Witam,
ostatnio podjechałem do kolegi, nie było mnie 20 min wrociłem i auto już nie odpaliło.
Po przekręceniu stacyjki nie pali się żadna kontrolka ani nie zapalają światła, tylko długimi mog mrugać, radio działa, centralny działa. Silniki kręci a nie odpala.
a drugi problem to nie działający nawiew, po prostu nie kręci wiatrak. jak go popchnę palcem to działa ale z ledwością i po jakichś 15 min przestaje sie krecić i lipa... wymieniłem bezpiecznik, bo stary był przetopiony?! <--- WTF? i nie działa nadal...
Co to może być? Proszę pomóżcie!!!
[B4 ABT] nie odpala rozrusznik kręci kontrolki nie świecą
masz alarm ?
to 1 to może też być wina alarmu, jeśli jest, u mnie tak jest, że gdy auto zamknę alarmem, a otworzę kluczykiem to alarm się nie załącza, ale kontrolki się nie świecą po przekręceniu zapłonu, rozrusznik kręci, ale auto nie zapala
to 1 to może też być wina alarmu, jeśli jest, u mnie tak jest, że gdy auto zamknę alarmem, a otworzę kluczykiem to alarm się nie załącza, ale kontrolki się nie świecą po przekręceniu zapłonu, rozrusznik kręci, ale auto nie zapala
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 13:41 przez P_F, łącznie zmieniany 1 raz.
Cześć To co chłopaki piszą jest bardzo prawdopodobne.Czyli kostka i alarm.Co do silnika nawiewu to do wymiany pewnie będzie.Można go wyciągnąć przez demontaż całkowity schowka deski rozdzielczej Hmm jak dla mnie winna leży:Na pewno jechałeś na włączonym nawiewie po wyłączeniu silnika.Pod wpływem przeciążenia wynikającego z blokowania silnika elektrycznego mogła się zacząć przepalać kostka stacyjki i pewnie też problem z alarmem(immobilizerem) jeśli go Masz.Jest jeszcze coś sterownik silnika który powinien być tam gdzie jest skrytka i silnik nawiewu.Zobaczyłbym co z nim Powodzenia
Ostatnio zmieniony 23 sty 2013, 00:04 przez Slawo777, łącznie zmieniany 1 raz.
Znalazłem coś jeszcze żebyś sprawdził przekaźnik obciążający styk X.Jest to drugi od prawej od góry w skrzynce głównej z bezpiecznikami:
W instalacji elektrycznej samochodu przekaźnik odciążający styk X odgrywa ważną role (poza ty m jest on zwykłym przekaźnikiem przełączającym). Styk X stacyjki zasilany jest prądem jedynie wtedy, gdy kluczyk zapłonowy ustawiony jest w położeniu "jazda". Odbiorniki o dużym zapotrzebowaniu,jak wycieraczki,ogrzewana szyba tylna lub dmuchawa, podłączone są przez ten właśnie przekaźnik, aby przy uruchamianiu silnika cała moc akumulatora mogła zostać przekazana na rozrusznik.Może on też mieć wpływ na usterkę
W instalacji elektrycznej samochodu przekaźnik odciążający styk X odgrywa ważną role (poza ty m jest on zwykłym przekaźnikiem przełączającym). Styk X stacyjki zasilany jest prądem jedynie wtedy, gdy kluczyk zapłonowy ustawiony jest w położeniu "jazda". Odbiorniki o dużym zapotrzebowaniu,jak wycieraczki,ogrzewana szyba tylna lub dmuchawa, podłączone są przez ten właśnie przekaźnik, aby przy uruchamianiu silnika cała moc akumulatora mogła zostać przekazana na rozrusznik.Może on też mieć wpływ na usterkę