witam wszyskich
mam problem z moim nowo nabytym audi 80 b4 2.6 v6 po 27 letniej wersji b2!!!silnik do 2 tys wyraznie nie ma ochoty ciagnąc, bardzo słabo wchodzi na obroty do 2 tys i kuleje, jak sie delikatnie przygazuje to gasnie- czy zimny czy gorący-auto ma lpg sekwencje, dzieje sie tak na benzynie i na gazie,powyzej 2 tys obrotów silnik pracuje normalnie.co moze byc przyczyna?
czy ktos wie ?
gdzie sa dobrzy mechanicy w łodzi od audi?
prosze o pomoc
NASTĘPNYM RAZEM ZAMIAST POPRAWIAĆ TWOJĄ NAZWĘ TEMATU WYWALĘ GO W CHOLERE W CAŁOŚCI - DOC
[B4 2.6 V6] gaśnie
[B4 2.6 V6] gaśnie
Ostatnio zmieniony 06 lis 2007, 23:57 przez tomi990, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 lis 2007, 15:35
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
raczej bym tu stawiał na filtry paliwa i gazu sprawdz też filtr powietrza.Auto chodzi na wolnych obrotach normalnie ponieważ nie ma zapotrzebowania na jedzonko,jesli tylko dociśniesz pedał gazu to przez zanieczyszczony filtr nie przechodzi dostateczna ilość paliwa z tąd twoje problemy z mocą.Zacznij od tego, niskie koszty a problem powinien się rozwiązać jeśli nie to opisz.Pozdrawiam
- Danek
- Forum Audi 80
- Posty: 3410
- Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
- Imię: Damian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.2 KK
- Lokalizacja: Mazowsze
- Kontakt:
Nie polecam . Sam napisałeś, że Calibra jako tako jeździła, a powinna jeździć normalnie . Jeśli chodzi o gaz to wiele zależy jaka to instalka. Jeśli sterownik jest produkcji KME (np. Diego) to warto podjechać do producenta do Zgierza. Namiary na www.kme.pl.samuray pisze:Pojechałbym na Twoim miejscu do firmy NaGaz
Ale zanim dobierzesz się do gazu, to najpierw musisz doprowadzić autko do stanu idealnego na benzynie. Dlaczego? Otóż przy sekwencji parametry wtrysku gazu są obliczane na podstawie danych z ECU, komp. LPG oblicza mieszankę na podstawie mapy wtrysku benzyny po odpowiedniej korekcji. Tak więc problem na gazie może samoistnie ustąpić jak zlikwidujesz przyczynę na benzynie.
Na początek podpiąłbym VAG-a i sprawdził błędy w ECU.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice