[B3 1,6] granice obniżenia kitem
[B3 1,6] granice obniżenia kitem
witajcie kieruje się do was z zapytaniem:
Obecnie mam założone sprężynki - 80 mm. chciałbym zejść jeszcze niżej, czy zawieszenie i jego geometria pozwoli na niższe zejście na kicie, czy juz trzeba wchodzić w gwincik?
dodam iz mam skrócone amorki
Obecnie mam założone sprężynki - 80 mm. chciałbym zejść jeszcze niżej, czy zawieszenie i jego geometria pozwoli na niższe zejście na kicie, czy juz trzeba wchodzić w gwincik?
dodam iz mam skrócone amorki
To i ja się o coś zapytam jak można jak utwardzić zawias ? powiedzmy ,ze tył wysokością mi odpowiada ale oponę mi rant zdziera. Jak zrobić beton z tyłu ,żeby się zawias nie uginał? gumy w sprężynę odpadają pewnie ,kilka odboi na tłoczysko pewnie też, wiec co (nie piszcie tylko o wymianie zawiasu). danke
skoti, można dać fachowcom sprężyny na wzór i zrobią Ci takie same, tylko najtwardsze jak się da. Jeśli to nie da oczekiwanego rezultatu należy jeszcze zamontować twardsze amortyzatory.
Gumy nie utwardzają zawieszenia, tylko skracają możliwości jego ruchu, a co się z tym wiąże - psują dobrą charakterystykę pracy zawieszenia. Jednak dzięki takim zabiegom można zrobić zaskakujący setup wyglądający jak airride. Nie zapomnę osadzenia kół w czarnym sedanie szuana, gdzie skok zawieszenia był w granicach 1cm :lol:
Gumy nie utwardzają zawieszenia, tylko skracają możliwości jego ruchu, a co się z tym wiąże - psują dobrą charakterystykę pracy zawieszenia. Jednak dzięki takim zabiegom można zrobić zaskakujący setup wyglądający jak airride. Nie zapomnę osadzenia kół w czarnym sedanie szuana, gdzie skok zawieszenia był w granicach 1cm :lol:
Wiesz Atlas jak dam sprężyny do roboty to w tej cenie kupię se gwint na tył od golfa 2/3 więc to się mija z celem. A zawiasem mogę zejść aż oprę błotnik/rant o oponę ale co z tego jak mała dziurka i opony tnie oraz zdziera farbę z nadkoli. Ew kilka gum/odboi na tłoczyskoATLAS pisze:skoti, można dać fachowcom sprężyny na wzór i zrobią Ci takie same, tylko najtwardsze jak się da. Jeśli to nie da oczekiwanego rezultatu należy jeszcze zamontować twardsze amortyzatory.
Gumy nie utwardzają zawieszenia, tylko skracają możliwości jego ruchu, a co się z tym wiąże - psują dobrą charakterystykę pracy zawieszenia. Jednak dzięki takim zabiegom można zrobić zaskakujący setup wyglądający jak airride. Nie zapomnę osadzenia kół w czarnym sedanie szuana, gdzie skok zawieszenia był w granicach 1cm :lol:
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
skoti, nie kupisz w cenie zrobienia twardych sprężyn na zamówienie gotowego gwintu, który będzie miał lepsze sprężyny. Kupić możesz TA, MTS, Raceland i inne tego typu gwinty entry-level. Gwinty które wymieniłem są bardzo miękkie, a amorki mało wytrzymałe, do tego nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie na nie ostatnia godzina setki ludzi o tym się wypowiadało, ja znam dziesiątki osób, którzy na tym jeździli i było to tylko przeczekanie w poszukiwaniu gwintu z górnej półki, np. Bilstein B16 z regulacją kompresji i odbicia.
Ty chyba bardzo długo budujesz coupe, więc co szkodzi spróbować zrobić super sprężyny i dopasować je z jakimiś super amorkami z regulacją. W.w. gwinty możesz kupić w każdej chwili.
Ty chyba bardzo długo budujesz coupe, więc co szkodzi spróbować zrobić super sprężyny i dopasować je z jakimiś super amorkami z regulacją. W.w. gwinty możesz kupić w każdej chwili.
Chciałem najpierw pojeździć na kicie żeby kiedyś/potem mieć porównanie do gwintu. Kit mam kilka lat a przejechane na nim kilkaset km, więc sprzedaż go zbytnio mi się i tak nie opłaciATLAS pisze:skoti, nie kupisz w cenie zrobienia twardych sprężyn na zamówienie gotowego gwintu, który będzie miał lepsze sprężyny. Kupić możesz TA, MTS, Raceland i inne tego typu gwinty entry-level. Gwinty które wymieniłem są bardzo miękkie, a amorki mało wytrzymałe, do tego nigdy nie wiadomo, kiedy przyjdzie na nie ostatnia godzina setki ludzi o tym się wypowiadało, ja znam dziesiątki osób, którzy na tym jeździli i było to tylko przeczekanie w poszukiwaniu gwintu z górnej półki, np. Bilstein B16 z regulacją kompresji i odbicia.
Ty chyba bardzo długo budujesz coupe, więc co szkodzi spróbować zrobić super sprężyny i dopasować je z jakimiś super amorkami z regulacją. W.w. gwinty możesz kupić w każdej chwili.
Przód jest sztywny ale tył się buja jak seria. Napisałem dziś do bilstein polska o ceny i dostępność tak z ciekawości ale domyślam się ,że cena mnie zabije. Chyba prościej bedzie na tył gwint od polo a przód dorobić póki co. Chyba ,że coś z mojego kit-u uda się wycisnąć. Dzięki Atlas za sugestie