Audi Coupe Quattro - vol. 2
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Audi Coupe Quattro - vol. 2
Witam ponownie,
jak widać ciągnie wilka do lasu i po rocznej przerwie znów Coupe Quattro. Tym razem w wydaniu 2,8 V6.
Kupione poniekąd z przypadku. Plan był na S6 C4 4,2 w manualu ale, że znalazł się kupiec szybszy ode mnie to zakup eSki się nie udał. Po kilku telefonach i drażeniu tematu okazało się, że we Włocławku stoi sobie ACQ. Właściciel wystawił co prawda na dwa dni auto ale zrezygnował ze sprzedaży. Po 5 telefonach i paru minutach namawiania udało się przekonać na to abyśmy 300km podjechali do niego wraz z EDDem. Miała być piękna ładna i powabna... Jest trochę inaczej niż powabna ale i tak według mnie godna zakupu i trudu namawiania.
Model: Audi Coupe Quattro
Silnik: 2,8 12V 174KM AAH
Kolor: Z5U indigo perleffect
Rocznik: 23 lub 27 Listopada 1991 (modelowo 1992) - są małe rozbieżności w dokumentacji co do daty wyjechania z taśmy
Wyposażenie fabryczne:
- el. szyby
- el. lusterka
- podgrzewane lusterka
- miniboard (niestety :-| )
- ABS
- skórzana czarna tapicerka łącznie z sufitówką (ale to raczej nie skóra a coś podobnego - choć niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę)
- podgrzewane fotele przednie
- centralny zamek
A wlepka mówi tak:
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4Z = Felgi stalowe 6 jx15h2 et37 4/108
G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa
H0P = Tires 205/60 r 15 v
M7H = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/128 kW V6 2V closed-loop catalytic converter base engine is T7E
Q1D = Przednie fotele sportowe
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic'
3AS = Zewnętrzne prawe lusterko: sferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
3BS = Zewnętrzne lewe lusterko: asferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
T7E = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.1
4UA = Bez Airbag
0G1 = Gearshift lever (ktoś może mi to przetłumaczyć? - bo w prostym tłuamczeniu wychodzi na "lewarek zmiany biegów)
8AD = Radio Gamma
8GL = Alternator 120A
DRK = Nie znaleziono kodu (może ktoś się z takim lub podobnym kodem spotkał?)
1KD = Hamulce tarczowe tył
Wyposażenie poza fabryczne:
- manualna klima
- przednie reflektory soczewkowe z S2
- przedni zderzak z S2
- podtlenek LPG STAG 300-6 ISA 2
- ameliniowe felgi RH AO Phoenix 7,5/17
- amorki o skróconym skoku na seryjnej (niestety!) sprężynie - odkryte dziś na przeglądzie
Auto świeżo po przeglądzie i na tą chwilę do zrobienia:
- łączniki tylne zawieszenia
- prawy tylny zacisk - brak ręcznego
- temrostat
- mata przedniego fotela kierowcy
- listwy zewnętrzne dolne
- wygrzanie auta bo od stania na mrozie wykładzina zachowała nowy kształt
- wymienić tylną lewą lampę (jest prawdopoodbie od B3)
- wymienić zamek maski
- skleić a z czasem wymienić blendę tylną
- na sezon letni jak się uda założyć niższe sprężyny
Auto bez większych planów na mody. Ma na tą chwilę powodować zaciesz
A tak oto wygląda. Z czasem wrzucę lepsze zdjęcia bo te robione zegarkiem na ręku marki Casio
Stay tuned.
30.01.2013
Kolejna garść informacji a przy okazji może ktoś podpowie co i jak.
wymiana tylnej prawej lampy
wymiana zamka "ręcznego" maski
nieudane VAGowanie - podpięty pod tester i pod VAGa i niestety brak połączenia. Kabel OBD2->OBD1 podpięty pod tester jak i VAGa nie może się połączyć z kompem...nawet z ABSem
Jakieś rady?
02.02.2013
- zamontowanie shortshiftera zakupionegood DESa - całkiem inna kulturazmiany biegów. Co prawda jest sztywniej ale to efekt upier....j dzwigni przez któregoś z poprzedników (krótsza dźwignia o długośc gwintu). Poza tym bardzo perfekcyjne trafianie w biegi. Jak dla mnie warte tych pieniędzy!!!
- "nowa" blenda na tył (podziękowania dla UFO)
- regulacjainstalacji LPG + dołożenie bypasu (wyrównanie ciśnienia między listwami)
Poszukiwania wahań mocy silnika
08.02.2013
Kolejna partia info:
zdjęcie kolektora
znaleziony wyciek w rewizji układu korbowego (przy okazji sprawdzone zaworki)
wyczyszczenie kolektora, przepustnicy, wymiana wężyków podciśnienia, nowe uszczelki
ogrodowy patent na odmę - czekam na zamówione nowe węże olejowe
składanie wszystkiego do kupy
A teraz morał całej historii poszukiwania mocy wgórnej partii obrotów.
Winowajców było dwóch lub trzech (w zalezności ilu montowąło LPG ). Uszkodzone były:
czujnik spalania stukowego prawej głowicy (wymiana na nowy Boscha)
zagięta uszczelka kolektora ssącego na 6 cylindrze (wpadły dwie nowe)
Panom podczas instalacji przeszkadzały pewne kabelki i upie.... wtyczkę stukowca. A przy zakłądaniu kolektora ssącego jakimś cudem (do teraz mnie to zastanawia jak to zrobili) zagięła im się uszczelka kolektora ssącego - na samym narożniku.
Dodatkowo odnalezione usterki:
uszkodzone gniazdo czujnika halla (już zamówiony)
Z estetycznych spraw oczekuję na paczuszkę od Duo a w niej:
czarna wykładzina do Coupe
drążek zmiany biegów z gałką (obecny jest przycięty o wysokość gwintu)
kierownica powietrza spod grilla do obudowy filtra powietrza
włącznik ogrzewania tylnej szyby z wyłączeniem czasowym
lifter przedniej maski
komplecik diód czerwonych do podświetlenia licznika oraz włączników (to już z aukcji)
Jak tylka paczka dotrze zaczynam wszelkie zmiany.
22.03.2013
Mija miesiąc i aby nie było,że nic się nie dzieje:
wymiana poduszek amortyzatorów (DeSowe)
wymiana łącznika stabilizatora przód lewy (FEBI)
wymiana tylnych sworzni wahaczy (FEBI) - stare idą do regenracji
regenracja tylnych amorków (w między czasie zakupiony KYB gaz/olej)
linki ręcznego
regenracja tylnych zacisków
wymiana tylnych czujników ABSu (niestety nie pomogło i nadal brak kontaktu z ABSem)
wymiana mieszka dźwigni zmiany biegów (dzięki UFO)
nowa stara skórzana gałka od Duo
obudowa filtra powietrza
wymiana opon z 215/40 na 215/45
nowe tarcze przednie ATE
nowe klocki Ferodo
nowy płyn hamuclowy w całym ukłądzie ATE Super Blue DOT4
kompletna geometria (było wyzwanie ale jest petarda)
założony letni pakiet zawiasu i kół. Wygląda tak:
10.04.2013
Zrezałem wczoraj lampiszony według mojego od dawna spaczonego gustu :mrgreen:
Oraz nareperowałem śrubokrętem bo niczym innym się nie dało lampkę pod maską
14.04.2013
ABS został naprawiony po wymianie lewego przedniego czujnika ABSu (nowy Valeo). Poza tym auto wyglinkowane, wypolerowane Sonaxem + woskowanie Sonaxem a efekt poniżej.
Ponadto wpadła kierownica z Cabrio (dzięki Duo) - mam słabość do nich bardziej niż do "sportów".
Wiosenna sesja na wsi:
25.04.2013
wymiana tylnych łożysk (FAG)
zmiana amorków na KYB (na szczęście nowe ori)
auto usiadło z fabrycznych -20tek na progresywne -40 (leży już jak powinna po całości)
wymiana oleju (10W40) oraz filtra
uszczelnienie miski oraz podstawy filtra (sączyło się delikatnie)
regulacja i przesmarowanie układu zmiany biegów w tym shorthshiftera
znalezione drobne pęknięcie w układzie chłodzenia (wąż z nagrzewnicy do silnika - dzięki sam. dawcy mam już drugi na podmiankę - dzięku UFO) - wymiana we wtorek
Zdjęcia z nowego setupu zawieszenia...sooooonnnn -może z Grabiny
20.05.2013
Mały spy photo z dzisiejszej wymiany wykładziny.
Przed:
Strona pasażera pod starą wykładziną:
Strona kierowcy pod starą wykładziną:
Nowa stara wykładzina:
Wyłożone jest nowymi matami filcowymi odpornymina wilgoć i ogień (koszt 62pln/m2). Teraz trzeba odkurzyć i dać się ponownie materiałowi ułożyć z racji iż fabryczne wygłuszenie było profilowane.
20.06.2013
Nowy wydech już na aucie. Poniżej spyfoto z budowy:
Przy okazji mogłem dobrze obejrzeć spód i jestemmile zaskoczony. Pomijając fakt, iż wózek ma powierzchwoną rdzę to podłoga jestw rewelacyjnym stanie. Jedynie za niedługi czas trzeba będzie się zająć przewodami paliwowymi. Dwiedekady zrobiły swoje. Przy okazji dam do wypiaskowania wózek i smarnę go proszkowo na czarno.
Fotele już też namiejscu. Jest jeden mały fuck up. Otóż, przy budowaniu stelaży okazało się, że nie będzie możliwości regulowania wysokości fotela. Stąd też decyzja iż fotel kierowcy idzie maks w dół. Co spowodowało to co widać na fotkach czyli różnicę wysokości w obu fotelach. Ale nic straconego - oba są na podkładkach więc tylko kwestia dopasowania sobie według własnych potrzeb.
Sorki za jakość ale mój kalkulator nie ogarnia słonecznej pogody
Oraz kilka świeżych fotek auta:
20-31.07.2013
Przed urlopem auto wstawione do tapicera - MAFF w Rumii. Chłopaki po napotkaniuróżnychdziwnych patentów w montażu sufitki, boczków czy choćby słupków A...zabrali się za reanimację.
odbudowa poniszczonej od "kleju" i pianki montażowej sufitki - delikatne szpachlowanie i obszycie jej czarnym welurem.
zdjęcie z boczków ori skóry przyklejonej na...cyjano-akrylu. Niestety nie wszystko udało się uratować co widać obecnie naboczkach. Z czasem może uderze w boczkipoliftowe
wymiana poszycia tylnej półki
po wszelkich naprawach wzieli się do obszywania/oblkejania poszczególnych elemntów
surfitówka, słupki A B i C oraz kieszenie boczków, uszczelka przednia górna przy sufitce oraz tylna osołona w czarny welur
boczki przednie i tylne skóra (poprawnienie i ponowne uformowanie)
dekory poflokowane + ontaż na boczkach
wyflokowane elemnty wystroju auta (lampki sufitowe, tylne trójkąty, pokrywa popielniczki, pasekprzy panelu sterownia nawiewu, ramka radia.
Dzień przed rozpoczęciem urlopu chłopaki z MAFFu oraz ja zabraliśmy się za składanie. Wyszło wszystko całkiem ciekawie. Mnie osobiście robota Bushidfo (flok) oraz MAFFu (reszta) podoba się bardzo i jestem zadowolony - godzej portfel
Po wyruszeniu na urlop...na kolejny dzień pierwszy fuck up unieruchamiający Audi - uszczelniacz napodstawie filtra oleju podziękował za współpracę. A, że zbliżała mi się wymiana oleju...to nawet było mi to na rękę. Zalany Motulem 10W40 odżył dnia następnego.
W ostatni czwartek nudziło nam się nad jeziorem (temperatura 32 w cieniu zabibijała) więc trzeba było coś porobić. A że z miejsca urlopowego do kuzynamam 5km to pojechałem wypolerować auto. Większość rys zeszła. Zostały niestety te głębsze (3-4) oraz dwa pęknięcia klaru. Z efektujestem zadowolony ale jednak będę się szykował na odnowienie powłoki (za dużo jest mankamentów mi przeszkadzających)
25.08.2013
10.09.2013
Prace nadal trwają choć teraz bardziej ekspuatacyjne i przygotowawcze do zimy.
Dziś dzięki uprzejmości Waldka (waldekaudi z PKAudi) i Gruszki udało się wymienić chłodnicę. Ori 22-letnia podziękowała w końcu za współracę choć nie jakimś nagłym atakiem ale delikatnie syganlizując kropelkami płynu.
3h i udało się wyjąć starą chłodnicę i włożyć nową. O tyle to trudne w tym aucie, że przy V6 jest bardzo mało miejsca i trzeba rozpiąć przedni pas, wyjąć lampy oraz słupek środkowy pasa przedniego.
A chłodnica wyglądała tak:
W zaznaczonym miejscu puściła. Czujnik był OK więc zostawiłem i przekreciliśmy go do nowej chłodnicy. Największy problem był z wyjęciem i włożeniem ponownym chłodnicy klimatyzacji - co ciekawe poprzedni właściciel jak dokładał klime robił to wszystko na fabrycznych mocowaniach za co mu szacun się należy.
Jutro wpadnie nowy korek od zbiorniczka z zaworkiem - obecny działa ale warto co jakiś czas wymienić. Układ zalany G12+ także zima mi nie straszna
Na dniach dostanę też kolumny przednie oraz tylny wózek - przygotowania do zimy w trakcie. Wracam do seryjnej wysokości + zakup alu pod zimówki:
jak widać ciągnie wilka do lasu i po rocznej przerwie znów Coupe Quattro. Tym razem w wydaniu 2,8 V6.
Kupione poniekąd z przypadku. Plan był na S6 C4 4,2 w manualu ale, że znalazł się kupiec szybszy ode mnie to zakup eSki się nie udał. Po kilku telefonach i drażeniu tematu okazało się, że we Włocławku stoi sobie ACQ. Właściciel wystawił co prawda na dwa dni auto ale zrezygnował ze sprzedaży. Po 5 telefonach i paru minutach namawiania udało się przekonać na to abyśmy 300km podjechali do niego wraz z EDDem. Miała być piękna ładna i powabna... Jest trochę inaczej niż powabna ale i tak według mnie godna zakupu i trudu namawiania.
Model: Audi Coupe Quattro
Silnik: 2,8 12V 174KM AAH
Kolor: Z5U indigo perleffect
Rocznik: 23 lub 27 Listopada 1991 (modelowo 1992) - są małe rozbieżności w dokumentacji co do daty wyjechania z taśmy
Wyposażenie fabryczne:
- el. szyby
- el. lusterka
- podgrzewane lusterka
- miniboard (niestety :-| )
- ABS
- skórzana czarna tapicerka łącznie z sufitówką (ale to raczej nie skóra a coś podobnego - choć niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę)
- podgrzewane fotele przednie
- centralny zamek
A wlepka mówi tak:
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C4Z = Felgi stalowe 6 jx15h2 et37 4/108
G0G = Ręczna skrzynia 5-biegowa
H0P = Tires 205/60 r 15 v
M7H = 6-cyl. gasoline eng. 2.8 L/128 kW V6 2V closed-loop catalytic converter base engine is T7E
Q1D = Przednie fotele sportowe
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G2 = Koło zapasowe dojazdówka
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic'
3AS = Zewnętrzne prawe lusterko: sferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
3BS = Zewnętrzne lewe lusterko: asferyczne, sterowane elektrycznie, podgrzewane
T7E = 6-cylinder gasoline engine 2.8 L unit 078.1
4UA = Bez Airbag
0G1 = Gearshift lever (ktoś może mi to przetłumaczyć? - bo w prostym tłuamczeniu wychodzi na "lewarek zmiany biegów)
8AD = Radio Gamma
8GL = Alternator 120A
DRK = Nie znaleziono kodu (może ktoś się z takim lub podobnym kodem spotkał?)
1KD = Hamulce tarczowe tył
Wyposażenie poza fabryczne:
- manualna klima
- przednie reflektory soczewkowe z S2
- przedni zderzak z S2
- podtlenek LPG STAG 300-6 ISA 2
- ameliniowe felgi RH AO Phoenix 7,5/17
- amorki o skróconym skoku na seryjnej (niestety!) sprężynie - odkryte dziś na przeglądzie
Auto świeżo po przeglądzie i na tą chwilę do zrobienia:
- łączniki tylne zawieszenia
- prawy tylny zacisk - brak ręcznego
- temrostat
- mata przedniego fotela kierowcy
- listwy zewnętrzne dolne
- wygrzanie auta bo od stania na mrozie wykładzina zachowała nowy kształt
- wymienić tylną lewą lampę (jest prawdopoodbie od B3)
- wymienić zamek maski
- skleić a z czasem wymienić blendę tylną
- na sezon letni jak się uda założyć niższe sprężyny
Auto bez większych planów na mody. Ma na tą chwilę powodować zaciesz
A tak oto wygląda. Z czasem wrzucę lepsze zdjęcia bo te robione zegarkiem na ręku marki Casio
Stay tuned.
30.01.2013
Kolejna garść informacji a przy okazji może ktoś podpowie co i jak.
wymiana tylnej prawej lampy
wymiana zamka "ręcznego" maski
nieudane VAGowanie - podpięty pod tester i pod VAGa i niestety brak połączenia. Kabel OBD2->OBD1 podpięty pod tester jak i VAGa nie może się połączyć z kompem...nawet z ABSem
Jakieś rady?
02.02.2013
- zamontowanie shortshiftera zakupionegood DESa - całkiem inna kulturazmiany biegów. Co prawda jest sztywniej ale to efekt upier....j dzwigni przez któregoś z poprzedników (krótsza dźwignia o długośc gwintu). Poza tym bardzo perfekcyjne trafianie w biegi. Jak dla mnie warte tych pieniędzy!!!
- "nowa" blenda na tył (podziękowania dla UFO)
- regulacjainstalacji LPG + dołożenie bypasu (wyrównanie ciśnienia między listwami)
Poszukiwania wahań mocy silnika
08.02.2013
Kolejna partia info:
zdjęcie kolektora
znaleziony wyciek w rewizji układu korbowego (przy okazji sprawdzone zaworki)
wyczyszczenie kolektora, przepustnicy, wymiana wężyków podciśnienia, nowe uszczelki
ogrodowy patent na odmę - czekam na zamówione nowe węże olejowe
składanie wszystkiego do kupy
A teraz morał całej historii poszukiwania mocy wgórnej partii obrotów.
Winowajców było dwóch lub trzech (w zalezności ilu montowąło LPG ). Uszkodzone były:
czujnik spalania stukowego prawej głowicy (wymiana na nowy Boscha)
zagięta uszczelka kolektora ssącego na 6 cylindrze (wpadły dwie nowe)
Panom podczas instalacji przeszkadzały pewne kabelki i upie.... wtyczkę stukowca. A przy zakłądaniu kolektora ssącego jakimś cudem (do teraz mnie to zastanawia jak to zrobili) zagięła im się uszczelka kolektora ssącego - na samym narożniku.
Dodatkowo odnalezione usterki:
uszkodzone gniazdo czujnika halla (już zamówiony)
Z estetycznych spraw oczekuję na paczuszkę od Duo a w niej:
czarna wykładzina do Coupe
drążek zmiany biegów z gałką (obecny jest przycięty o wysokość gwintu)
kierownica powietrza spod grilla do obudowy filtra powietrza
włącznik ogrzewania tylnej szyby z wyłączeniem czasowym
lifter przedniej maski
komplecik diód czerwonych do podświetlenia licznika oraz włączników (to już z aukcji)
Jak tylka paczka dotrze zaczynam wszelkie zmiany.
22.03.2013
Mija miesiąc i aby nie było,że nic się nie dzieje:
wymiana poduszek amortyzatorów (DeSowe)
wymiana łącznika stabilizatora przód lewy (FEBI)
wymiana tylnych sworzni wahaczy (FEBI) - stare idą do regenracji
regenracja tylnych amorków (w między czasie zakupiony KYB gaz/olej)
linki ręcznego
regenracja tylnych zacisków
wymiana tylnych czujników ABSu (niestety nie pomogło i nadal brak kontaktu z ABSem)
wymiana mieszka dźwigni zmiany biegów (dzięki UFO)
nowa stara skórzana gałka od Duo
obudowa filtra powietrza
wymiana opon z 215/40 na 215/45
nowe tarcze przednie ATE
nowe klocki Ferodo
nowy płyn hamuclowy w całym ukłądzie ATE Super Blue DOT4
kompletna geometria (było wyzwanie ale jest petarda)
założony letni pakiet zawiasu i kół. Wygląda tak:
10.04.2013
Zrezałem wczoraj lampiszony według mojego od dawna spaczonego gustu :mrgreen:
Oraz nareperowałem śrubokrętem bo niczym innym się nie dało lampkę pod maską
14.04.2013
ABS został naprawiony po wymianie lewego przedniego czujnika ABSu (nowy Valeo). Poza tym auto wyglinkowane, wypolerowane Sonaxem + woskowanie Sonaxem a efekt poniżej.
Ponadto wpadła kierownica z Cabrio (dzięki Duo) - mam słabość do nich bardziej niż do "sportów".
Wiosenna sesja na wsi:
25.04.2013
wymiana tylnych łożysk (FAG)
zmiana amorków na KYB (na szczęście nowe ori)
auto usiadło z fabrycznych -20tek na progresywne -40 (leży już jak powinna po całości)
wymiana oleju (10W40) oraz filtra
uszczelnienie miski oraz podstawy filtra (sączyło się delikatnie)
regulacja i przesmarowanie układu zmiany biegów w tym shorthshiftera
znalezione drobne pęknięcie w układzie chłodzenia (wąż z nagrzewnicy do silnika - dzięki sam. dawcy mam już drugi na podmiankę - dzięku UFO) - wymiana we wtorek
Zdjęcia z nowego setupu zawieszenia...sooooonnnn -może z Grabiny
20.05.2013
Mały spy photo z dzisiejszej wymiany wykładziny.
Przed:
Strona pasażera pod starą wykładziną:
Strona kierowcy pod starą wykładziną:
Nowa stara wykładzina:
Wyłożone jest nowymi matami filcowymi odpornymina wilgoć i ogień (koszt 62pln/m2). Teraz trzeba odkurzyć i dać się ponownie materiałowi ułożyć z racji iż fabryczne wygłuszenie było profilowane.
20.06.2013
Nowy wydech już na aucie. Poniżej spyfoto z budowy:
Przy okazji mogłem dobrze obejrzeć spód i jestemmile zaskoczony. Pomijając fakt, iż wózek ma powierzchwoną rdzę to podłoga jestw rewelacyjnym stanie. Jedynie za niedługi czas trzeba będzie się zająć przewodami paliwowymi. Dwiedekady zrobiły swoje. Przy okazji dam do wypiaskowania wózek i smarnę go proszkowo na czarno.
Fotele już też namiejscu. Jest jeden mały fuck up. Otóż, przy budowaniu stelaży okazało się, że nie będzie możliwości regulowania wysokości fotela. Stąd też decyzja iż fotel kierowcy idzie maks w dół. Co spowodowało to co widać na fotkach czyli różnicę wysokości w obu fotelach. Ale nic straconego - oba są na podkładkach więc tylko kwestia dopasowania sobie według własnych potrzeb.
Sorki za jakość ale mój kalkulator nie ogarnia słonecznej pogody
Oraz kilka świeżych fotek auta:
20-31.07.2013
Przed urlopem auto wstawione do tapicera - MAFF w Rumii. Chłopaki po napotkaniuróżnychdziwnych patentów w montażu sufitki, boczków czy choćby słupków A...zabrali się za reanimację.
odbudowa poniszczonej od "kleju" i pianki montażowej sufitki - delikatne szpachlowanie i obszycie jej czarnym welurem.
zdjęcie z boczków ori skóry przyklejonej na...cyjano-akrylu. Niestety nie wszystko udało się uratować co widać obecnie naboczkach. Z czasem może uderze w boczkipoliftowe
wymiana poszycia tylnej półki
po wszelkich naprawach wzieli się do obszywania/oblkejania poszczególnych elemntów
surfitówka, słupki A B i C oraz kieszenie boczków, uszczelka przednia górna przy sufitce oraz tylna osołona w czarny welur
boczki przednie i tylne skóra (poprawnienie i ponowne uformowanie)
dekory poflokowane + ontaż na boczkach
wyflokowane elemnty wystroju auta (lampki sufitowe, tylne trójkąty, pokrywa popielniczki, pasekprzy panelu sterownia nawiewu, ramka radia.
Dzień przed rozpoczęciem urlopu chłopaki z MAFFu oraz ja zabraliśmy się za składanie. Wyszło wszystko całkiem ciekawie. Mnie osobiście robota Bushidfo (flok) oraz MAFFu (reszta) podoba się bardzo i jestem zadowolony - godzej portfel
Po wyruszeniu na urlop...na kolejny dzień pierwszy fuck up unieruchamiający Audi - uszczelniacz napodstawie filtra oleju podziękował za współpracę. A, że zbliżała mi się wymiana oleju...to nawet było mi to na rękę. Zalany Motulem 10W40 odżył dnia następnego.
W ostatni czwartek nudziło nam się nad jeziorem (temperatura 32 w cieniu zabibijała) więc trzeba było coś porobić. A że z miejsca urlopowego do kuzynamam 5km to pojechałem wypolerować auto. Większość rys zeszła. Zostały niestety te głębsze (3-4) oraz dwa pęknięcia klaru. Z efektujestem zadowolony ale jednak będę się szykował na odnowienie powłoki (za dużo jest mankamentów mi przeszkadzających)
25.08.2013
10.09.2013
Prace nadal trwają choć teraz bardziej ekspuatacyjne i przygotowawcze do zimy.
Dziś dzięki uprzejmości Waldka (waldekaudi z PKAudi) i Gruszki udało się wymienić chłodnicę. Ori 22-letnia podziękowała w końcu za współracę choć nie jakimś nagłym atakiem ale delikatnie syganlizując kropelkami płynu.
3h i udało się wyjąć starą chłodnicę i włożyć nową. O tyle to trudne w tym aucie, że przy V6 jest bardzo mało miejsca i trzeba rozpiąć przedni pas, wyjąć lampy oraz słupek środkowy pasa przedniego.
A chłodnica wyglądała tak:
W zaznaczonym miejscu puściła. Czujnik był OK więc zostawiłem i przekreciliśmy go do nowej chłodnicy. Największy problem był z wyjęciem i włożeniem ponownym chłodnicy klimatyzacji - co ciekawe poprzedni właściciel jak dokładał klime robił to wszystko na fabrycznych mocowaniach za co mu szacun się należy.
Jutro wpadnie nowy korek od zbiorniczka z zaworkiem - obecny działa ale warto co jakiś czas wymienić. Układ zalany G12+ także zima mi nie straszna
Na dniach dostanę też kolumny przednie oraz tylny wózek - przygotowania do zimy w trakcie. Wracam do seryjnej wysokości + zakup alu pod zimówki:
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2013, 18:39 przez bloku, łącznie zmieniany 23 razy.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 29
- Rejestracja: 04 cze 2009, 17:24
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie. Mylisz może zderzak ten ze zwykłym coupe/cabrio przedlift. S2/compi/coupe v6 dzieliły ten sam zderzak przedni.bloku pisze:A czy to nie tak, że eSki mają te wloty u dołu zderzaka a Coupe nie?Mabrothrax pisze:Zasadniczo to ten zderzak to tutaj seria. Każde coupe v6 go miało. Lampy w sumie też niezbyt można powiedzieć, że S2 bo pierwsze modele S2 miały zwykłe zespolaki.
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt: