Audi Cabrio 2.2t
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Zamysl hydro lapy kierowal sie w ta strone zeby nie robic jej na zewnatrz tunelu tylko zeby bylo to schowane i praktyczne po zmianie hamulcow z seryjnych na rs2-kowe gdzie z tylu sa tarczo bebny a umnie sam zacisk nie mialem recznego i auto zostawalo na biegu lub na zlotach np Nysa cegla pod kolo :mrgreen: wiec troche lipa teraz po zmianie na 8 tloki przod i 4 tloki tyl z cayenna turbo S musialem zamontowac reczny i tak sie stalo troche rozkminki bylo ale ale mozna ''polak potrafi'' tunel sie miesci i przyciski tez maja kolo 3 cm luzu od szyb i el dachu wiec diff off tez wejdzie :mrgreen: tarcze zostaja 365mm na przodzie bo 20" felg nie montuje a tarcze 396mm ida do innego projektu audi A6 a cabrio ma byc funkcjonalne i bezawaryjne jak do tej pory
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
chodzi mi o to ze wsiadalem z torba turystyczna z mala na fotelik i lecielismy na zlot czy nad morze i wracalizmy za kazdym razem bez przygod a co do ar to fajny bajer ale nie do tego auta'' czytaj moje cabrio'' Kolczat pamietasz karniaka w Opolu na zlocie co jechales prowadzil sie jak po szynach a na ar moglo by byc roznie...Fanthom pisze:Gleba , felga 19" i cabrio po prostu kwintesencja funkcjonalności <ok> Często tu zagladam i zawsze jestem czyms zaskoczony , az boje sie pomyslec ile kasy to cabrio pochlonelo i jeszcze pochlonie.Chyle myckę nisko do ziemi :mrgreen:Harry71 pisze:funkcjonalne i bezawaryjne jak do tej pory
pneumatyka to mam dobrze rozwiazana w garazu od kompresora do wyjscia na klucz udarowy hehe audi ma gwinta i tak ma zostac :mrgreen:Kolczat pisze:moglo by byc roznie, ale nie koniecznie zle, wiem ze znasz przypadki awarii pneumatyki na drodze, ale przy Twoim profesjonalizmie prac wszystko bylo by dograne w kazdym szczegole :mrgreen:
ps: zas mnie pojada za wchodzenie w dupe