Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1z] słaby na niskich obrotach

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[b4 1.9tdi 1z] słaby na niskich obrotach

Post autor: hudy » 06 lis 2007, 21:53

witam.panowie co może byc powodem że samochód jest słabszy w niższych partiach obrotów.nie jest to odczówalne na pierwszym i drugim biegu jednak na pozostałych juz bardziej to odczówam.chodzi o to ze jak wrzyce te pozostałe biegi to na chwile nie odczówam przyspieszenia tylko po chwili czuje że samochód przyspiesza.tak jakby tzw turbodziura była troche za duża.wiem że powodem moze być zasyfiony kolektor dolotowy ale czy jest jeszcze jakaś inna przyczyna??

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 06 lis 2007, 22:25

np.zatkany katalizator,filtry,turbo nie pompuje od dołu,przepływomierz, zapłon :roll:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 06 lis 2007, 22:50

to nie jest mój samochód tylko kumpla wiec jeśli można o troche więcej szczegułów bym wiedział jak mu to wytłumaczyc.chodzi mi o to czy da sie z tym cos zrobić np czy da się coś zrobić z turbo jesli jest tak jak mówisz ze nie pompuje od dołu, lub co można zrobić z przepływka jesli to jej wina.zapłon odrzucam i katalizator tez bo go nie ma...aha chciałbym tez dodać ze z samochodem nie ma zadnych innych problemów.odpala w każdych warunkach,bez problemu sie rozpędza,nie ma problemu by osiągnąc dość spore pędkości.jedynym problemem jest zbyt duza turbodziura...

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 lis 2007, 08:21

A napisz który to jest rok i jaka ma przepływke. Tak w ciemno to mozna wróżyc z fusów ;-) Jezeli jest mozliwość zrobic dobre logi i z nich wyjdzie co sie dzieje. Moze byc N-75 u kresu zycia i dlatego działa z opóźnieniem

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 07 lis 2007, 19:56

to jest rok 94/95 a przepływka chyba bosch.nie powiem dokładnie bo będe miał z kumplem kontakt dopiero za tydzień.musze mu powiedziec by podjechał na vag.ale jesli ktoś by miał jakies jeszcze pomysły to prosze napisać byśmy wiedzieli na co zwrócić uwage.ale mysle że jesli była by to wina turbiny to nie ma sensu jej ruszać dopuki nie bedzie większych problemów...

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 08 lis 2007, 18:35

Tez obstawialbym N75, bylo gdzies nawet instrukcja jak go sprawdzic czy dziala, ale za cholire nie moge sobie przypomniec gdzie........ :mrgreen:


Przeplywka powinna byc raczy ok, bo tak to bylby zolw w calym zakresie obrotow.

P.S. D
diagnozowanie prawde CI powie :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl