LPG ułamane przewody przy zbiorniczku obok silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 sie 2012, 20:17
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Bez problemu da się zrobić samemu. Kierunek dobry szrot samochodowy i wystarczy wykręcić tylko dwie śrubki mocujące pierścień, który utrzymuje plastikowy króciec. Gazu już tam nie masz.
Tylko zadbaj o kilka dobrych śrubokrętów bo z tego co pamiętam te śrubki nie lubią się poddawać tak łatwo (warunki pracy dość specyficzne od mrozu po wysokie temperatury i przejście w dość krótkim czasie. Można zastąpić odpowiednimi śrubami na kluczyk (jest tam chyba gwint M5). Najlepiej w Castoramie kupić ze stali nierdzewnej lub inne bardziej szlachetne (mosiądz również jest ok). Dobrać długość i gotowe. Plus dopasować oring.
Też mi się tak kiedyś stało przy 125p i pomógł szrot. W sklepie z LPG nie pytałem.
[ Dodano: 2013-01-31, 12:23 ]
Zapomniałem dodać, że ów zbiorniczek to reduktor ciśnienia LPG (zwykle nazywany parownikiem).
Tylko zadbaj o kilka dobrych śrubokrętów bo z tego co pamiętam te śrubki nie lubią się poddawać tak łatwo (warunki pracy dość specyficzne od mrozu po wysokie temperatury i przejście w dość krótkim czasie. Można zastąpić odpowiednimi śrubami na kluczyk (jest tam chyba gwint M5). Najlepiej w Castoramie kupić ze stali nierdzewnej lub inne bardziej szlachetne (mosiądz również jest ok). Dobrać długość i gotowe. Plus dopasować oring.
Też mi się tak kiedyś stało przy 125p i pomógł szrot. W sklepie z LPG nie pytałem.
[ Dodano: 2013-01-31, 12:23 ]
Zapomniałem dodać, że ów zbiorniczek to reduktor ciśnienia LPG (zwykle nazywany parownikiem).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 03 sie 2012, 20:17
- Lokalizacja: Bartoszyce
- Kontakt:
Dzięki za pomocFrancis1982 pisze:Bez problemu da się zrobić samemu. Kierunek dobry szrot samochodowy i wystarczy wykręcić tylko dwie śrubki mocujące pierścień, który utrzymuje plastikowy króciec. Gazu już tam nie masz.
Tylko zadbaj o kilka dobrych śrubokrętów bo z tego co pamiętam te śrubki nie lubią się poddawać tak łatwo (warunki pracy dość specyficzne od mrozu po wysokie temperatury i przejście w dość krótkim czasie. Można zastąpić odpowiednimi śrubami na kluczyk (jest tam chyba gwint M5). Najlepiej w Castoramie kupić ze stali nierdzewnej lub inne bardziej szlachetne (mosiądz również jest ok). Dobrać długość i gotowe. Plus dopasować oring.
Też mi się tak kiedyś stało przy 125p i pomógł szrot. W sklepie z LPG nie pytałem.
[ Dodano: 2013-01-31, 12:23 ]
Zapomniałem dodać, że ów zbiorniczek to reduktor ciśnienia LPG (zwykle nazywany parownikiem).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Dla porównania ceny nowych części:
http://www.drypa.pl/produkt931_REGULATO ... ubami.html przed zakupem dobrze zmierzyć jakiej średnicy są króćce w ty połamanym aby nie kupić złego.
http://www.drypa.pl/produkt605_AKCESORI ... _19mm.html
http://www.drypa.pl/produkt931_REGULATO ... ubami.html przed zakupem dobrze zmierzyć jakiej średnicy są króćce w ty połamanym aby nie kupić złego.
http://www.drypa.pl/produkt605_AKCESORI ... _19mm.html
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM