Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] przycinanie sprezyn?!

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 09 kwie 2012, 21:48

lukasz92 pisze:Podepnę się pod temat..
Obniżyłem swoją audi. Na przód założyłem sprężyny -60 i sportowe amortyzatory MTS.
Na tył zostały założone sprężyny -40 i zostały seryjne amortyzatory.
Wygląda to tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/633 ... 2f083.html
I teraz moje pytanie brzmi, czy założenie na tył sportowych amortyzatorów sprawi że tyłek siądzie chociaż 10mm? Czy jednak amortyzator niema nic do tego?
Mierząc od ziemi do rantu błotnika jest między przodem a tyłem różnica ~ 35mm.
Ucięcie jednego zwoju tylnej sprężyny będzie jakimś rozwiązaniem?

Z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam <piwo>
Tak amory sportowe są utwardzone i skrócone o ok 20mm

Awatar użytkownika
lukasz92
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 03 cze 2010, 11:38
Lokalizacja: Kłodzko DKL

Post autor: lukasz92 » 09 kwie 2012, 21:59

Czyli wygląda na to że w tym tkwi problem :->
Dzięki kolego. Zamawiam amory i zobaczymy co z tego będzie <piwo>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 kwie 2012, 22:37

kix zaczynasz mnie ewidetnie wkurzac chlopie, nie wiem gdzie chodziles do podstawowki ale czytanie ze zrozumieniem to Twoj duzy minus, pisalem Ci zebys nie wyciagal moich wypowiedzi z kontekstu, siejesz zamet w temacie... o tym ze przod Grzegorz cial od dolu pisalem o sportowych sprezynach, to wlasnie pokazywal kontekst, ale widze ze do Ciebie nie dociera... nie wiem jak mam Ci to wytlumaczyc

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 lut 2013, 21:24

Tak se myślę i czytam i myślę ,żeby tak ciachnąć przednie sportowe o pół zwoju albo o cały w zależności jak się ułoży w talerzyku/kolumnie, sam nie wiem

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 07 lut 2013, 22:27

skoti pisze:Tak se myślę i czytam i myślę ,żeby tak ciachnąć przednie sportowe o pół zwoju albo o cały w zależności jak się ułoży w talerzyku/kolumnie, sam nie wiem
ja tak zrobiłem, tyle tylko że o pół zwoju. Na ten sezon tnę jeszcze więcej 8-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 07 lut 2013, 22:38

Mam taki jeden zbędny kpl. na ,,testy'' i chce zobaczyć jak to będzie :-P

Awatar użytkownika
bendinger5
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 482
Rejestracja: 11 maja 2009, 15:12
Lokalizacja: Piotrków/łódzkie

Post autor: bendinger5 » 07 lut 2013, 23:32

to daj znać jak będzie to wyglądać ;-)

Awatar użytkownika
JUNIOR_1.8S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 04 gru 2011, 14:27
Lokalizacja: Miechów

Post autor: JUNIOR_1.8S » 19 mar 2013, 19:13

heh lepiej daj filmik jak przejeżdżasz przez dziury (polskie drogi) :) nie no, też ciekaw jestem jaki jest efekt ciecia sprężyn bo sam o tym myślałem ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 19 mar 2013, 20:13

Niestety ale testu nie będzie springi jak i cały mój zawias znalazły nowego klienta ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl