Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI] Podłączenie licznika z ominięciem komputera

ODPOWIEDZ
Mateo154010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2013, 14:20

[B4 TDI] Podłączenie licznika z ominięciem komputera

Post autor: Mateo154010 » 14 mar 2013, 14:38

Witam, jako że poprzedni temat o impulsatorze mi usunęli to robię drugi bo miałem jeszcze jedno pytanie. Gdy już odpiąłem impulsator i auto przestało szarpać siłą rzeczy nie działa licznik i moje pytanie jest takie czy można jakoś ominąć komputer a podłączyć z impulsatorem sam licznik ażeby działał.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 14 mar 2013, 15:35

Kolego a nie lepiej wyczyścić nastawnik? na pierburgu masz czy bosch?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 14 mar 2013, 15:36


Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 mar 2013, 18:08

Po co te kombinowanie, masz brudny nastawnik to daj do czyszczenia i bedzie wporzadku wszystko, bo jak zabrudzi sie mocno az do takiego stanu , że nawet przy odpietej wtyczce bedzie szarpanie.

Mateo154010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2013, 14:20

Post autor: Mateo154010 » 14 mar 2013, 20:30

Nastawnik mam super czysty, w zeszla sobote był czyszczony. Szarpanie to efekt chipa którego nie chce się pozbywać. Dlatego chcialem jeździć bez sygnału z impulsatora w komputerze ale jakoś zrobić żeby licznik działał.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 14 mar 2013, 20:46

napisz do kostrza to on ci podreguluje tego softa bo cos w nim jest spaprane. ja tez tak mialem juz nawet poduszki chcialem wymienic na silniku i przeguby wewnetrzne az tu wpadl mi do rak program na kompie 16 bit i.... wszystko wrocilo do normy :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 mar 2013, 21:13

Mateo154010 pisze:Nastawnik mam super czysty, w zeszla sobote był czyszczony. Szarpanie to efekt chipa którego nie chce się pozbywać. Dlatego chcialem jeździć bez sygnału z impulsatora w komputerze ale jakoś zrobić żeby licznik działał.
Jak chcesz coby komp nie widział prędkości to <ok> przetnij pin 43 przy kompie , ale lepiej zmnienić mapki wtrysku ,jak radzi matek10912, bo ewidentnie ktoś nie sprawdził tego softa jak należy ;-) a z odpiętym sygnałem prędkości jest dość nieprzyjemny efekt przy puszczaniu gazu ...nie każdemu to przeszkadza i nie każdy od razu to czuje ,ale mnie to drażni i ja poczuję od razu ;-)

Mateo154010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2013, 14:20

Post autor: Mateo154010 » 15 mar 2013, 02:50

To zdradzcie mi jeszcze jedno jak już jesteśmy przy kompach. Jak do swojego auta mogę włożyć komp 16 bitowy jak u siebie mam taka wyprowadzadzona rurke która najpewniej idzie jakieś podcisnienie na turbo. Jak mogę włożyć zmodzony komp np. od A4 który pewnie takiej rurki nie ma. Jeżeli pytanie głupie to sorry ale nie bardzo się na tym znam.

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 15 mar 2013, 06:15

w kazdym kompie jest taka rurka nawet 16 bitowym tylko jest potrzebny twoj nr sterownika zeby moc potem dopasowac taki ale 16 bit do Cb

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 15 mar 2013, 16:36

Mateo154010 pisze:Jak mogę włożyć zmodzony komp np. od A4 który pewnie takiej rurki nie ma. Jeżeli
16 bitowe do 97 roku ,miały taką samą wtykę i "rurkę "a raczej wejście ciśnienia z dolotu do mapsensora w kompie 8-) Możesz włożyć 16 bitowy ,o ile będzie pasowała wtyka ,a jak będzie ,to i "rurka "musi być :mrgreen: No i wszystko będzie pasować ,o ile masz teraz kompa z oznaczeniem 021 AP czy innym dwuliterkowym ...jak masz z jednoliterkowym np 021D to też będzie pasować ,ale trzeba przepiąć dwa kable ...No i oczywiście żeby silnik chodził ,musisz zaadaptować immo ...pod warunkiem że teraz masz kompa z immo ...jak masz bez immo to nic nie zaadaptujesz ,bo nie ma czego adaptować ,więc immo musisz mieć wyłączone na stałe w kompie <ok> Nie ma tak hip-hop :mrgreen:

Mateo154010
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2013, 14:20

Post autor: Mateo154010 » 15 mar 2013, 20:52

Temat chipa zostawiłem specowi od tego a mianowicie użytkownikowi KOSTRZ także sprawa zamknięta. Nie będzie żadnych cięć pinów żeby licznik działał i tym podobnych dziwnych wieśniackich obejść:)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 mar 2013, 13:20

Mateo154010 pisze: Nie będzie żadnych cięć pinów żeby licznik działał i tym podobnych dziwnych wieśniackich obejść:)
Cieszę się że "wieśniackie obejścia "wywietrzały ci już z głowy :-P , bo o to jak to ominąć sam pytałeś <ok>
Mateo154010 pisze:moje pytanie jest takie czy można jakoś ominąć komputer a podłączyć z impulsatorem sam licznik ażeby działał.

lisek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 20 lis 2012, 17:05
Lokalizacja: STRZEGOWO

Post autor: lisek83 » 22 mar 2013, 17:06

Tez mialem to samo podeslalem epromy do Kostrza i problem znikl,fura ciagnie jak zla zero dymu Passat awx idzie leb w leb ze mna,juz nie zlicze zapytan na CB ej kolego co ty tam masz za silnik)) mam wyskalowany licznik do 190 a mi go zamyka ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl