Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Blow Off W B2

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 maja 2012, 12:46

powodzenia.

Awatar użytkownika
PaluchAudi80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 27 maja 2012, 22:43

Post autor: PaluchAudi80 » 28 maja 2012, 12:53

Po całych modyfikacjach wrzuce filmik i pokażę jak chodzić będzie autko . Miłego dnia życzę all :) . :-) :-) . Thx Leo za pomoc .

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 maja 2012, 12:54

Hamownia przed i po.
Warto.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 28 maja 2012, 16:07

Tu masz dwa tematy o uturbienia silnika wolnossącego, których autorzy po początkowej ekscytacji i zapale zamilkli. W obu tematach autorzy chyba nie pomyśleli o montażu jakiegoś urządzenia sterującego wtryskiem benzyny czy nawet mierzenia choćby EGT czy AFR.
https://audi80.pl/b4-abk-kolejny-pro ... t66844.htm
https://audi80.pl/b4-abk-jedyny-w-po ... t63379.htm

A tutaj udany projekt co prawda z kompresorem. Twórca wystroił dawkę paliwa "analogowo" bez montażu "tuningowych" sterowników wtrysku paliwa tylko przerabiając gaźnik.
https://audi80.pl/b3-18-projekt-komp ... t54160.htm

Co do blow-offa to w silniku wolnossącym nie będzie działał bo służy do upuszczania ciśnienia z układu dolotowego które w silniku wolnossącym nie występuje.
Ale dla samego dźwięku możesz kupić to:

Awatar użytkownika
Nowaś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 18 kwie 2010, 09:49

Post autor: Nowaś » 08 lut 2013, 09:34

Kolega z Torunia ma b2 1,6 DT (75 koni). Dół silnika miał zdrowy to zabrał się za górę. Głowicę i cały układ paliwowy zaaplikował z silnika PG (Golf gti), zamiast kompresora wstawił turbo, nowy dolot i nowy, uwolniony wydech. Efekt? Zamiast 75 koni jest ponad 150. Koszt takiej operacji to ponad 8k :shock: Czy warto? Każdy musi sobie na to pytanie odpowiedzieć sam. Z tego co widziałem to warto :mrgreen:
PS. Nie zapomnij o hamulcach <lol>

Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 09 lut 2013, 16:13

kumpel ma w abk turbinę od bmw 2,5tds i mówi ze jest dobrze choć według mnie nie jest jak da mu w dupę na 3 to zawory dzwonią jak w dieslu ile to wytrzyma nikt nie wie jeździ tak już z pól roku ale drugie tyle mu nie wróże ale on się podnieca bo jest psss psss

Awatar użytkownika
PiotrLublin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 262
Rejestracja: 06 gru 2011, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: PiotrLublin » 10 lut 2013, 22:57

ale wiochą tu wieje Pany.... :shock:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl