Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 sedan] Sciaga na boki

ODPOWIEDZ
BufolaM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2013, 10:09
Lokalizacja: Sochaczew

[b4 sedan] Sciaga na boki

Post autor: BufolaM » 25 lut 2013, 20:35

Witam moj problem polega na tym ze autko prowadzi sie w miare przyjemnie na prostych drogach i zakretach bez kolein i dziur natomiast problem pojawia sie na nie równych drogach sciaga na boki nie jest to sciaganie nie wiadomo jakie od rowu do rowu tylko czuć tak jak by kierownica chciała sama skręcić wspomaganie chodzi bardzo lekko najmniejszym paluszkiem da rade zrobic obroty chyba az za lekko moze olej jest wlany za zadki jakies nie wiem myśle juz pod kazdym względem wymieniony jest wahacz prawy < nie wiem jakiej firmy > koncówki febi łacznik stabilizatora febi drążki kierownicze nie maja luzu sprawdzałem przy wymienie końcvówek opony sa nowe wyważone alusy byłem na zbieżnośći wyszło na zero czyli powiedział ze jest okey dodam natomiast ze przednie prawe koło jest cofnięte w porównaniu do przedniego lewego sam juz nie wiem co moze być grane prosił bym o rozsadne wypowiedzi z góry dziekuje :)
Ostatnio zmieniony 26 lut 2013, 09:01 przez BufolaM, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 25 lut 2013, 20:42

BufolaM, wszystko musi być sprawne, żeby jeździło dobrze.

A jak górnie mocowania amortyzatora, jeśli będzie duży luz i guma będzie latać w gnieździe to będzie mocno ściągało na koleinach.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 lut 2013, 20:45

Piszesz że wymieniałeś sworznie a tak zapytam czy przy ustawianiu zbieżności ustawiałeś kąt pochylenia koła bo miałem podobnie i u mnie to pomogło.

BufolaM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2013, 10:09
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: BufolaM » 25 lut 2013, 20:51

Sworzni zadnych nie wymieniałem od kiedy ja kupiłem wymieniłem z przodu tylko łacznik i koncówki przy wymienie koncówek policzyłem obroty wykręcone i wkreciłem tyle samo sówmiarka zmierzyłem odległość pojechałem na stacje diagnostyczną i powiedział mi ze udało mi sie tak je skrecić czyli koncówki ze jest na zero nie ustawiałem kąta pochylenia zadnego . Widać tez ze jest nowy prawy wahacz założony domyślam sie ze nie jest on za dobry widać to było po sprzedającym ,modle sie tylko zeby nie była to tylko podłużnica widać ze te koło jest cofnięte az przy pełnym skręcie w prawo obciera czasami i widać ze jest wytarte nadkole poprawiło sie troche po wymienie koncówek nie obciera az tak jak kupiłem

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 25 lut 2013, 20:55

BufolaM pisze:Sworzni zadnych nie wymieniałem
sorry o czym innym myślałem :-P

BufolaM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2013, 10:09
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: BufolaM » 25 lut 2013, 20:57

mam pytanie jeszcze czy jest jeszcze jakaś regulacja zeby te koło mozna bylo przesunąć przód tył czy nie ma ? jak pojade na geometrie powinno podziałać?

teko

Post autor: teko » 25 lut 2013, 22:42

Zobacz czy przypadkiem nie jest sworzeń od wahacza lewego założony, bo one są kierunkowe.

BufolaM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2013, 10:09
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: BufolaM » 26 lut 2013, 09:03

Czy te stworzenie mają wpływ na cofnięte koło .?

[ Dodano: 2013-02-26, 20:26 ]
Pomoże ktoś ?

teko

Post autor: teko » 27 lut 2013, 21:51

Tak, bo sworznie mają rozróżnienie na prawy i lewy. Nie jest to jednak w 100% pewne, że to sworznie, ale od tego zacznij. Oba mają "patrzeć" do przodu jeśli dobrze pamiętam.

BufolaM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2013, 10:09
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: BufolaM » 28 lut 2013, 22:03

Dziś odkręciłem korek od zbiorniczka wrównawczego płynu do wspomagania <oleju> i moim oczom ukazuje sie czerwony płyn wiec jest to pewno płyn przekładniowy ktory jest za zadki do tych pomp powinien być zielony prawdopodobnie moze to ma jakis wpływ moze bedzie jakos pompa trzymała troche bo kierownica to moze noworodek kręcić tak lekko chodzi

teko

Post autor: teko » 28 lut 2013, 22:09

Mi też tak chodzi, a mam do wspomagania zielony. Mi trochę ściąga, ale właśnie mam minimalnie walnięty kąt pochylenia i trochę opony nalewki bijące. Jest to u mnie minimalne i zależy też od pochylenia drogi.

BufolaM
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 23 lut 2013, 10:09
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: BufolaM » 28 lut 2013, 22:24

wybiore sie jednak na geometrie tylko nie wiem na czym tak dokładnie polega geometria zastanawiam sie ciągle

antoni
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 30 gru 2007, 13:31

Post autor: antoni » 28 lut 2013, 22:38

Dowiesz się jak będziesz lżejszy o dwieście albo i więcej złoty, a w dodatku to nic nie da a może być gorzej.
Pomału i nie denerwuj się. Przed wyjazdem na tzw. geometrię, uruchom sobie " śruby rzymskie ". Bo jak masz zapieczone i oni ci "uruchomią ", to potem i pińcet bedzie malo .

[ Dodano: 2013-02-28, 22:46 ]
Soruję. Nie zauważyłem że śruby na drążkach masz w porządku .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl