Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Słaba iskra nie odpala strzela w wydech

Wszystko co tyczy się silników V6
gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

[AAH] Słaba iskra nie odpala strzela w wydech

Post autor: gregRS2 » 10 lut 2013, 21:23

Witam, krótko mówiąc jest lipa Audi nie chce odpalić paliwo jest ale ma słabą iskrę mimo to czujnik wałka rozrządu ja daje a wcześniej nie było takich objawów,czujniki położenia wału i ustawienia kąta zapłonu są ok mają po 840 kilka ohmów podmieniałem cewke i też nie było lepiej

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 10 lut 2013, 21:25

Halla sprawdzony tak?
A moduł zapłonowy sprawdziłeś?

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 10 lut 2013, 21:30

Rozumiem, że tak bagatelne sprawy jak kable i świece WN zostały sprawdzone a raczej są w miarę nowe i sprawne?

:arrow: czujniki położenia wałka rozrządu (Halla) masz zamienniki czy ori Bosch?
:arrow: jest prąd między modiłem a cewkami?
:arrow: rozrząd dobrze ustawiony?

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 11 lut 2013, 08:56

sprawdzales mase na silniku ?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 11 lut 2013, 08:58

bzibzi pisze:sprawdzales mase na silniku ?
Bez masy na silniku nie było by wcale iskry.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 11 lut 2013, 13:09

sagem pisze:
bzibzi pisze:sprawdzales mase na silniku ?
Bez masy na silniku nie było by wcale iskry.
to oczywiste ale przy slabej masie cyrki sie dzieja panie ze klekajcie narody czasem :-P

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 12 lut 2013, 17:30

Masa jest ok, rozrząd też, czujniki oryginalne z jezdzacego Audi

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 12 lut 2013, 18:22

Moduł zapłonowy sprawdziłeś?

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 12 lut 2013, 22:47

Sprawdze dokładnie jutro bo mam już na podmianke nowy

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 13 lut 2013, 07:28

gregRS2 pisze:Sprawdze dokładnie jutro bo mam już na podmianke nowy
Przecież to się sprawdza w pierwszej kolejności przy braku iskry, nie musisz miec drugiego, miernikiem sprawdź przejście.

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 13 lut 2013, 08:40

sprawdzalem na tym z jeżdzącego ale było to samo

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 13 lut 2013, 11:19

Zmierz napięcie na dochodzące do cewek, może kabel zasilający się gdzieś przepalił.

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 07 mar 2013, 11:41

Dalej jeb... nie odpala nie ma blędow wszystko już zmieniałem co się da a on tylko kręci i nic więcej pokazuje tylko jeden bląd 00513 ale to chyba zawsze na zgaszonym powinno się świecić

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 07 mar 2013, 17:07

gregRS2 pisze:Dalej jeb... nie odpala nie ma blędow wszystko już zmieniałem co się da a on tylko kręci i nic więcej pokazuje tylko jeden bląd 00513 ale to chyba zawsze na zgaszonym powinno się świecić
czyli ewidentny błąd od czujnika wału korbowego, ewentualnie Halla :roll: nie dziwota, że nie chce odpalić... a czujnik temperatury, ten 2-pinowy dający sygnał do ecu podmieniałeś?

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 07 mar 2013, 17:32

jak juz to blad czujnika halla moze sie pojawic ale w tym aucie to nie wystepuje . to jest blad czyjnika obrotow walu wiec napewno nie bedzie chodzil . W AHH jest tak ze za odpalenie odpowiedni jest hall a juz za prace na obrotach juz czujnik walu tylko .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl