witam szanownych forumowiczów mój problem wygląda tak: jeżdzę sobie po mieście redukuje biegi a tu kicha nie ma nic ,żadnego biegu a jak już wszedł to tak jak przysłowiowy nóż w masło.Myślę sobie no cóż padła skrzynia Odkręciłem gałkę z lewarka sciągnąłem mieszek i co widzę :shock: jakiś pierścień wala mi się wokoło lewarka,założyłem go z powrotem wciskając najpierw lewarek w dół,biegi wróciły do normy.łoże tej kulki mam pochylone w lewą stronę, zastanawiam się czy tak ma być?w knidze sam naprawiam niunię :mrgreen: nic nie ma na ten temat opisane, więc zwracam się do was z w/w pytaniem z prośbą o wytłumaczenie jak ewentualnie usunąć problem.
2: Od jakiegoś czasu słyszę stukanie z prawej strony silnika siedząc za kierownicą.Po dokładniejszych oględzinach stukanie dochodzi z okolic filtra powietrza na którym jest regulator mieszanki.Czy ktoś sie już z tym spotkał i jaką receptę znalazł na ten problem?
[B3/B4] wyrobienie siedliska na kuli od lewarka
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory
[B3/B4] wyrobienie siedliska na kuli od lewarka
Ostatnio zmieniony 06 lis 2007, 20:30 przez mariusz_Poland, łącznie zmieniany 1 raz.
Odnośnie gumy wybieraka
Odkręcasz mieszek, podnosisz do góry. Teraz widac balchę przykręconą na 4 sruby, która w środku ma otwór z metalowym kołnierzem, przez który przechodzi wybierak skrzyni. Na końcu wybieraka jest taka plastikowa kula, która powinna być osadzona w tej gumie która Ci się oberwała. Wyciągasz wybierak do góry tak żeby plastikowa kula wyszła razem z tą urwaną gumą. Jak masz to podniesione do góry(ja żeby nie opadało, przywiązałem sznurkiem do lusterka), przecierasz wszystko benzyną ekstrakcyjną (tą oberwaną gumę i kołnierz z którego ją wyjąłeś) dalej przynajmniej ja tak zrobiłem na dolną zewnętrzną część tej gumy nawijasz taśmę izolacyjną tyle żeby po wepchnięciu w ten kołnierz guma stała sztywno i się nie ruszała. Jak juz dopasowałeś ilość taśmy i masz wepchnięty wybierak razem z tą gumą na swoje miejsce, guma siedzi sztywno i prosto, to od góry pomiędzy kołnierz a gumę (uwaga na miejsce w którym chodzi ta plastikowa kula od wybieraka) nakładasz dużą strzykawką klej do szyb dokładnie w koło, wyrównujesz palcem i zostawiasz do wyschnięcia na 24 godz.
Ja to zrobiłem tak, ale można rozebrać cały środkowy tunel, odkręcić wybierak i zrobić to pewnie dokładniej na stole, mając do wszystkiego dobry dostęp.
Odkręcasz mieszek, podnosisz do góry. Teraz widac balchę przykręconą na 4 sruby, która w środku ma otwór z metalowym kołnierzem, przez który przechodzi wybierak skrzyni. Na końcu wybieraka jest taka plastikowa kula, która powinna być osadzona w tej gumie która Ci się oberwała. Wyciągasz wybierak do góry tak żeby plastikowa kula wyszła razem z tą urwaną gumą. Jak masz to podniesione do góry(ja żeby nie opadało, przywiązałem sznurkiem do lusterka), przecierasz wszystko benzyną ekstrakcyjną (tą oberwaną gumę i kołnierz z którego ją wyjąłeś) dalej przynajmniej ja tak zrobiłem na dolną zewnętrzną część tej gumy nawijasz taśmę izolacyjną tyle żeby po wepchnięciu w ten kołnierz guma stała sztywno i się nie ruszała. Jak juz dopasowałeś ilość taśmy i masz wepchnięty wybierak razem z tą gumą na swoje miejsce, guma siedzi sztywno i prosto, to od góry pomiędzy kołnierz a gumę (uwaga na miejsce w którym chodzi ta plastikowa kula od wybieraka) nakładasz dużą strzykawką klej do szyb dokładnie w koło, wyrównujesz palcem i zostawiasz do wyschnięcia na 24 godz.
Ja to zrobiłem tak, ale można rozebrać cały środkowy tunel, odkręcić wybierak i zrobić to pewnie dokładniej na stole, mając do wszystkiego dobry dostęp.
- mariusz_Poland
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 03 paź 2007, 14:09
- Lokalizacja: Żory