[2.3 NG] Wysadza olej bagnetem. Proszę o pomoc
[2.3 NG] Wysadza olej bagnetem. Proszę o pomoc
Witam. Zdaje się że mam poważny problem. Kilka godzin temu poszedłem do autka aby go odpalić bo mrozik ponad -10 stopni. PRzy okazji otworzyłem maskę aby sprawdzić jedno oznaczenie na reduktorze LPG bo ogólnie mam problem z gazem w tym aucie. Po czym zauważyłem że jakoś mało płynu chłodniczego jest w zbiorniku. Po odkręceniu okazało się ze nie ma go wcale. Schyliłem się pod auto a tu plama. Cały płyn wyleciał z okolic chłodnicy. Auto chodziło może 3 minuty. Usłyszałem tylko gwizd jakby coś puściło.
Bagnet od oleju wyskoczył i olej zaczął lecieć przez niego. Dodatkowo wyciek oleju jest gdzieś w okolicach miski olejowej. Po natychmiastowym zgaszeniu silnika słyszałem jeszcze świst.
Co mogło się stać ? w ciągu minuty wyciekło sporo oleju. Polał się strumieniem.
To jest moje pierwsze audi które kupiłem w środę. Więc nie znam się na tym silniku.
Proszę o jakieś rady.
Bagnet od oleju wyskoczył i olej zaczął lecieć przez niego. Dodatkowo wyciek oleju jest gdzieś w okolicach miski olejowej. Po natychmiastowym zgaszeniu silnika słyszałem jeszcze świst.
Co mogło się stać ? w ciągu minuty wyciekło sporo oleju. Polał się strumieniem.
To jest moje pierwsze audi które kupiłem w środę. Więc nie znam się na tym silniku.
Proszę o jakieś rady.
Ostatnio zmieniony 27 sty 2013, 13:55 przez Lasgo07, łącznie zmieniany 1 raz.
- karolas123
- Forum Audi 80
Odma zamarza zdarza się to kiedy jeździsz szczególnie krótkie odcinki para wodna nie zdąży odparować z oleju przypadłość ta jest tylko w silnikach benzynowych wtedy olej leci wszędzie gdzie to możliwe znajdzie sobie najsłabszy punkt płyn chłodzący miałeś ale wiesz do ilu stopni wytrzymywał sprawdzałeś kiedyś przy jakiej temperaturze zamarza chyba że sam go mieszałeś lub kupiłeś gotowca to inna sprawa bo rozumiem że wymieniłeś go na nowy jak wymieniłeś uszczelkę.