[80 B4 1.9TDI] turbina w 1z
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
wiesz nie wiem bo sa różne rodzaje gwiżdżenia.ja jak za słabo zacisnołem opaske przez co miałem nieszczelność nie było żadnego gwiżdżenia tylko takie lekkie syczenie...to jaki jest powód gwiżdzenia turbiny gdy silnik jest zimny a jak się zagrzeje to prawie nic nie słychać przynajniej tak jest u mnie??
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
a u mnie gwizda już od kąd kupiłem samochód czyli od 2 lat i jest wszytko ok.wy sobie moze wyobrazacie ze jak ktos mowi ze gwizda to starsznie to słychac nie poprostu lekko słychać gwizdanie.natomiast głośno słychać gwizd jak silnik jest zimny.dziwne to jest ze jak się zagrzeje to przestaje.moze ktos wie czemu tak jest??
u mnie jest tak samo jak silnik jest zimny to gwizd słychac przy 2tys obr. natomiast przy ciepłym silniku juz tego nie słychac
katalizator wytłuczony
EGR zaslepiony
-----------------------------------------------------------------------------------------------
zakupiony orginalny termostat w serwisie audi firmy BTT koszt około 90zl z oringiem
moze skonczy sie wkoncu problem z niedogrzanym silnikiem ( zeby sie nagrzał do wskazan około 85st potrzeba przejechac około 10km i cisnac do około 3tys obr)
w sobote wymiana i płukanie układu
katalizator wytłuczony
EGR zaslepiony
-----------------------------------------------------------------------------------------------
zakupiony orginalny termostat w serwisie audi firmy BTT koszt około 90zl z oringiem
moze skonczy sie wkoncu problem z niedogrzanym silnikiem ( zeby sie nagrzał do wskazan około 85st potrzeba przejechac około 10km i cisnac do około 3tys obr)
w sobote wymiana i płukanie układu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
- Lokalizacja: Bydgoszcz
czytam posta o tym gwizdaniu i dochodze do wniosku ze u mnie tez "gwizda" ale tylko jak bardzo delikatnie jade moze wtedy tylko to slysze wtedy w pewnym zakresie obrotow okolo 2tys zaczyna delikatnie gwizdac bieze mi minimalnie olej i chyba nawet przez turbine ale tragedii niema moze gwizdze bo turbina pada? narazie jezdzi :lol:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 99
- Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 27 sie 2007, 00:03
- Lokalizacja: Bydgoszcz
[B4 1,9 TDI 1Z] turbina
Witam. Czytałem duzo na forum na temat turbin i małej mocy silnika. Chodzi mim o wartość doładowania. W książce obsługa i naprawa jest podana wartość doładowania 0,5 - 0,65 bara. Wszyscy piszą że powinno być 0,85 - 09 bara. Skad się wzięła ta wartość. Podpiołem manometr który pokazuje 0,6 bara przy obrotach 2800-3000. Niby w porządku (według ksiązki) ale audi jest mułowate i osiągnąć ponad 3000 obrotów to wielka sztuka. Przepływka, kąt wtrysku, dawka sprawdzone. N75 sprawdałem, przy napieciu zmienia się przepływ w jego końcówkach. Czy możę ktoś wie przy jakich obrotach powinno być doładowanie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa
-
- Forum Audi 80
- Posty: 101
- Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
- Lokalizacja: Chorzów/Bobowa