[80Cq] zegary; czy da się rozebrać??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 gru 2012, 16:01
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3827
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wyjąć tunel 2 śruby z tyłu pod popielniczką, jedna z przodu naprzeciw wajchy ręcznego pod zaślepką, wyjąć osłonę drążka skrzyni biegów, wykręcając jedną śrubę ze środka pod zaślepką, wyjąć pokrętła nawiewów, odkręcić panel nawiewów, odkręcić listwę dekoru nad zegarami dodatkowymi, wyjąć tunel z zegarami i popielniczką. Voila.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 gru 2012, 16:01
nic dodać nic ująć ostatnio to przerabiałem; siedzą tam 3 żaróweczki 1,2WLeo pisze:wyjąć tunel 2 śruby z tyłu pod popielniczką, jedna z przodu naprzeciw wajchy ręcznego pod zaślepką, wyjąć osłonę drążka skrzyni biegów, wykręcając jedną śrubę ze środka pod zaślepką, wyjąć pokrętła nawiewów, odkręcić panel nawiewów, odkręcić listwę dekoru nad zegarami dodatkowymi, wyjąć tunel z zegarami i popielniczką. Voila.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 gru 2012, 16:01
To zależy do jakiego diesla... D, TD, czy TDI.Buryna156 pisze:witam czy zegary z bezyniaka podejda do disla?? czy trzeba cos przerabiac
Wnioskuję, że masz silnik AAZ, czyli TD.
Obrotek musisz przerobić jak w tym opisie <ok>
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 60&start=0
[ Dodano: 2013-02-20, 20:41 ]
Buryna156, Oczywiście jeżeli kupisz cały licznik z obrotomierzem, to lutowanie pinów w płycie cię ominie. Licznik z V6 nie nada się do przerabiania. Szukaj z 4/5 zyl. VDO.