[b4 avant tdi] Dodatkowe zegary parę pytań
[b4 avant tdi] Dodatkowe zegary parę pytań
Witam mam kilka pytań bo znalazłem gdzie wsadzic przedłużkę koło chłodnicy oleju chyba.
Teraz mam pytanie z mosiądzu się nada jaka długa jaki gwint z obu stron.
I jeszcze jedno pytanko mam panel w drewnie nie jestem fanem drewna próbowałem okleic czarną folią ale to przemilczę:) sprayem się boję bo nie chcę by się odparzyło było całkiem do bani. Co mam zrobic by miec czarny panel czym pomalowac. Moze ktoś kocha drewno a ma panel czarny plastikowy a chciał by miec drewniany bo z panelem klimatronic sobie poradziłem znalazłem drugi w dobrej cenie i juz mam. Moze ktoś ma na sprzedaż do zegarów.
I mam jeszcze jedno pytanko żarówki miałem spalone wymieniłem na białe i no efekt nie taki jak w zegarach prędkości itp. kupiłem takie małe diodowe ale też do bani bo świeciło tylko 130C* w ładownia 12v a w ciśnieniu miedzy 1 a 3. Więc wpadłem na pomysł wzięcia lakieru czerwonego od mamy i pomalowac białą żarówkę ale miałem piękny różowy kolor.
No i wsadziłem białe no i ujdą do czasu.
Otóż mam jeszcze jedno pytanie bo sprawdzałem aku co ijak świeci jak się druciki powpycha i mam pozapisywane czy ta biała wtyczka jest w samochodzie czy zegary będą podpięte pod ściemniacz? przy okazji odkryłem ze ściemnia mi się panel ogrzewania ale radio mnie się nie ściemnia czy powinno?
I dodam parę zdjęc bo ostatnio chyba umoczyłem tyłeczek bo za kompletne dodatkowe zegary dałem 110zł ze wszystkim ale są z b3 i 89r produkcji dokładnie 25 stycznia 1989r i czy te moje zegary są te filtowe czy nie ale pewno liftowe były w b4 wiec lipnie i mam pytanieczym się różnią zwykłe od liftowych.
Oto zdjęcia
Teraz mam pytanie z mosiądzu się nada jaka długa jaki gwint z obu stron.
I jeszcze jedno pytanko mam panel w drewnie nie jestem fanem drewna próbowałem okleic czarną folią ale to przemilczę:) sprayem się boję bo nie chcę by się odparzyło było całkiem do bani. Co mam zrobic by miec czarny panel czym pomalowac. Moze ktoś kocha drewno a ma panel czarny plastikowy a chciał by miec drewniany bo z panelem klimatronic sobie poradziłem znalazłem drugi w dobrej cenie i juz mam. Moze ktoś ma na sprzedaż do zegarów.
I mam jeszcze jedno pytanko żarówki miałem spalone wymieniłem na białe i no efekt nie taki jak w zegarach prędkości itp. kupiłem takie małe diodowe ale też do bani bo świeciło tylko 130C* w ładownia 12v a w ciśnieniu miedzy 1 a 3. Więc wpadłem na pomysł wzięcia lakieru czerwonego od mamy i pomalowac białą żarówkę ale miałem piękny różowy kolor.
No i wsadziłem białe no i ujdą do czasu.
Otóż mam jeszcze jedno pytanie bo sprawdzałem aku co ijak świeci jak się druciki powpycha i mam pozapisywane czy ta biała wtyczka jest w samochodzie czy zegary będą podpięte pod ściemniacz? przy okazji odkryłem ze ściemnia mi się panel ogrzewania ale radio mnie się nie ściemnia czy powinno?
I dodam parę zdjęc bo ostatnio chyba umoczyłem tyłeczek bo za kompletne dodatkowe zegary dałem 110zł ze wszystkim ale są z b3 i 89r produkcji dokładnie 25 stycznia 1989r i czy te moje zegary są te filtowe czy nie ale pewno liftowe były w b4 wiec lipnie i mam pytanieczym się różnią zwykłe od liftowych.
Oto zdjęcia
MichalxQ7, Znalazłem na forum coś takiego <ok>
Czujnik Cisnienia oleju:
- brązowy - podłączasz do masy.
- niebiesko - biały - do czujnika ciśnienia oleju.
- czarno - niebieski - ze wszystkich 3 zegarów podłączasz np pod bezpiecznik nr 12 - zasialnie po zapłonie.
Czujnik Temperatury oleju:
- brązowy - masa
- zielono - czarny - podłączasz do czujnika temperatury oleju
- czarno niebieski - jak wyżej bezpiecznik 12.
Voltomierz:
- brązowy - masa
- czarno - niebieski - jak wyzej bezpiecznik 12. - woltomierz bedzie mierzył zasilanie w instalacji.
Następnie przekaźnik - wzmacniacz (na dole schematu):
- szaro - czerwony - wg schematu podłączasz do każdej z 3 zarówek podswietlających zegary - jako ich zasialnie.
- szaro - niebieski - podąnczasz jako zasilanie do podswietlania popielniczki (jako plus do żarówki) generalnie jest to wyjście na podswietlanie żarówek popielniczki.
- szaro - brązowy - podłączasz pod bezpiecznik 14 - albo pod coś w czym napięcie pojawi sie po włączeniu świateł (czyli jest to sterowanie podswietlaniem).
Obie wtyczki patrz opis wyżej ale jeszcze rozpisze na wszelki wypadek (przeźroczystej w opisie nie uwzględniłem wiec ją rozpisuje)
Wtyczka brązowa :
- zielon - czarny do czujnika temperatury oleju.
- biało - niebieski do czujnika ciśnienia oleju - jeden z dwóch styków w bańcze (te dwa styki w bańce mają różne funkcje wiec bedziesz musiał próbować do którego)
Wtyczka przeźroczysta: Zasilanie zapalniczki + podświetlanie.
- brązowy - masa
- niebiesko - czerwony - zasilanie + stały! - nawet bez zapłonu!
- a ten obok niebiesko - błękitny to zasialnie do żarówki - bierzez z regulacji nawiewów - czyli taki aby był po zapalonych światłach, masa do tego idze z podstawy zapalniczki czyli z brązowego
Czujnik Cisnienia oleju:
- brązowy - podłączasz do masy.
- niebiesko - biały - do czujnika ciśnienia oleju.
- czarno - niebieski - ze wszystkich 3 zegarów podłączasz np pod bezpiecznik nr 12 - zasialnie po zapłonie.
Czujnik Temperatury oleju:
- brązowy - masa
- zielono - czarny - podłączasz do czujnika temperatury oleju
- czarno niebieski - jak wyżej bezpiecznik 12.
Voltomierz:
- brązowy - masa
- czarno - niebieski - jak wyzej bezpiecznik 12. - woltomierz bedzie mierzył zasilanie w instalacji.
Następnie przekaźnik - wzmacniacz (na dole schematu):
- szaro - czerwony - wg schematu podłączasz do każdej z 3 zarówek podswietlających zegary - jako ich zasialnie.
- szaro - niebieski - podąnczasz jako zasilanie do podswietlania popielniczki (jako plus do żarówki) generalnie jest to wyjście na podswietlanie żarówek popielniczki.
- szaro - brązowy - podłączasz pod bezpiecznik 14 - albo pod coś w czym napięcie pojawi sie po włączeniu świateł (czyli jest to sterowanie podswietlaniem).
Obie wtyczki patrz opis wyżej ale jeszcze rozpisze na wszelki wypadek (przeźroczystej w opisie nie uwzględniłem wiec ją rozpisuje)
Wtyczka brązowa :
- zielon - czarny do czujnika temperatury oleju.
- biało - niebieski do czujnika ciśnienia oleju - jeden z dwóch styków w bańcze (te dwa styki w bańce mają różne funkcje wiec bedziesz musiał próbować do którego)
Wtyczka przeźroczysta: Zasilanie zapalniczki + podświetlanie.
- brązowy - masa
- niebiesko - czerwony - zasilanie + stały! - nawet bez zapłonu!
- a ten obok niebiesko - błękitny to zasialnie do żarówki - bierzez z regulacji nawiewów - czyli taki aby był po zapalonych światłach, masa do tego idze z podstawy zapalniczki czyli z brązowego
sowa twój link mi nic nie dał bo tam nie ma ani fotki ani nic.
Ale za to andi77 wielkie dzięki.
Muszę jeszcze tą białą wtyczkę ogarnąć:)
Wielkie dzięki ale ja tak myślę ze klimatronic nie ogarnę muszę kogoś w pomorskim znaleźć kto to robi i na wiosnę zawitać tak w cenie dobrej bo klimatronic to muszę zrobić taki myk ze czujki przełożyć w deskę tą co mam bo mam w drewnie deskę i lipa.
A jeszcze jedno andi77 mogę cię prosić o ten link bo tam jakieś schematy są niby??
Ale za to andi77 wielkie dzięki.
Muszę jeszcze tą białą wtyczkę ogarnąć:)
Wielkie dzięki ale ja tak myślę ze klimatronic nie ogarnę muszę kogoś w pomorskim znaleźć kto to robi i na wiosnę zawitać tak w cenie dobrej bo klimatronic to muszę zrobić taki myk ze czujki przełożyć w deskę tą co mam bo mam w drewnie deskę i lipa.
A jeszcze jedno andi77 mogę cię prosić o ten link bo tam jakieś schematy są niby??
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko