Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3]przeróbka na Gaźnik Keihin I b+g problem z benzyna

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
mazak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 cze 2012, 00:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mazak » 26 lut 2013, 01:12

Jeżeli przerabiałeś sobie autko na gaźnik to zostało Ci pod maską sporo kabelków z rożnymi wsuwkami. Najwięcej jest ich po Twojej lewej stronie zaraz koło akumulatora. Musisz próbówką złapać masę i szukać prądu na którymś kabelku (żeby na zapłonie szedł prąd). Tamte wsuwki są trochę inne niż na gaźnikach więc musisz znaleźć taką wsuwkę albo gdzieś kupić i założyć ją na ten kabel. Pewnie masz wejście 3-pinowe na gaźniku tak jak ja. Wystarczy jeden z prądem i jeden masa. 3 jest niepotrzebny. Jeżeli dalej coś nie gra to daj znać :-> .

Awatar użytkownika
Max190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:26
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Max190 » 26 lut 2013, 08:51

Dziękuje koledze za odpowiedz.Właśnie tu mam problem.Ja nic nie przerabiałem,ale na tej kostce nie mam prądu i dlatego zapytałem ,na którym zacisku jest prąd a na którym masa.

[ Dodano: 2013-02-26, 17:07 ]
Znalazłem prąd na pierwszym zacisku od nadwozia.Ale prawie nic to nie dało.Wszystko opisałem w swoim temacie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl