[Audi Cabrio] 2.3
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
[Audi Cabrio] 2.3
Audi Cabrio
Silnik - 2.3 NG, 5Zyl.
Moc - 136 KM
Mody pod maską - Brak
Układ hamulcowy - Seria.
Modyfikacje
- Zawieszenie: Przód - Sprężyny -80 amory TA technix, tył - sprężyny -60, amory seria.
- Koła: Dezent Cup 9j 16' et24. opona przód 205/50, tył 215/45 (kolor z palety Seata Cupry) (wcześniej DBV 17')
- Nadwozie: Zderzak przód a'la RS2, soczewki od RS2, xenon 6000k, grill a'la RS.
- Wnętrze: Kierownica Audi Sport, gałka od Audi TT.
- Audio: Radio DVD, jakieś 4 głośniczki, 2 gwizdki pioneer, tuba Blaupunkt Gt1200, wzmacniacz Fusion.
Plany
- Zglebić tył z 2 cm
- Zderzak przód od S2 (Competition)
- Malowanie całości
- Swap 1.8T?
Szukałem Cabrio z jakieś pół roku albo trochę dłużej, pamiętałem wszystkie z ogłoszeń i o wiele dzwoniłem, ale albo coś nie tak z silnikiem, albo dach cieknie a to już przynajmniej 1500zł, albo nie ma skóry (a w cabrio to podstawa bo się dosyć kurzy w środku jak się jeździ w lato bez dachu), albo przód nie taki, albo wy*****a seria na stalówce. W końcu trafiła się w Zamościu ale przerysowane drzwi i trochę błotnik pojechałem i w sumie ok (Dach roczny, gaz 2 lata, felgi fajne, obniżona) i tak na ok 18 września 2011 stałem się jej posiadaczem
Po kupnie:
, ,
Jesień 2011:
Później długo jeździłem bez problemowo, w lutym 2012 pękła mi felga i przebiłem oponę po wpadnięci w dziurę 20 cm (głębokość) i długą na jakieś 1,5 m (była w niej woda wiec nie widziałem jej), ale powiedziałem że nie podaruje i wyegzekwowałem odszkodowanie od starostwa.
Zima 2011:
W tym roku zmieniłem Amory z przodu na twardsze i krótsze TA technixy, zrobiłem sobie wycieczkę do Kłodzka po lampy z soczewką, i ostatnio w Kluczborku kupiłem zieloniutkie felgi, przy zmianie felg wpadł tez pomarańczowy kierunek (biały się zgubił jak wracałem do domu ) (a pomarańczowy bardziej mi się podoba)
Jesień 2012:
, , , , , ,
19.12.2012 ok. 10:25 kobieta w BMW e36 wjechała w moja Audiczke i Seata sąsiada, które stały zaparkowane na parkingu :cry: po czym uciekła.
, , ,
Najgorszy dzień...
Ok 17 zgłosiła się sama na policje, będzie z kogo ściągnąć, i na razie do teraz Audi stoi w takim stanie w garażu. Jako że dzwon podstawą tuningu pomału zbieram graty i szykuje się do kupna Audi A4, A6 albo Passata B5 1.8T i ze SWAPOWANIA. 2.3 nie jest zbyt oszczędne a 1.8T będzie najlepszym rozwiązaniem z jakąś sekwencyjną instalacją gazową.
Pozdrawiam
Silnik - 2.3 NG, 5Zyl.
Moc - 136 KM
Mody pod maską - Brak
Układ hamulcowy - Seria.
Modyfikacje
- Zawieszenie: Przód - Sprężyny -80 amory TA technix, tył - sprężyny -60, amory seria.
- Koła: Dezent Cup 9j 16' et24. opona przód 205/50, tył 215/45 (kolor z palety Seata Cupry) (wcześniej DBV 17')
- Nadwozie: Zderzak przód a'la RS2, soczewki od RS2, xenon 6000k, grill a'la RS.
- Wnętrze: Kierownica Audi Sport, gałka od Audi TT.
- Audio: Radio DVD, jakieś 4 głośniczki, 2 gwizdki pioneer, tuba Blaupunkt Gt1200, wzmacniacz Fusion.
Plany
- Zglebić tył z 2 cm
- Zderzak przód od S2 (Competition)
- Malowanie całości
- Swap 1.8T?
Szukałem Cabrio z jakieś pół roku albo trochę dłużej, pamiętałem wszystkie z ogłoszeń i o wiele dzwoniłem, ale albo coś nie tak z silnikiem, albo dach cieknie a to już przynajmniej 1500zł, albo nie ma skóry (a w cabrio to podstawa bo się dosyć kurzy w środku jak się jeździ w lato bez dachu), albo przód nie taki, albo wy*****a seria na stalówce. W końcu trafiła się w Zamościu ale przerysowane drzwi i trochę błotnik pojechałem i w sumie ok (Dach roczny, gaz 2 lata, felgi fajne, obniżona) i tak na ok 18 września 2011 stałem się jej posiadaczem
Po kupnie:
, ,
Jesień 2011:
Później długo jeździłem bez problemowo, w lutym 2012 pękła mi felga i przebiłem oponę po wpadnięci w dziurę 20 cm (głębokość) i długą na jakieś 1,5 m (była w niej woda wiec nie widziałem jej), ale powiedziałem że nie podaruje i wyegzekwowałem odszkodowanie od starostwa.
Zima 2011:
W tym roku zmieniłem Amory z przodu na twardsze i krótsze TA technixy, zrobiłem sobie wycieczkę do Kłodzka po lampy z soczewką, i ostatnio w Kluczborku kupiłem zieloniutkie felgi, przy zmianie felg wpadł tez pomarańczowy kierunek (biały się zgubił jak wracałem do domu ) (a pomarańczowy bardziej mi się podoba)
Jesień 2012:
, , , , , ,
19.12.2012 ok. 10:25 kobieta w BMW e36 wjechała w moja Audiczke i Seata sąsiada, które stały zaparkowane na parkingu :cry: po czym uciekła.
, , ,
Najgorszy dzień...
Ok 17 zgłosiła się sama na policje, będzie z kogo ściągnąć, i na razie do teraz Audi stoi w takim stanie w garażu. Jako że dzwon podstawą tuningu pomału zbieram graty i szykuje się do kupna Audi A4, A6 albo Passata B5 1.8T i ze SWAPOWANIA. 2.3 nie jest zbyt oszczędne a 1.8T będzie najlepszym rozwiązaniem z jakąś sekwencyjną instalacją gazową.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 lut 2013, 17:19 przez piotr23audi, łącznie zmieniany 1 raz.
- KAROLEK22XX
- Forum Audi 80
- Posty: 1053
- Rejestracja: 11 paź 2010, 16:45
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: RADOM
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35
Dzis do Audi wpadły: lampa lewy tył (moja była pęknięta) i słoneczka z podświetleniem i rozsówane kupiłem też juz drugie soczeweczki i zderzak Competition ze wszystkimi kratkami. Mam odrazu pytanie jak najlepiej usunąć farbe z dolnej cześci zderzaka bo poprzedni właściciel pomalowal go w kolor nadwozia, myślałem może o opalarce ale nie wiem czy nie przytopi farby?
piotr23audi pisze:Dzis do Audi wpadły: lampa lewy tył (moja była pęknięta) i słoneczka z podświetleniem i rozsówane kupiłem też juz drugie soczeweczki i zderzak Competition ze wszystkimi kratkami. Mam odrazu pytanie jak najlepiej usunąć farbe z dolnej cześci zderzaka bo poprzedni właściciel pomalowal go w kolor nadwozia, myślałem może o opalarce ale nie wiem czy nie przytopi farby?
[url=http://imageshack.us/a/img580/2441/img20130228002.th.jpg]Obrazek[/URL][url=http://imageshack.us/a/img844/6191/img20130228001.th.jpg]Obrazek[/URL]
jak bylo dobrze pomalowane to nie usuniesz, a pod lakierem napewno plastik jest przygotowany pod lakierowanie, wiec jedynym wyjsciem jest, pomalowanie dolu w czarny mat, lub w specjalna strukture ktora wyglada jak plastik, wtedy nie odroznisz czy to malowane czy oryginal plastik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35