Post autor: FranoF1 » 06 lut 2013, 21:32
Post autor: sagem » 06 lut 2013, 21:35
FranoF1 pisze:Obroty sczytuje, ponieważ po odpięciu wyskakuje błąd G40.
Post autor: Jarewa » 06 lut 2013, 22:49
G40 powinno być ZAWSZE jak diagnozujemy na zapłonie.
Post autor: sagem » 06 lut 2013, 23:28
Jarewa pisze:Zależy od silnika i modelu. W nowszych nie zawsze.
Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 00:21
Post autor: paw1131 » 07 lut 2013, 00:27
Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 00:31
Post autor: sagem » 07 lut 2013, 09:16
Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 09:21
Post autor: sagem » 07 lut 2013, 09:23
FranoF1 pisze:Masa na cewkach jest, w innym wypadku by tez nie było iskry na pierwszym cylindrze Dzięki chłopaki za chęci
Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 15:44
Post autor: chmiel25 » 07 lut 2013, 17:16
Post autor: sagem » 07 lut 2013, 18:40
Post autor: FranoF1 » 07 lut 2013, 19:15
Post autor: paw1131 » 08 lut 2013, 19:26
Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”