Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.8S] bierze olej...

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

[ B3 1.8S] bierze olej...

Post autor: piomal1987 » 31 paź 2007, 19:25

witam
mam problem z silnikiem w mojej b3 fajnie smiga ale bierze olej nie az tak bardzo wiele ale jednak no i lubi zakopcic na niebiesko
mechanik mowił ze pomoze wymiana uszczelniaczy na zaworach a jak nie to pierscieni na tłokach
ja niemam wiedzy na ten temat wiec chciałbym sie dowiedziec jaka jest tego przyczyna
silnik jest 1.8S
pozdrawiam

popraw profilu oznaczenie silnika! 2,0 90Km to ABT.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2007, 19:58 przez piomal1987, łącznie zmieniany 1 raz.

punk

Post autor: punk » 31 paź 2007, 19:32

Jeżeli nie dymi cały czas, to na 90% uszczelniacze. Napisz kiedy dymi.

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 31 paź 2007, 19:39

dymi tylko wtedy jak wcisne mocniej gaz tak powyzej 3.5 tys obrotów
na wolnych obrotach nie dymi nawet jak jest zimny a silnik trzyma prawidłowe obroty

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 31 paź 2007, 20:00

Mogą to być uszczelniacze i od nich bym zaczął ale w którymś z moich samochodów jak kopcił na wysokich obrotach to były zużyte pierścienie zgarniające. Nie żebym cię straszył ale to nie jest wykluczone. Może też być niezbyt drożna odma i olej nie spływa jak się należy i przy wyższych obrotach poprostu jest wciągany przez przepustnice i spalany.

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 31 paź 2007, 20:01

jezeli to wina uszczelniaczy to naprawa ile moze kosztowac i czy jest to bardzo skomplikowane?

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 31 paź 2007, 20:06

16zł uszczelniacze mnie kosztowały... sprawdz Prywatne wiadomosci....

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 31 paź 2007, 20:14

Witam dobry mechanik wymieni ci uszczelniacze bez ściągania głowicy koszt nie powinien być duży ;-)

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 31 paź 2007, 20:17

piomal1987 pisze:czy jest to bardzo skomplikowane?
Nie, ja to robiłem sam jakieś 2gdz. razem z wymianą rozrządu. Poprostu doprowadziłem powietrze po ciśnieniem do cylindrów i rozbierałem zawory. Wcześniej jak wiadomo rozrząd do robiórki i wałek z popychaczami do demontażu.

punk

Post autor: punk » 31 paź 2007, 21:01

Przy zachowaniu elementarnych zasad czystości, jest to naprawdę prosta sprawa. Nie trzeba nawet doprowadzać powietrza do cylindrów, ale podpierać po kolei tłokami. Niestety moze być też tak jak pisze kokolino1 - czyli pierścienie. Ale bezwzględnie trzeba zacząć od uszczelniaczy.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 31 paź 2007, 21:13

Piomal Popraw w profilu oznaczenie silnika! ABT to 2,0 90KM montowany dopiero w B4. :evil:

piomal1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 111
Rejestracja: 07 wrz 2007, 22:05
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: piomal1987 » 06 lis 2007, 18:55

okej poprawiłem juz to oznaczenie :)
byłem z tym u mechanika nawymyślał mi ze koszt naprawy wyniesie 660zł ;p

pajak100
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 192
Rejestracja: 27 sie 2007, 18:41
Lokalizacja: płock

Post autor: pajak100 » 06 lis 2007, 19:05

660 zł i osiem gumek ze sprężynkami wymienionych :mrgreen: , a za 500zł kupisz cały silnik :mrgreen: Super rozwiązanie wprost idealne ;-) , a gwarancja, że będzie lepiej żadna.

Warto inwestować w takie pomysły ;-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 06 lis 2007, 19:37

piomal1987 pisze:nawymyślał mi ze koszt naprawy wyniesie 660zł ;p
A co on ma zamiar robić za taką kasę :shock: .

grzesiek79
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 280
Rejestracja: 01 lut 2007, 21:23
Lokalizacja: EP

Post autor: grzesiek79 » 06 lis 2007, 20:55

piomal1987 pisze:byłem z tym u mechanika nawymyślał mi ze koszt naprawy wyniesie 660zł
koleś chce Ci wyremontować cały silnik chyba :lol: :mrgreen: :lol:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 lis 2007, 20:59

Cały silnik za 660 :?: Gdzie takie coś robią :?: Kurcze bo zaraz sam się tam zgłosze :-P A tak na serio to za tą kwotę to można co najwyżej głowice zrobić, alebo kosmetycznie cały silnik - kosmetycznie :!:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl