Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 tdi 1z] falujące obroty

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 21 sty 2013, 16:27

sowa_81 pisze:Łukasz1990, czy po odpaleniu auta obroty wzrastają powiedzmy do 2000obr/min. i po chwili spadają?
Nie wzrastają. Po odpaleniu obroty wchodzą na około 1100obr/min i falują między 900-1100obr/min. Teraz przy mrozie -10 delikatnie potrzęsie silnikiem.?
Jak silnik chwilę popracuje to trzęsienie ustaje, a obroty wahają się między 861-881obr/min.

Awatar użytkownika
zygzak60
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 37
Rejestracja: 19 lip 2010, 20:29
Lokalizacja: Zamość / Bielsko

Post autor: zygzak60 » 21 sty 2013, 18:21

sprawdź czujnik temperatury płynu chłodniczego.

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 22 sty 2013, 15:21

Dziś przy odpaleniu podpiąłem komputer i zalogowałem grupy 001,004,007.
cz.1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... be761.html
cz.2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/92a ... 2e15e.html#
Da się z nich coś wywnioskować oprócz falowania obrotów?
Z góry przepraszam za ewentualne błędy bo to moje pierwsze logi.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 sty 2013, 20:56

Łukasz1990 pisze:Dziś przy odpaleniu podpiąłem komputer i zalogowałem grupy 001,004,007.
cz.1 http://www.fotosik.pl/pok...d3feabe761.html
cz.2 http://www.fotosik.pl/pok...47f12e15e.html#
Da się z nich coś wywnioskować oprócz falowania obrotów?
Wrzuć te logi tu http://vaglog.rtnet.pl/index.php bo oczopląsu dostaję ;-)

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 22 sty 2013, 23:24

Proszę http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_111588.html
Przepraszam za oczopląs i moją niewiedzę :oops:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 23 sty 2013, 21:41

Prócz tego że ci obroty dziwnie skaczą po odpaleniu ,nic złego tu nie widać ...temperatura płynu wzrasta ,paliwa również ,wiec czujniki wydają się być w porządku ...ALE zrób logi statyczne na rozgrzanym silniku bloku 000 i 007...sprawdż też czy nie masz błędów

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 24 sty 2013, 13:32

Logi zrobione(na wszelki wypadek dałem trochę więcej). Błędów w sterowniku brak.
Statyczne:
Grupy: 000,007 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_111618.html
Grupy: 003,004,013 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_111619.html
Basic Settings( nie jestem pewny czy dobrze zalogowałem :-/ )
Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_111620.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_111622.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_111621.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sty 2013, 18:19

Łukasz1990 pisze:
O ile ostatni log 004 jest w BS ,to pompa nie przestawia ci kąta wtrysku ,a to nie dobrze :-/ ...przydało by się zrobić dynamiczny log 004 8-) bo co prawda raz ,ale widziałem taką pompę która w statycznym teście BS nie przestawiała ,a w czasie jazdy przestawiała prawidłowo ;-)

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 24 sty 2013, 20:42

Jak skombinuje samochodowy zasilacz do laptopa to się zrobi bo aktualnie bateria wyzionęła ducha :-( .
Logi basic settings robiłem tak: 01 ENGINE-Basic Settings 04 (zaczęła migać kontrolka od świec)-po kolei grupy 000,003,004.
Nieprzestawianie kąta wtrysku może być spowodowane popsutym N108 czy coś innego ma wpływ?
A jak tam grupa 000 i 007 wyjaśnia coś czy nic?
Ostatnio zmieniony 24 sty 2013, 20:58 przez Łukasz1990, łącznie zmieniany 2 razy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 sty 2013, 20:50

Łukasz1990 pisze:A jak tam grupa 000 i 007 wyjaśnia coś czy nic?
Wszystko w normie 8-) A nie przestawianie kąta wtrysku ,wcale nie musi być spowodowane niesprawnym n108 ;-) powiedziałbym nawet że uszkodzenie n108 ,to bardzo rzadki przypadek ...są inne drobiazgi przy pompie ,które potrafią robić takie rzeczy :mrgreen: Zrób dynamiczne 004 ,to się zobaczy co tam widac ;-)

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 16 lut 2013, 12:07

Zasilacz załatwiony, zmagań ciąg dalszy.
Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_114655.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2013, 14:49

Łukasz1990 pisze: zmagań ciąg dalszy.
Grupy: 004,004
Z przestawianiem kąta wtrysku ok.nie ma się czego czepić...Tak jak pisałem wcześniej ,czasem taka pompa się trafi , że w teście w BS bloku 004 pompa nie przestawia ,a w czasie jazdy przestawia prawidłowo ,ważne że w czasie jazdy przestawia ,i u ciebie tak jest 8-)

Daniello
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 lip 2010, 11:51
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Daniello » 16 lut 2013, 15:05

Witam.Nie chcę tu niczego sugerować ale po moich doświadczeniach z tymi silnikami to te falowania które opisujesz moim zdaniem wyglądają na nadstawnik potecjonomeryczny pompy.Przechodziłem to nie raz i nic tu innego nie wymyślisz.

Awatar użytkownika
Łukasz1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 110
Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
Lokalizacja: Kotfin/WPY

Post autor: Łukasz1990 » 16 lut 2013, 15:09

Daniello pisze:Witam.Nie chcę tu niczego sugerować ale po moich doświadczeniach z tymi silnikami to te falowania które opisujesz moim zdaniem wyglądają na nadstawnik potecjonomeryczny pompy.Przechodziłem to nie raz i nic tu innego nie wymyślisz.
Mam indukcyjny.
Po logach dynamicznych(przegonieniu auta) prawidłowo też przestawia w Basic Settings Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszpluta_114729.html.
Także falowanie na zimnym pozostaje zagadką :-/ .
Może nastawnik w niewyjaśnionych okolicznościach zaczyna padać.
Może dam jeszcze wtryski do sprawdzenia jak będą dobre, to zostaje znachor i ziółka na leczenie :mrgreen: .

Daniello
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 lip 2010, 11:51
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: Daniello » 16 lut 2013, 15:15

Jak mogę coś doradzić to odepnij wtyczki od skrzyni biegów i sprawdź falowanie są dwie od czujnika położenia wału i od impulsatora.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl