
[ Dodano: 2013-02-26, 20:55 ]
Ale dlaczego tak nie robi jak n75 odpięty :roll: :?:
szkoda czasu na takie testy ,bo na 100% to nie wina n75 ...bozmek pisze:Jeszcze Munior przełożę n 75 od kumpla bo tam jest nowa prawie i
Bo doładowanie trochę mniejsze w dolocie ...w sumie nie powinno to mieć znaczenia ,bo doładowanie na jałowym to max 0,5 bara ,ale są rzadkie przypadki że takie cuda się dzieją ...Ja bym na twoim miejscu sprawdził ciśnienie oleju na nagrzanym silniku ,bo nie powinno przekraczać 2 barów na jałowym i 5-5,5 bara ,po dodaniu gazu...jak przekracza 5,5 bara ,to może podwieszać hydro ,a przyczyną jest zacinający się zawór w pompie olejubozmek pisze:dziwne odepnę N i wtedy dodaje gazu i jest git.
W takim razie wychodzi na to że nic ...ale wychodzi też na to ,że ciśnienie doładowania w dolocie jednak ma wpływ ...zmierz w takim razie cisnienie doładowania ,z normalnie podpiętym n75 i z odpietym ...a najlepiej daj sobie spokój z gazowaniem na jałowym biegu i masz problem z głowybozmek pisze:oki ale co ma ciśnienie oleju jak odepnę n75 i wtedy nic się nie dzieje
Z tym cykaniem n75 to różnie jest, z tego co ja już zaobserwowałem to jednym pykają innym nie i zarówno jedne jak i drugie są sprawne.śmigacz pisze:może podepne sie do tematu (osprzet Pierburg)
Dzis pojezdzilem troche wszystko ladnie pieknie , zatrzymalem na chwile i gdy ruszylem zauwazylem za soba niebieski dym (turbo bylo ronione jakies 3 mies temu) pobutowalem go troche i nie zauwazylem niebieskiego za soba.
otworzylem maske i bylo slychac n75 (wczesniej zero cykania)
czy to jest objaw uszczelki glowicy? (niebieski dym) i czy N poprawinie chodzi (cykanie)
pod vag niby zero bledow
nie dmucha w zbiorniczek
dostrzeglem ze pod rurka od egr (zaslepiony)od strony kolektora wydechowego jest olej wiec co jest?
Wszystkie pykają ,tylko nie wszystkie na tyle głośno że słychaćGanimadeus pisze:Z tym cykaniem n75 to różnie jest, z tego co ja już zaobserwowałem to jednym pykają innym nie i zarówno jedne jak i drugie są sprawne.