Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 Quattro] AAH Black Limo by SASZA A1

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
SASZA A1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 20 cze 2012, 22:54
Lokalizacja: Kąty Rybackie

[Audi 80 B4 Quattro] AAH Black Limo by SASZA A1

Post autor: SASZA A1 » 20 lut 2013, 19:33

Witam wszystkich, chciałem pokazać swoje auto. Audi 2.8 quattro bez gazu kupione w listopadzie 2012 stan po kupnie jak i cena były niskie. Po kupnie konieczny był remont obu głowic bo auto nie miało mocy jak na 174 konie.W aucie było sportowe zawieszenie ale dla mnie było za nisko wiec zmieniłem na ori.

Wyposażenie:
- 4x el. szyby, el i grzane lustra, el szyberdach, el reg. świateł
- Klimatronik (chłodnica walnięta)
- Grzane fotele
- Procon ten
- ABS, Quattro, blokada tylnego mostu (sprawna)
- Dzielona tylna kanapa z otworem na narty(worka brak)
- 4 zagłówki
- Skórzana tapicerka

Co zostało zrobione:
- Remont obu głowic
- Wymiana gumy maglownicy
- Wymiana kolektorów wydechowych (stare były pęknięte, podejrzewam ze przez niskie zawieszenie)
- Wymiana zawieszenia na seryjne nowe(4x amory i 4 sprężyny)
- Wymiana alternatora
- Nowy rozrząd, olej filtry, płyn chłodniczy
- 4x nowe łożyska, tuleje na wahaczach, końcówki drążków, sworznie
- Otwarcie zatrzaśniętych drzwi tylnych
- Wymiana kierownicy na trójramienną

Co jeszcze trzeba zrobić:
- Wymienić chłodnice klimatyzacji
- Naprawić hamulec ręczny
- Wymienić zderzak przedni
- Zrobić poprawki lakiernicze
- Ogarnąć wydech
- Ogarnąć elektrykę i odchwaszczanie po poprzednich właścicielach i pewnie wiele innych rzeczy o których nie pamiętam.

Plany:
- AC/BC
- Gwint KW V2
- Jakieś kolo ze skręcanym rantem 17 lub 18 cali
- Jeździć jak najdłużej bez awarii :-P

Co do planów to wiadomo czas, kobieta i życie zweryfikuje :-)

Foty:
Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek, Obrazek,

Sorry za foto ale szybko robiłem bo strasznie zimno było.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2013, 16:59 przez SASZA A1, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 20 lut 2013, 20:03

Jedyny słuszny motor do <quattro>
Skóra, fura i komóra. Ładny sedanik i ciemny kolor <ok>

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 20 lut 2013, 20:05

Plany dobre, baza świetna, pozostaje życzyć powodzenia :-)

Awatar użytkownika
garry99
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 459
Rejestracja: 14 cze 2011, 10:55
Lokalizacja: Kętrzyn,Mazury

Post autor: garry99 » 20 lut 2013, 20:06

Przy tak starych autach zawsze jest coś do zrobienia powoli sobie ogarniesz ;-) Chciałbym mieć taki środek u mnie :-)

Awatar użytkownika
Driver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 28 mar 2012, 09:28
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Driver » 20 lut 2013, 20:38

Widzę że nie daleko mnie mieszkasz , po tablicach :D autko świetne i silniczek niczego sobie, powodzonka dla ciebie...

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 21 lut 2013, 00:10

po co ci gwint jak za nisko było po zakupie i zmieniałeś na ori

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 21 lut 2013, 00:16

Super furka powodzenia ;]

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 lut 2013, 09:41

A variant 2 w ogóle jest do B4q ? Wydawało mi się, że tylko V1 produkują do naszych aut.

SASZA A1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 20 cze 2012, 22:54
Lokalizacja: Kąty Rybackie

Post autor: SASZA A1 » 21 lut 2013, 10:33

Witam, dzieki za opinie. Gwint potrzebuje po to zebym mogl regulowac wysokosc, poza tym zima nie da sie jezdzic na glebie.Wydaje mi sie ze wszystkie varianty KW sa dostepne do b4q tylko jest jedna przeszkoda...cena :shock:

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 21 lut 2013, 11:15

Z tego co pamiętam jak oglądałem katalog to widziałem tylko V1 do b4. Może coś przeoczyłem.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 21 lut 2013, 12:30

Bardzo ładne auto i fajny wariant kolorystyczny. Lubię czarne nadwozie z czarnym skórzanym wnętrzem... Fajnie, że kolejne 2.8 q zostanie uratowane, jednak coraz mniej już ich widać...
Plany zacne, z ogarniania wydechu usunął bym dopisek "tdi style". Oryginalna dwururka z 2.8 jest na prawdę niebrzydka, przemyśl to!
Powodzenia!

SASZA A1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 20 cze 2012, 22:54
Lokalizacja: Kąty Rybackie

Post autor: SASZA A1 » 21 lut 2013, 12:51

Dzieki. Kuba411vm chce zeby auto wygladem bylo jak najbardziej niepozorne dlatego chce emblemat 1.9 td i 2 koncowki fi 50 przypominajace wydech tdi. Twoje auto bez robi pranie mozgu mam nadzieje ze bedzie mi dane je obejrzec i posluchac.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl