[90b3] Felgi oryginalne AERO 6x15" ET42 - pomysły,wizje
[90b3] Felgi oryginalne AERO 6x15" ET42 - pomysły,wizje
Witam
Tak jak w opisiku macie jakies pomysły na felgi AERO 15" 6J et 42 ?
Miały by na nich zagościc oponki 205/50/15
Autko na ktorych beda to Audi 90 B3 (Typ 89/8A) 2.3 wersja sport dokładnie ten sam kolorek co na foto
Wydaje mi sie ze auto siedzi troszke nizej anizeli inne 80b3 badz 90tki w tej budzie jednak nie dam sobie uciac glowy
Felgi kupione za przysłowiowa flaszke :mrgreen:
pomalowac na bialo jak na foto czy Może ktos ma inna wizje na te felgi :> ?
czy sprzedac je za 2 flaszki
strasznie duze ET jest w tych felgach przod jeszcze chyba obleci ale tyl powinien nieco wiecej wystawac.
Tak jak w opisiku macie jakies pomysły na felgi AERO 15" 6J et 42 ?
Miały by na nich zagościc oponki 205/50/15
Autko na ktorych beda to Audi 90 B3 (Typ 89/8A) 2.3 wersja sport dokładnie ten sam kolorek co na foto
Wydaje mi sie ze auto siedzi troszke nizej anizeli inne 80b3 badz 90tki w tej budzie jednak nie dam sobie uciac glowy
Felgi kupione za przysłowiowa flaszke :mrgreen:
pomalowac na bialo jak na foto czy Może ktos ma inna wizje na te felgi :> ?
czy sprzedac je za 2 flaszki
strasznie duze ET jest w tych felgach przod jeszcze chyba obleci ale tyl powinien nieco wiecej wystawac.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 10:34 przez Sadu, łącznie zmieniany 4 razy.
Ile mniej więcej na jedna felgę czasu zejdzie jakby w lustro polecieć ?Lucazzz pisze:ja planowałem wypolerowac, ale duuuuzo roboty...
spróbuj na biało a ranci wypolerowac na lustro... <ok>
co do malowania to znajomy powiedział że można pomalować białą farba epoxydową jest bardzo twarda i trwała
[ Dodano: 2013-01-27, 10:33 ]
na sezon letni :cry:Mortiis pisze:Sadu zależy na jaki sezon je przewidujesz ja miałem takie same u siebie w b4 avant pomalowane w czarny mat na zimę i na gwincie ładnie się prezentował
ciężko znaleźć coś fajnego klasycznego
W polerce wyglądałyby ciekawie! Może warto poświęcić więcej czasu albo zlecić komuś, jest dużo nie tyle zakładów co zapaleńców którzy takie rzeczy wykonują całkiem niedrogo.
Co do malowania, to najlepiej malowanie proszkowe, najlepszy efekt, farba epoksydowa ma to do siebie że kreduje po czasie, i ciężko z niej usunąć długo zalegające zabrudzenia chyba że póżniej pokryć je jeszcze lakierem bezbarwnym poliuretanowym albo akrylowym. Weź pod uwagę również to że nie każda farba epoksydowa nadaje się na aluminium! Jak źle ja dobierzesz to może nie mieć dobrej przyczepności i może odpadać.
Co do malowania, to najlepiej malowanie proszkowe, najlepszy efekt, farba epoksydowa ma to do siebie że kreduje po czasie, i ciężko z niej usunąć długo zalegające zabrudzenia chyba że póżniej pokryć je jeszcze lakierem bezbarwnym poliuretanowym albo akrylowym. Weź pod uwagę również to że nie każda farba epoksydowa nadaje się na aluminium! Jak źle ja dobierzesz to może nie mieć dobrej przyczepności i może odpadać.
Znasz jakiś zapaleńców w okolicy od Polerki ?HBArt pisze:W polerce wyglądałyby ciekawie! Może warto poświęcić więcej czasu albo zlecić komuś, jest dużo nie tyle zakładów co zapaleńców którzy takie rzeczy wykonują całkiem niedrogo.
Jestem z jastrzębia
-zdroju
[ Dodano: 2013-01-27, 11:13 ]
myśle nad glebą 40/40 springi na normalne amory bo mam po 75% all 4Pavell pisze:jak do ciemnego auta to tylko białe no i gleba do tego a kapec wolałbym 195Sadu pisze:na sezon letni :cry:
ciężko znaleźć coś fajnego klasycznego
tu masz stronę która Ci pomoże z doborem opony http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/ tylko i wychodzi że niby nie powinna ocierać ale to et jest spore i to może być lipa może być tak że dystans będziesz musiał zamontować.
wlepke obejrzalem w bagażniku i wynika z niej że niunia miała fabrycznie takie obuwie 205/50/15" i C1W = Felga aluminiowa 6 jx15h2 et42k3llys pisze:tu masz stronę która Ci pomoże z doborem opony http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/ tylko i wychodzi że niby nie powinna ocierać ale to et jest spore i to może być lipa może być tak że dystans będziesz musiał zamontować.
czyli powinno być git