Tak nie zmierzysz dokładnie, bo wystarczą niższe koła lub mniej powietrza w oponach i już masz ociulany wynik. A od środka piasty koła nie wpływają na wynik. Ja mam 30cm od środka i na 195/65 R15 od ziemi 60cm, wystarczy że założe 195/45 R16 i już mam auto 2 cm niżej.
To juz wam mówie:
Środek piasty to srodek felgi czyli polowa srednicy czyli; 17"x2,54=43,18cm/2= 21,59cm+ na oko bylo jakies 2-3cm do rantu blotnika= ~24,09cm. Autem nie bylo jezdzone po zalozeniu zawieszenia a zauwazylem ze sie ulozylo jakies 1cm po zrobieniu kilkunastu km.
To tak na oko plus minus 2cm.
Wy to maniacy jestescie <pijak>
!StaSiu, ale co tu ma do rzeczy profil opony Chodzi o to kto ma niżej, jak chcesz niżej to możesz niższy profil założyć i żadnych pretensji miał nie będę tylko mi chodzi o to na jakim setupie latacie na co dzień ... Zresztą przecież na balonach nie będziesz mierzył gleby ziom
Ja mam ok 55cm do rantu błotnika. Nie mierzyłeś takim sposobem?
Niestety żeby nie było za kolorowo to krótsze łączniki stabilizatora od Alfy są u mnie za krótkie <placze> przez co stabilizator jest zbytnio podciągnięty do góry i opiera się o sanki i podłożnicę o tak
Co ciekawe pod czas jazdy w ogóle tego nie czuć ani słychać w żaden sposób, jak bym się nie przyjrzał to bym nie wiedział nawet.
Jako ze nie ma nic pomiędzy seryjnymi 269 mm a tymi z Alfy 180 mm to zostaje skrócić seryjne kątówka i spawarką <zly> ...ach te tjuningi <lol>
Jako że wyciągnąłem z garażu czyste auto i troszkę słońca się trafiło to taka tam <ok>
Ostatnio zmieniony 27 lip 2013, 21:36 przez Słonik, łącznie zmieniany 2 razy.
Golf IV ma jeszcze krotsze[105mm].
Moga byc i plastiki, do tej pory na plastikach latalem a nawet plastiki sa dedykowane do sztywniejszego zawieszenia.
karolas123 pisze:Ile potrzebujesz, i czy wchodzi w gre mozliwość zrobienia na unibalach?
Mysle ze ptrzebuje lacznik dlugosci 239-229mm.
Tak unibale wchodza w gre tylko sie zastanawiam czy jest sens bo to nie bedzie tanie raczej a skrocenie seryjnego lacnika to nie problem przeciez.