Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABT LPG] Szarpanie silnika gdy nagrzany do 90 stopni.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
omen100993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 lut 2013, 15:24
Lokalizacja: Świdwin

[2.0 ABT LPG] Szarpanie silnika gdy nagrzany do 90 stopni.

Post autor: omen100993 » 05 mar 2013, 17:13

Witam !

Jestem nowy i zupełnie zielony w tych sprawach ,ponieważ jestem jeszcze młodym użytkownikiem tego cudownego samochodu jakim jest Audi 80 B4 .
Posiadam silnik 2.0 ABT w którym z nieoczekiwanych powodów zaczął mi szarpać samochód gdy nagrzeje się do 90 stopni na benzynie jak i na gazie . Muszę odczekać chwilę żeby ostygł i jest okej, od razu mówię że czujniki temperatury zostały wymienione na nowe oraz wymieniłem też silniczek krokowy .

Czy może być to wina sondy lambda ?
Już nie wiem co mam robić , boję się wyjechać w dłuższą trasę ponieważ wiem że zacznie się to samo .

Proszę o pomoc :) [/b]
Ostatnio zmieniony 05 mar 2013, 17:52 przez omen100993, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 05 mar 2013, 17:35

omen100993, na początek _uwaga

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 05 mar 2013, 18:36

bardziej stawialbym kolego na uklad zaplonowy

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Re: [2.0 ABT LPG] Szarpanie silnika gdy nagrzany do 90 stopn

Post autor: szaakaal » 05 mar 2013, 21:06

Czy może być to wina sondy lambda ?
możesz to obadać... odłącz pojedyncze złącze sondy lambda (czarny kabel) i zobacz czy się poprawi, jest koło monowtrysku z lewej strony

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 05 mar 2013, 23:16

miałem to samo w abk do 90 80 * spokój potem masakra i okazała się sonda a konkretnie zle odizolowana kostka od sygnału sondy i sygnału do kompa gazu wystarczy odizolować juz jeśli jest padnięta wymieni sondę nie opłaca sie kupować uniwersalek za 180 zl lepiej dołożyć i kupić za 230 dedykowany , ja tyle dałem

omen100993
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 lut 2013, 15:24
Lokalizacja: Świdwin

Post autor: omen100993 » 06 mar 2013, 15:09

Zamówiłem właśnie oryginalną Boscha tylko tyle że używaną , koleś pisał że w 100 % sprawna . Zobaczymy co z tego wyjdzie ale myślę że jak ją zmienię to będzie okej :)

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 06 mar 2013, 16:22

a próbowalem z ta kostką bo z uzywkami różnie bywa jesli była by wadliwa to oddaj bo naprawde nie warto się męczyć.
Wpadł mi do glowy tez pomysl zle zakreconej masy nie do głowicy silnika tylko do alternatora częsty błąd u magików samochodoowych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl