Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi Coupe Quattro - vol. 2

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
Paweł Olsztyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2012, 18:41
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: Paweł Olsztyn » 26 sty 2013, 11:01

No i w końcu Audi coupe quattro w jednym z fajniejszych wydań ;-)

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 sty 2013, 22:59

Dziś trochę pogrzebaliśmy z kumplami przy ACQ.
:arrow: wymiana uszkodzonego termostatu - i tu mała zagadka. Przed wymianą wskaźnik na jałowych wchodził na 95 i włączał się wentylator. Podczas jazdy spadało do ok.55-60 ale wiadomo, termostat otwarty więc pełny układ był. Teraz przy nowym termostacie (vernet) są anomalia - wskaźnik trzyma 98-99 na jałowych. Wchodzi na 102 i załącza wentyaltor. Podczas jazdy nei spada poniżej 98. Czujnik czy oszukujący wskaźnik? Dodam, że budziki są od angola (czy całe nie wiem ale prędkościomierz ma w milach i nabija również w tych wartościach)

:arrow: wymiana płynu chłodniczego

:arrow: sprawdzenie czujników ABSu - z jakiś powodów po przejechaniu kilkudziesięciu metrów i po przekroczeniu pewnej prędkości się wyłącza. Fakt...że nie spojrzałem na rozmiwar opon ale wydaje mi się, że poprzednik znał regułę "quattro". Czujniki są zapieczone i jutrzejsze VAGowanie powinno wskazać który się ewentualnie sypnął.

:arrow: poprawienie zamontowanej niedawno instalacji LPG - małe korekty przy wtryskach - teraz tylko wystroić



BTW...może ktoś ma prowadnicę powietrza zza grilla do obudowy filtra? <ok>

LU CASH

Post autor: LU CASH » 29 sty 2013, 23:25

To wsadź inne zegary i zobacz jak będzie temp.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 29 sty 2013, 23:33

bloku pisze: sprawdzenie czujników ABSu - z jakiś powodów po przejechaniu kilkudziesięciu metrów i po przekroczeniu pewnej prędkości się wyłącza.
Też to miałem. Przyczyna: pęknięty (w dwóch częściach) pierścień zębaty na jednym z przegubów.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 08 lut 2013, 21:05

Mocy przybywaj...czyli jak to dwóch z ich trzech odnalazło brakujące kooonie :D

Dziś udało się doprowadzić motorownię do ładu. Ciągnie równo i jednostajnie.
Pozsotało tylko zaopiekować się ABSem - czujniki siedzą na opór więc póki co wizyta u elektryka aby posprawdzał stronę "kabelkologii" a potem najwyżej wybijemy i wstawi sięnowe czujniki ABSu.

Więcej info w pierwsyzm poście.

Awatar użytkownika
smog_16
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 28 lis 2010, 11:29
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: smog_16 » 13 lut 2013, 11:26

Fajna baza do modów . Działaj dalej <ok>

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 14 lut 2013, 21:28

fajna konfiguracja wozu... dobrze ze ogarniasz temat silnika <ok> sam to robisz czy komus zlecasz? Gratuluję zakupu <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 14 lut 2013, 23:56

To co mogę robię sam. Aczkolwiek przy silniku opieram się na wiedzy i umiejętnościach kolegów z PKAudi.

Chwilowo zająłem się kosmetyką (wymiana oświetlenia deski rozdzielczej i oklejenie "drewna" w "karbon". Jak się zacznie cieplej robić zaczynam walkę z wnętrzem.



[ Dodano: 2013-03-22, 16:51 ]
Kolejny mały update. Tym razem troszkę pociągnęło po kieszeni ale warto było. Wygląda lepiej, jeździ lepiej i znacznie lepiej zaczął hamować. Teraz zaczęło mocy brakować - zdecydowanie 2,8 jest za małą pojemnością :D

Wszystko w pierwszym poście <ok>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 mar 2013, 21:27

Ładnie usiadło, teraz tył musisz opuścić.
Cieszę się że się podoba, pozdro <piwo>

adi87

Post autor: adi87 » 22 mar 2013, 22:24

Pogratulować takiej furki:) kurka ale na drodze Cie jeszcze nie spotkałem nigdzie :) Pozdro z GPU :P
PS. do PrG lecisz jutro na wiosenne upalanie ?:P

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 23 mar 2013, 09:16

@sagem, jak trafię jakieś springi 50-60 na minusie to oczywiście nie omieszkam wsadzić. Dla przód jest optymalnie. W 90tce miałem niżej i też nie było źle ale tu jest <ok>

@adi87, auto w tygodniu stoi a jeździ od czasu do czasu. Choć teraz pogoda się polepszy to częściej na spacer wyprowadzi. Dziś...miałem jechać na PrG ale odpuszczam ze względu na wszechobecny śnieg - jakoś nie widzę ciekawych atrakcji na takiej nawierzchni (poza sprawnościówką).

P.S. Obserwuj pkaudi.pl bo ostatnio był spocik w Rumii.

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 23 mar 2013, 18:39

Ja mam tylne Jamexy obniżające, jak chcesz to tanio oddam. ;-) Poza tym bardzo mi się podoba <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 01 kwie 2013, 17:50

Jako, że zima nie odpuszcza a wiosna gdzieś się zagubiła to przeprosiłem się z zimówkami. Wraz z Eddem uderzyliśmy na małe odśnieżanie. W kilku miejscach poległem - niski zawias jednak nie trybi z 20-30cm śniegu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Sorki za jakość, zdjęcia robione rękawiczką i ze względu na mokry śniegnie łapała ostorści :D

Tak nas litnisko przywitało
Obrazek

Jeszcze na czysto
Obrazek

Niestety bez linki się nie obeszło...AAN targał AAH :P
Obrazek

Z innej perspektywy
Obrazek

Ktoś zamawiał pługoquattrówkę? ;-)
Obrazek
Obrazek

Teraz oby do wiosny...

bartusgo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 439
Rejestracja: 12 sty 2013, 19:15
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: bartusgo » 07 kwie 2013, 16:57

piękna audiczka :) lubie ludzi z pasją :) zajżyj do mojej audiczki heh :) twoja mi sie podoba widac ze dbasz :) <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 07 kwie 2013, 18:39

Podziękował. Póki co to dopiero początek... Najważniejsze sprawy zostały już zrobione. Teraz czas na detale jak dopieszczenie wnętrze a z czasem jak się uda to dać nowy lakier - ale to tylko w zamyśle.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl