[All] Termostat a wskazania temperatury
pawelrybak15 to nie jest kwestia ilosci km bo jesli nigdzie nie przystane chocby na moment nie wzrosnie mi temp to wieje mi zimnym bo silnik nie ma temp przynajmniej tak mi się wydawało dzis a jak tylko troszke się wychyli wskazówka np 60stopni to jak włacze ogrzewanie to juz wieje ciepłym ... Powiem tak jutro decyduje się zakupić ten biały czujnik moze on jest walnięty a i mechanik powiedział zeby moze zakupić korek czyli i tak i tak nie obeszło sie bez zbędnego wyrzucania kasy... Czemu zbednego bo to jest tak jak by szukanie po omacku... Wkurza mnie to ale cóż mi pozostało:( To auto to istna zagadka
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
87stopni a jaki numer nie wiem jutro napisze bo mam go w samochodzie a już isc mi sie nie chce... to jest nowy 3 już termostat dwa pprzednie miałem zakupione za niecałe 30zł i żałowałem ze tak oszczędzałem ale szczerze to nie wiedziałem że są droższe bo powiedziałęm jaki potrzebuje do jakiego samochodu i dali mi taki nie wiedziaęłm zę mogą byś i tego podróbki normalnie... Teraz ten zakupiłem za ponad 40zł i jeszcze go nie wkładałem mysle ze będzie dobry wierze w to... Ale nie widze sensu zakładania teraz skoro temp mi będzie utrzymywało taką wysoką to jeszcze gorzej prawda?? Szybciej się będzie grzał silnik.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Czy uważasz że AAZ i JN to te same silniki? są inne to i problemy inne. Dalej jestem w przekonaniu że brak termostatu to powód do przegrzewania. Najlepszy szybki sposób zablokuj przepływ w rurce co idzie z pompy górna do króćca z boku załóż klemę lub coś innego by zgniotło przewód gumowy, to zablokuje obwód wewnętrzny.
A więc tak zaliczyłem coś ponad 400km na ślask i z powrotem trase jechałem autostradą wiec nie było problemów wogóle z grzaniem się temp nie doszła nawet do 60stopni. Jechałem róznie od 100-170 i nic się nie grzało ale jak tylko przyjechałem pod dom na slasku to od razu temp po zaledwie wjechaniu na posesje i krótkim postoju szła do góry na bramkach to samo ale nie doszła do 90 bo nie dlugo stałem prawda. Korek od zbiorniczka nowy czujnik zakupiłem nowy: HANS Pries topran Germany numer z czujnika rózni sie tylko tym że na staryn na końcu pisze B a na nowym E ale w sklepie powiedzieli ze róznicy nie bedzie bo wszytsko jest to samo i ze sprzedawali już je i działały skarg nie było a u mnie wskazówka nawet nie drgnie jak go załoze Innego u nas nie ma porażka co tu robić:( a co do termostatu to mam niezałożony zakupiony za cene 49zł 044121113 1 Stueck made in Germany 87st C.... Dziś stanęłem bo już szczerze to myśle jest zły samochód to spróbuje zaryzykowałem i na postoju go dostawiłęm chwile i tak temp rosła do ok 98 wiatrak włączał się i za moment temp spadała do coś ponad 90 ok 95 i tak 3 razy tzn tak długo dostawiłem go na postoju i nic się nie działo nie szła wyżej tylko tak na okrągło a potem wyłączyłem silnik i przez 10 min wiatrak po wyłaczeniu hulał chłodząć silnik po 10 min wyłączył sie i włączyłem zapłon żeby zerknać na temp schłodził do 80. To takie moje póki co spostrzeżenia nie weim co robić dalej szukać tego czujnika gdzieś czy moze uszczelka... Czujnik ten co mam co wali taką temp 98 stał dwa lata w jakims silniku znaczy z audi i takim samym co mój ale jaki przebieg co działo sie z tym silnikiem nie wiem nic