Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK 93r] Dobrze pali po odpięciu niebieskiego czujnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
sys20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 25 lip 2009, 15:44
Lokalizacja: Olkusz

[ABK 93r] Dobrze pali po odpięciu niebieskiego czujnika

Post autor: sys20 » 10 mar 2013, 12:12

witam, troche juz jest na forum tematów ciezkiego zapalania ABK na zimnym ale nie znalazłem odpowiedzi na takie pytanie dlaczego silnik odpala od strzała jak odepne wtyczke od czujnika temperatury (niebieskiego). Czujnik wymieniłem na nowy zamienniik za 15 zl nic to nie pomogło było to samo kupiłem wiec oryginał za 60 i znowu to samo. Czyli to nie czujnik wiec co ??? Przekaznik 30 przelutowany wtrysk rozruchowy sprawny.

Awatar użytkownika
m@x1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 04 lut 2012, 16:20
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: m@x1313 » 10 mar 2013, 13:07

Czyli coś musi być z instalacją, pewnie gdzieś są przetarte przewody i robi zwarcie, a jak odepniesz czujnik to komp przyjmuje stałą wartość (tryb awaryjny) podobnie jest z sondą jak się ją odłączy. Sprawdź wiązkę może dotyka głowicy lub węży wodnych i izolacje stopiło.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 10 mar 2013, 13:09

sluchaj prosta sprawa skoro odpala po odpietej kostce czujnika to znaczy ze zwalona jest wiazka od niego odetniej troche osłonki założ jeszcze raz kable do kostki powinno pomoc. Odpowiedzia dlaczego odpala bez czujnika bo komp dostaje info ze temp plynu jest - 40 w zwiazku z tym psyka wtrysk roztuchowy wieksza dawka paliwa i wlacza sie tzw tryb awaryjny jak kolega wyzej napisał .Przekaznik nr 30 to min jesli chodzi o odpalania dotyczy bardziej tylko bujania obrotow

rejdzik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 124
Rejestracja: 05 maja 2011, 18:45
Lokalizacja: Hawick / UK

Post autor: rejdzik » 12 mar 2013, 20:00

Chłopaki dobrze mówią. Do sprawdzenia jest cała wiązka od czujnika do ecu. Sprawdź rezystancję tego przewodu.

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 12 mar 2013, 20:33

Miernik w rączki i sprawdz ten czujnik

przy 0°C 5000...6500
- przy 10°C 3300...4500
- przy 20°C 2200...3000
- przy 30°C 1500...2000
- przy 40°C 1000...1400
- przy 50°C 700...950
- przy 60°C 540...680
- przy 70°C 400...500
- przy 80°C 275...375
- przy 90°C 200...275
- przy 100°C 150...225

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl