[B4 Coupe] Ciągłe rozładowywanie się akumulatora z 1992 2,8L
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 paź 2012, 18:37
[B4 Coupe] Ciągłe rozładowywanie się akumulatora z 1992 2,8L
Witam serdecznie. Mam problem z ciągłym rozładowywaniem się akumulatora. Samochód to Audi B4 Coupe V6 2,8L z 1992. Jeśli samochód jest używany codziennie lub chociaż co 2 dni to jest ok, jeśli postoi 3 - 4 dni i to nawet w garażu, nie mówiąc o dworzu to jest nie do uruchomienia. Rozrusznik nie rusza, lampki na desce się nie zapalają lub są bardzo słabe. Wówczas uruchomienie tylko na kabel. Wymieniany już był akumulator, alternator, nie ma radia, alarm jest zamontowany, lecz nie używany z tego powodu na wszelki wypadek. Samochód był już u kilku elektryków w Warszawie i pod i nikt nic nie znalazł. Twiedzą, że z nim wszystko jest w porządku. Czy ktoś z Was wie może co z nim może być nie tak? Tak się dzieje zarówno zimą jak i latem.
Pozdrawiam
Rafał
Pozdrawiam
Rafał
Ostatnio zmieniony 13 lut 2013, 15:43 przez Blackwoolf, łącznie zmieniany 1 raz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Blackwoolf, może to nie najszybszy i nie najlepszy sposób, ale zapoznaj się z bezpiecznikami, które odpowiadają za jaki układ; tutaj masz opis :
https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... -vt120.htm
I po naładowaniu wyciągnij bezpiecznik od danego układu, np. nr. 4 czyli zegar pojazdowy,oświetlenie bagażnika, oświetlenie wnętrza pojazdu,lusterko do makijażu, lampki do czytania,gniazdko/elektryczna zapalniczka, komputer pokładowy, radio, 15A
I takim sposobem dojdziesz co może pobierać prąd, chyba że wolisz pobawić się z miernikiem.
Rozumiem że ładowanie alternatora można wykluczyć, jest ono prawidłowe?
Jakie masz wskazania ładowania na Voltomierzu na dodatkowych zegarach?
p.s zastosuj [TAG] zgodnie z regulaminem.
https://audi80.pl/all-opis-bezpieczn ... -vt120.htm
I po naładowaniu wyciągnij bezpiecznik od danego układu, np. nr. 4 czyli zegar pojazdowy,oświetlenie bagażnika, oświetlenie wnętrza pojazdu,lusterko do makijażu, lampki do czytania,gniazdko/elektryczna zapalniczka, komputer pokładowy, radio, 15A
I takim sposobem dojdziesz co może pobierać prąd, chyba że wolisz pobawić się z miernikiem.
Rozumiem że ładowanie alternatora można wykluczyć, jest ono prawidłowe?
Jakie masz wskazania ładowania na Voltomierzu na dodatkowych zegarach?
p.s zastosuj [TAG] zgodnie z regulaminem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 paź 2012, 18:37
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 paź 2012, 18:37
Jak akumulator jest wyjęty to nie ma żadnego problemu, po włożeniu aby samochód uruchomić. Jeśli chodzi o światła włączników do szyb będę musiał sprawdzić. Szczerze nie powiem Ci jakie jest napięcie, gdyż było to sprawdzane już jakiś czas temu. Wówczas elektyk który to sprawdzał stwierdził, że jest wszytsko w porządku. Więc ewentualnie będę musiał sprawdzić to ponownie, aby Ci Wam podać. "Zabawę" taką mam z tym samochodem już od dłuższego czasu. Tylko problem był niezauważalny, jak był samochód non stop eksploatowany, a jak jeździmy zamiennie raz on, a raz drugi to wówczas ten problem jest.
- dzikx
- Forum Audi 80
- Posty: 1050
- Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
- Imię: Jurek
- Model: Audi 90 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 ADA+lpg
- Lokalizacja: pomorze
czyli aku jest ok a problem tkwi w osprzęcie bądź instalacji jak masz centralny spróbuj odłączyć pompkę ( w bagażniku po prawej stronie powinna być ) co do przełączników to powinny gasnąc po wyjęciu kluczyka lub otwarciu drzwi ( tak jest u mnie ) wtedy już nie opuścisz szyby a są one też w stanie czuwania ( kluczyk w stacyjce, zapłon wyłączony, drzwi zamknięte po dłuższej chwili podświetlenie gaśnie naciskasz dwa razy i działa )
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Blackwoolf, wszystko zalezy ile masz kombinacji w instalacji i od szanowania auta
sprawdz
- czy sie nie pali na stale lampka w bagazniku
- czy po wyjeciu kluczyka nie dzialaja np wentylatory, dzieje sie to wtedy gdy przekaznik odciazajacy jest zalaczony na stale, a dokladniej stacyjka go nie rozlacza
czy masz automatyczne wlaczanie swiatel mijania po zaplonie?
czy masz subwufer lub inne wodotryski w bagazniku?
masz dodatkowe zabezpieczenie tzn alarm?
bys musial to na dzien dwa poodalaczac i wtedy zobaczyc
bym tez sprobowal wyjac wtyczke ze stacyjki na czas proby albo przekaznik odciazajacy styk X nr5, pod maska
jesli sie znasz na elektryce wepnij apmperomierz w obwod przy akumulatorze, zamknij auto na gotowo i obserwuj czy jesli wyjmiesz ktorys z przekaznikow to pobor pradu spada,
sprawdz
- czy sie nie pali na stale lampka w bagazniku
- czy po wyjeciu kluczyka nie dzialaja np wentylatory, dzieje sie to wtedy gdy przekaznik odciazajacy jest zalaczony na stale, a dokladniej stacyjka go nie rozlacza
czy masz automatyczne wlaczanie swiatel mijania po zaplonie?
czy masz subwufer lub inne wodotryski w bagazniku?
masz dodatkowe zabezpieczenie tzn alarm?
bys musial to na dzien dwa poodalaczac i wtedy zobaczyc
bym tez sprobowal wyjac wtyczke ze stacyjki na czas proby albo przekaznik odciazajacy styk X nr5, pod maska
jesli sie znasz na elektryce wepnij apmperomierz w obwod przy akumulatorze, zamknij auto na gotowo i obserwuj czy jesli wyjmiesz ktorys z przekaznikow to pobor pradu spada,