[80 B4] 1.9 TDI 1Z - Jaki kupić alternator?
Jestem świeżo po regeneracji. Wszystko śmiga. Alternator był piaskowany, malowany, wymienione łożyska, rolka, szczotki. Wszystko było albo rozwalone albo zużyte do granic możliwości. Łożyska były przecinane żeby można je było wyjąć. Generalnie masakra.
Wymieniona jest też rolka napinająca i pasek. Koszt wszystkiego to równo 400zł. Powiedzcie mi teraz czy to dużo czy mało... ?
Wymieniona jest też rolka napinająca i pasek. Koszt wszystkiego to równo 400zł. Powiedzcie mi teraz czy to dużo czy mało... ?
ja dałem za regenerację 300zł i niestety po roku znów zaczęła się od czasu do czasu mrużyć kontrolka aku.... oczywiście jak byłem u mechanika to akurat nie świeciła, ten sprawdził napięcie i powiedział generalnie że ok. Teraz znów czasem się zapala, albo przy starcie alternator się wzbudza dopiero przy przegazowaniu. Drugi raz nie skusiłbym się na regeneracje, raczej kupiłbym nowy z 2 letnia gwarancją - koszt około 400 zł.
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
No właśnie, jak jest z tym wzbudzaniem alternatora? Bo ja również jestem po regeneracji altka około 1 rok wstecz i muszę teraz praktycznie za każdym razem podgazować przy odpalaniu, bo mi kontrolka ciągle świeci, jest to trochę denerwujące. Czy szybkość wzbudzania alternatora, zależy od mocy żarówki jaką się ma w liczniku?
Żarówka powinna byc chyba 2W a jak masz założoną mniejsza to może być ona powodem późniejszego wzbudzenia alternatora.
U mnie (passat) podobny objaw był jak miałem zimne luty w liczniku i jak po przekręceniu stacyjki kontrolka ładowania słabiej świeciła to po odpaleniu trzeba było przegazowac bo ładowania nie było.
U mnie (passat) podobny objaw był jak miałem zimne luty w liczniku i jak po przekręceniu stacyjki kontrolka ładowania słabiej świeciła to po odpaleniu trzeba było przegazowac bo ładowania nie było.