[ 80 b4 ABK ] Zielony sedanik
Zrobiłem dziś ciśnienie cylindrów na zimnym silniku
1 - 14 2 -12 3 -14 4-14 teraz zalałem naftą i co jakiś czas popycham auto żeby tłok przesuwał się, nie wylewając nafty z cylindrów . Jutro wyleje to , zaleje nowy olej i troszkę niech popryka. Jak to nie pomoże to wymienię uszczelniacze .Sprawdzę jeszcze na ciepłym silniku ciśnienie . Zmieniłem olej na ciepłym silniku 1-13.5 2-14.5 3-13.5 4.13.5 wcześniej na zimnym było na drugim garze 12 a ciepłym 14.5 . Był klubowicz dziś u mnie prawdopodobnie będą do wymiany pierścienie olejowe. Czy wymienię pierścienie bez zwalania głowicy bo na forum piszą nie albo tak ?
1 - 14 2 -12 3 -14 4-14 teraz zalałem naftą i co jakiś czas popycham auto żeby tłok przesuwał się, nie wylewając nafty z cylindrów . Jutro wyleje to , zaleje nowy olej i troszkę niech popryka. Jak to nie pomoże to wymienię uszczelniacze .Sprawdzę jeszcze na ciepłym silniku ciśnienie . Zmieniłem olej na ciepłym silniku 1-13.5 2-14.5 3-13.5 4.13.5 wcześniej na zimnym było na drugim garze 12 a ciepłym 14.5 . Był klubowicz dziś u mnie prawdopodobnie będą do wymiany pierścienie olejowe. Czy wymienię pierścienie bez zwalania głowicy bo na forum piszą nie albo tak ?
Cytat:
spnsr napisał/a:
wymieniajac pierscienie glowica idzie poza auto a po 2 przeciez 12,5 to bardzo dobre cisnienie ;o
Dzięki za info trzeba będzie rozbierać , no jest dobre ciśnienie górnych 2 pierścionek , olejowe kaput , bo jak mam na mini olej to nie kopci po gazowaniu , dopiero jak jest połowa min maks to puszcza niebieskiego bąka.
[ Dodano: 2013-03-09, 16:22 ]
Trzeba będzie rozebrać głowice i tłoki , ciśnienie jest ładne .Nawet nie puści dymka po krótkim postoju i dłuższym , dopiero jak pochodzi z 3 minuty i przy gazuje wtedy puszcza niebieski dym. Pewnie pierścienie olejowe kaput
[ Dodano: 2013-03-16, 19:27 ]
Troszkę zwlekałem z rozbiórką głowicy , nie ułożyło się czyli bez zmian
[ Dodano: 2013-03-16, 19:51 ]
053115611 b bagnet ,tulejka bagnetu j L 50017-533 dobre są numerki ?
[ Dodano: 2013-03-17, 12:30 ]
Wypuściłem olej , wlałem 2.5 litra jest połowa miedzy mini a maks czyli wszystko ok <ok>
Dziś silnik został rozebrany przy pomocy klubowicza , pierścienie olejowe kaput, uszczelka głowicy kaput ,głowice zawiozę do naprawy sprawdzi się co jej dolega najważniejsze ze gładzie cylindrów są bez rysów .
Silnik został złożony nowe pierścienie oraz po naprawie głowicy. Odpalił bez problemu , na zimnym silniku ma koło 3 bar, jak się rozgrzeje 90 stopni to ma słabo koło 1 bara i zapala się kontrolka oleju na wolnych , dam gaz lekko znika . Czy to kwestia dotarcia silnika potem będzie ok ? przejechałem kolo 40 km
Nie wiem co się stało , pewnie korbowody z tłokiem nie weszły w swoje miejsce , panewki do wymiany, wymieniłem i ciśnienie jest w normie. Pośmigałem trochę nie podobała mi się temperatura wody 100 , 102 stopni, zdejmuje wiatraki , chłodnica do połowy zimna , decyzja rozbiórka chłodnicy trochę się namęczyłem .Został wymieniony wkład chłodnicy , zamontowałem i nie grzeje się nawet w korkach ,trzyma temperaturę tak od 85 do 86 pewnie termostat do wymiany.
Zostały zakupione dodatkowe zegary i założone mała rzecz a jak cieszy oko. Niebawem zrobię sesje zdjęciową .
_________________
http://www.fotosik.pl/u/jarasacki/album/1460050 fotki
[ Dodano: 2014-02-08, 18:56 ]
Wymiana nagrzewnicy i naprawa klapek sterujących ciepło zimno
[ Dodano: 2015-04-18, 16:34 ]
Jak tu długo nie byłem auto nabija km bo to OOOO
Maglownica niebawem będzie do wymiany
bo przez pekniętą gumę pewnie pociekła
[ Dodano: 2016-03-01, 19:34 ]
Wymiana osłony gumowej przekładni
spnsr napisał/a:
wymieniajac pierscienie glowica idzie poza auto a po 2 przeciez 12,5 to bardzo dobre cisnienie ;o
Dzięki za info trzeba będzie rozbierać , no jest dobre ciśnienie górnych 2 pierścionek , olejowe kaput , bo jak mam na mini olej to nie kopci po gazowaniu , dopiero jak jest połowa min maks to puszcza niebieskiego bąka.
[ Dodano: 2013-03-09, 16:22 ]
Trzeba będzie rozebrać głowice i tłoki , ciśnienie jest ładne .Nawet nie puści dymka po krótkim postoju i dłuższym , dopiero jak pochodzi z 3 minuty i przy gazuje wtedy puszcza niebieski dym. Pewnie pierścienie olejowe kaput
[ Dodano: 2013-03-16, 19:27 ]
Troszkę zwlekałem z rozbiórką głowicy , nie ułożyło się czyli bez zmian
[ Dodano: 2013-03-16, 19:51 ]
053115611 b bagnet ,tulejka bagnetu j L 50017-533 dobre są numerki ?
[ Dodano: 2013-03-17, 12:30 ]
Wypuściłem olej , wlałem 2.5 litra jest połowa miedzy mini a maks czyli wszystko ok <ok>
Dziś silnik został rozebrany przy pomocy klubowicza , pierścienie olejowe kaput, uszczelka głowicy kaput ,głowice zawiozę do naprawy sprawdzi się co jej dolega najważniejsze ze gładzie cylindrów są bez rysów .
Silnik został złożony nowe pierścienie oraz po naprawie głowicy. Odpalił bez problemu , na zimnym silniku ma koło 3 bar, jak się rozgrzeje 90 stopni to ma słabo koło 1 bara i zapala się kontrolka oleju na wolnych , dam gaz lekko znika . Czy to kwestia dotarcia silnika potem będzie ok ? przejechałem kolo 40 km
Nie wiem co się stało , pewnie korbowody z tłokiem nie weszły w swoje miejsce , panewki do wymiany, wymieniłem i ciśnienie jest w normie. Pośmigałem trochę nie podobała mi się temperatura wody 100 , 102 stopni, zdejmuje wiatraki , chłodnica do połowy zimna , decyzja rozbiórka chłodnicy trochę się namęczyłem .Został wymieniony wkład chłodnicy , zamontowałem i nie grzeje się nawet w korkach ,trzyma temperaturę tak od 85 do 86 pewnie termostat do wymiany.
Zostały zakupione dodatkowe zegary i założone mała rzecz a jak cieszy oko. Niebawem zrobię sesje zdjęciową .
_________________
http://www.fotosik.pl/u/jarasacki/album/1460050 fotki
[ Dodano: 2014-02-08, 18:56 ]
Wymiana nagrzewnicy i naprawa klapek sterujących ciepło zimno
[ Dodano: 2015-04-18, 16:34 ]
Jak tu długo nie byłem auto nabija km bo to OOOO
Maglownica niebawem będzie do wymiany
bo przez pekniętą gumę pewnie pociekła
[ Dodano: 2016-03-01, 19:34 ]
Wymiana osłony gumowej przekładni