma ktoś może takie coś nieskorodowane??
fajnie mu harnasie vocal zmieniają co nie :lol:
Jak to mówią jak czegoś nie możesz kupić to musisz to sobie zrobić :mrgreen:
Coś tam strugam, plan jest ambitny a rokowania obiecujące.
Na razie "na surowo" wygląda to tak.
Jak dla mnie największym problemem jest zgranie odpowiedniego kąta ramienia do drążka kier względem płaszczyzny mocowania zwrotnicy.
Wszelkie sugestie mile widziane, może ktoś ma mądrzejszy pomysł niż ja :?:
Fasolka na górnej śrubie mocującej zwrotnice jest z dwóch względów:
- Jeśli ściągną spawy i zgubi się kat pomiędzy mocowaniem zwrotnicy a pionową osią kolumny to tutaj będzie można to "nadrobić"
- Dla zagorzałych tuningowców niezły negatyw na przedniej osi bez konieczności montażu camberów. <ok> Niestety jak ktoś ma szerokie felgi na wysokim ET to raczej nie pochyli w ten sposób kola.
W międzyczasie przerabiają się tylne zaciski z wersji ośka na quattro.
Różnica polega na miejscu mocowania przewodu hamulcowego, sam zacisk jest przystosowany pod oba otwory tylko kwestia nawiertu i nagwintowania.
Te kalamitki to nie odpowietrzniki, po prostu długość i gwint akurat pasował to sobie wkręciłem, będą skrócone bo nie mogą tak wystawać, gdyż będą zawadzać o manżete na przegubie.
Może wreszcie nie będę musiał zostawiać auta z cegłą pod kołem z powodu braku hamulca postojowego :mrgreen: :lol:
A właśnie potrzebuje całe te bebechy które są od otworu w tunelu do linek ręcznego, taka blaszka i to cięgno co idzie od dźwigni. Ma ktoś może takie coś nieskorodowane??
Ostatnio zmieniony 27 lip 2013, 20:29 przez Słonik, łącznie zmieniany 2 razy.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Bronek27, jak przejdzie testy działania i wytrzymałości u mnie na aucie to pomyślimy
karolas123, Danych dokładnych nie znam ale to jest kwas.
ATLAS, nom jak już jest to w miarę zmaterializowane to wygląda spoko, zobaczymy czy z działaniem będzie podobnie <ok>
Jak już się tak rozpisałem to jeszcze coś ze stylingu czyli nowe-stare aludekle na zimę :mrgreen:
, ,
karolas123, Danych dokładnych nie znam ale to jest kwas.
ATLAS, nom jak już jest to w miarę zmaterializowane to wygląda spoko, zobaczymy czy z działaniem będzie podobnie <ok>
Jak już się tak rozpisałem to jeszcze coś ze stylingu czyli nowe-stare aludekle na zimę :mrgreen:
, ,
Ostatnio zmieniony 27 lip 2013, 20:36 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Co wy z tymi czarnymi. Ja tam na zimę wolę jakieś najtańsze alu 15 niż stal lub stal i kołpaki. Lżej latać po śniegu i poupalać a i wygląda lepiej a jakieś 15 alu idzie kupić w cenie dwóch butelek dobrego łyskacza.Słonik pisze:Jak juz sie tak rozpisalem to jeszcze cos ze stylingu czyli nowestare aludekle na zime :mrgreen:
Mnie się nie podobuje. Jeszcze co by białe były to może.
FranoF1, Do birola to tu jeszcze "troche" brakuje :lol:
Spawam ciagiem rysujac litere C elektroda, uprzedniuo lapie punktowo naprzeciwlegle do momentu az zgrzewy sa w odlegrosci ok 3cm od siebie. Probowalem cos tam pulsacyjnie ale albo nie umniem albo nie umiem albo cos zle ustawiam
eSPe, biale mam na lato
Spawam ciagiem rysujac litere C elektroda, uprzedniuo lapie punktowo naprzeciwlegle do momentu az zgrzewy sa w odlegrosci ok 3cm od siebie. Probowalem cos tam pulsacyjnie ale albo nie umniem albo nie umiem albo cos zle ustawiam
eSPe, biale mam na lato