Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 18 lut 2013, 19:44

dzej007, grubości Ci nie powiem, bo nie pamiętam, co do pałowania to też nie odpowiem bo narazie jej nie pałowałem.

Chłodnica wielkosciowo jest minimalnie większa od chłodnicy R5 ( NG ), do tego jest ustawiona centralnie przed nadmuchem ( na pewno chłodnica z boku ma gorszy nawiew ), dwa wentylatory zsynchronizowane bardzo ładnie go wychładzają. Katowanie w miejscu to pojęcie względne, bo jak zapne pierwszy bieg i będę trzymał but w podłodze i obroty 6-7 tysięcy to po pewnym czasie zagotuje seryjne 2. 2T, jakiej chłodnicy by nie miało, a nawet jak woda wytrzyma to olej przekroczy grubo ponad 130 stopni i wszystko zacznie się gotować.

Narazie miałem okazje pojeździć po mieście przy temp. +4 stopnie na dworze i temp. wody oscyluje się w granicach 70-80 stopni, przy dość dynamicznej jeździe.

W zanadrzu mam jeszcze mocniejsze wentylatory ( SPAL ), chłodnica o tych samych wymiarach, jednak z miedzianym rdzeniem który lepiej odprowadza ciepło, wycięcie w zderzaku pod rejestracją okrągłych dziur ( zderzak zasłania pół chłodnicy ), tak więc chyba tak źle nie będzie.

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 18 lut 2013, 20:45

sagem, przygotowany profesjonalnie na kazdy kataklizm <ok> Auto aż ocieka profesjonalizmem i zdrowym podejsciem!

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 lut 2013, 21:44

leże :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 18 lut 2013, 21:45

Fanthom, thx ;-)

Słonik, co jest? :roll:

Chyba nie myślisz że pisząc w zanadrzu miałem na myśli, że leży sobie w garażu i czeka...

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 18 lut 2013, 21:51

nic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

dzej007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 23 wrz 2010, 02:07

Post autor: dzej007 » 19 lut 2013, 00:06

jestem bardzo ciekaw tego rozwiązania i chyba to wypróbuje u siebie :mrgreen: jak możesz jeszcze powiedzieć ta miedziana chłodnica w zanadrzu to z czego to jest

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 19 lut 2013, 07:59

dzej007 pisze:jestem bardzo ciekaw tego rozwiązania i chyba to wypróbuje u siebie :mrgreen: jak możesz jeszcze powiedzieć ta miedziana chłodnica w zanadrzu to z czego to jest
Wiedz kolego, że czeka Cie sporo przeróbek, min. belka przednia, zderzak przedni na CFL/RS2 lub cięcie eskowego, nie wiem jak tam w 3B jest dokładnie rozwiązany pasek alternatora i pompy wspomagania, ale jak są dwa cienkie i do tego dolne koło jest bardziej wysunięte ( ok 2cm więcej ) to już ciężko będzie zmieścić się z belką.
Kolektorek wodny od AAN'a i pewnie jeszcze wiele szczegółów.

Co do chłodnicy, to nic dokładnie Ci nie powiem, wiem tylko że kosztuje 350PLN + wysyłka, i trzeba ściagnąć ją z DE, a to miał załatwić mi kolega Słonik.


P.s w związku z przeniesieniem tego tematu to działu TUNING coś się popsuło i tutaj w dziale Audi 80 B4 nie odświeża tego tematu, proszę naprawcie to.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5492
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 19 lut 2013, 10:05

Obrazek

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 20 lut 2013, 20:15

To Sagem w przyszłym roku? <ok>

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 20 lut 2013, 21:41

sagem, mam pytanie.
Od razu mówię że gówno się znam na silnkach(poza NG i AAH które rozbierałem) ale jaka jest różnica między twoim a wziętym do modernizacji porsche rs2?
Na pierwszy rzut oka kolektor jest tylko inny :roll:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 lut 2013, 21:50

Fanthom, w takim tempie tak może wyglądać kolejny stage hehe <ok>

shellah, pierwsza istotna różnica to że AAN potrzebuje minimum 95 oktanów do pracy, a ADU tylko 91.

Inne wałki rozrządu, inne turbo, wtryski, k. wydechowy i dolotowy, inny program, inny układ dolotowy.

Inne czasy otwarcia i zamknięcia zaworów, i pewnie wiele innych o których zapomniałem albo nie wiem ;-)

<piwo>

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 20 lut 2013, 22:07

no ja tylko wizualnie mogę porównywać ;-)
Obrazek

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 20 lut 2013, 22:18

shellah, wizualnie jest podobnie, ale dolot bardziej jak w 3B.

A takie tam kolejne spy foto jako że nic się ostatnio nie dzieje.
Obrazek
Ostatnio zmieniony 12 paź 2013, 19:04 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 20 lut 2013, 23:09

Ile kg sprezyny? Progresywne?

Awatar użytkownika
DeS
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
Imię: Paweł
Model: Audi A8
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: DeS » 20 lut 2013, 23:21

karolas123 pisze:Progresywne?
Do gwintu? :roll: :roll: :roll:

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl