[All] Podciśnienie w serwo przy silniku z turbiną
[All] Podciśnienie w serwo przy silniku z turbiną
Witam. Mam taki szkolny dylemat :lol: Skad jest brane podciśnienie przy silniku z turbiną czy kompresorem? Tak jak w dieslach jest wacupompa czy jakoś inaczej jest to rozwiązane? Przypuśćmy np. 1.8T
Ostatnio zmieniony 28 lut 2013, 21:12 przez teko, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
W 1.8T nie ma vacum pompy ponieważ mimo turbiny nadal posiada przepustnicę a tym samym nadal jest podciśnienie w kolektorze.
To się nigdy nie zmieni bo w PB kierowca steruje dawką powietrza czy to turbo czy bez innej możliwości nie ma. W przypadku ON kierowca steruje dawką paliwa stąd brak przepustnicy i brak podciśnienia w kolektorze ssącym.
To się nigdy nie zmieni bo w PB kierowca steruje dawką powietrza czy to turbo czy bez innej możliwości nie ma. W przypadku ON kierowca steruje dawką paliwa stąd brak przepustnicy i brak podciśnienia w kolektorze ssącym.