Witam.
Posiadam Audi 80 B4 sedan z silnikiem 2.3 10v.
Silnik jest w dobrym stanie ale ma juz spory przebieg, a ze mam dostęp do silnika 2.4 v6 30v od audi a4 b5 chciałbym zrobić swapa. Czytałem na forum ze skrzynia pasuje, jedynie łapy będzie trzeba przerobić.
Ale mniejsza o to. Silnik 2.4 jest kompletny z osprzętem - niestety nie wiem dokładnie co ma a czego nie (bo jeszcze nie mam go przy sobie) ale właściciel twierdzi ze jest taki jak każdy inny z np.: allegro. W takim stanie miał iść na aukcje.
Nawet jeśli jest kompletny to chciałbym spytać co jeszcze będzie mi potrzebne do przekładki. Np.: w zestawie pewnie nie ma kolektora spalinowego i filtru powietrza.
No i co będzie pasować od 2.3 : czy chłodnica wydoli i takie tam.
[B4 2.3 NG] Swap na 2.4 AGA od A4
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Potrzebujesz silnik ze wszystkimi czujnikami, wiązką silnika, kompem, cewkami, alternatorem (ale nie jestem pewien), rozrusznikiem, itd... Jednym słowem wszystko co potrzebuje silnik do pracy. Opcjonalnie możesz wziąć liczniki z transponderem immobilisera jeśli nie chcesz go wyłączać w ECU ale to dodatkowa kabelkologia.
Za te dodatki jeśli sprzedawca jest pazerny skasuje cie dodatkowe 500-1000zł.
Za te dodatki jeśli sprzedawca jest pazerny skasuje cie dodatkowe 500-1000zł.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Potrzebujesz wszystko to co napisał aldi, a dodatkowo, chłodnicę od V6 z wentylatorami, opornicę wentylatorów, pas przedni od V6, belkę od V6, akumulator powinieneś przenieść w prawy dolny róg lub do bagażnika choć to konieczne nie będzie. No i będziesz musial pozbyć się immo z kompa chyba ze dostaniesz stacyjke i kluczyk. Oczywiście dp czyli kawalki wydechu za k. wydechowym tez musisz miec od Vki.
Oraz prawidłowo by było zmienić sanki przednie na mocowanie z dwoma łapami skrzyni, seryjne w Ośce NG masz jedną łapę mocującą skrzynię, V6 będzie cięższy i zalecane jest zastosowanie sanek z mocowaniem na dwie łapy skrzyni. Pasuje od każdej ośki V6 lub od każdego quattro od 2.0 do 2.8, mowa o B4. Pewnie, a raczej na pewno są jeszcze jakieś pierdółki
Aha, i rozpórkę kielichów można założyć bo V6 to ciężka krowa i na pewno nie zaszkodzi
p.s Chłodnicy od 2.3 za bardzo nie wpasujesz.
Oraz prawidłowo by było zmienić sanki przednie na mocowanie z dwoma łapami skrzyni, seryjne w Ośce NG masz jedną łapę mocującą skrzynię, V6 będzie cięższy i zalecane jest zastosowanie sanek z mocowaniem na dwie łapy skrzyni. Pasuje od każdej ośki V6 lub od każdego quattro od 2.0 do 2.8, mowa o B4. Pewnie, a raczej na pewno są jeszcze jakieś pierdółki
Aha, i rozpórkę kielichów można założyć bo V6 to ciężka krowa i na pewno nie zaszkodzi
p.s Chłodnicy od 2.3 za bardzo nie wpasujesz.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Będzie działać, wystarczy wywalić immo z kompa.Tworson pisze:Czyli jak pozbędę się immo z kompa od NG to będzie działać normalnie ? Czy komputer od tej V i wtedy immo się pozbyć?
tzw. portki, czyli rury wydechowe przykręcane do kolektorów wydechowych i wychodzące pod auto, trochę źle Ci to nazwałemTworson pisze:I co to jest DP ?