Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 JN]Ciepły ciężko odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
elektryk182
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
Lokalizacja: LHR

[1.8 JN]Ciepły ciężko odpala.

Post autor: elektryk182 » 23 sty 2013, 17:14

Witam.Mam problem z moim 1.8JN w samej benzynie, mianowice gdy odpalam go zimnego to odpala od tzw, Strzała ale z początku trochę nierówno chodzi zanim wbije się na obroty około 1000RPM, gdy się zagrzeje i chcę go zapalić to trzeba go kręcić z 2-3 sekundy, czasami nawet i więcej, sprawdziłem szczelność połączeń regulatora mieszanki z kolektorem i wszystko jest w porządku, wymieniłem nawet uszczelkę pod kolektorem ssącym i nadal nic.Pomóżcie proszę.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 23 sty 2013, 17:25

zacznij od wymiany czujnika temperatury który podaje temp. na kompa

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 sty 2013, 18:50

sprawdź czy przesłona powietrza jest prawidłowo wyregulowana i czy się nie zacina.

[ Dodano: 2013-01-23, 18:53 ]
w Centrum Audi 80 w dziale download jest książka "Reguluję i naprawiam" D. Korp jest tam wszystko o JN'ie
ps tylko musisz się ponownie zarejestrować
tu http://www.centrum.audi80.pl/component/option,com_remository/Itemid,53/func,select/id,2/orderby,2/page,2/

elektryk182
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
Lokalizacja: LHR

Post autor: elektryk182 » 23 sty 2013, 19:28

Wszystkie trzy czujniki są sprawne, sprawdzałem je pod względem rezystancji i temperatury, mam pytanie do przesłony powietrza, czy chodzi o ta która zmienia dopływ powietrza między kolektorem wydechowym a lampą?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 sty 2013, 20:46

fotka poniżej nawet masz opis jak to powinno być wyregulowane
Obrazek

elektryk182
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 06 cze 2012, 18:30
Lokalizacja: LHR

Post autor: elektryk182 » 24 sty 2013, 08:47

Ustawiłem klapkę na 1.9mm bo była na 2,7mm ale nic to nie dało, dalej tak samo.

[ Dodano: 2013-01-26, 15:57 ]
Sprawdziłem zawór dodatkowego powietrza i działa prawidłowo, co mogę jeszcze sprawdzić i co ma ewentualny wpływ na wolne obroty?

[ Dodano: 2013-01-30, 16:02 ]
Problem z falowaniem obrotów rozwiązany, problem z uruchomieniem ciepłego silnika nie, proszę o rady.

[ Dodano: 2013-02-09, 20:46 ]
Mam jeszcze pytanie co do wężyków podciśnieniowych.Na wielu zdjęciach widzę, że wąż który idzie od filtra węglowego jest podłączony do czarnej gumy a kolanko z odmy do kolektora ssącego, u mnie jest odwrotnie, czy to ma wpływ na falujące obroty i ciężki rozruch ciepłego silnika?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl