Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 B4]Zapala się kontolka oleju

ODPOWIEDZ
JSP_92r
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[B3 B4]Zapala się kontolka oleju

Post autor: JSP_92r » 04 sie 2012, 19:10

Witam.
[1.8. JV] (chyba tak to trzeba napisać ale nie wiem :)]
[B3]
Mam problem.
Zapala sie kontrolka oleju nawet gdy sciagne przewod z czujnika to i tak sie zapala i piszczy. A dzieje sie tak przewaznie przy 2,5 tys obr/min. Mial ktos moze podobny problem i moglby mi pomoc w tym? dodam ze uzywam oleju elfa (od kad kupilem audi czyli od niedzieli i od razu takie cos sie dzialo) , a dlatego elfa poniewaz sprzedajacy taki zalewal. Prosze o pomoc :]
Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 11:43 przez JSP_92r, łącznie zmieniany 2 razy.

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: januszbin » 04 sie 2012, 19:32

ja tam nie znam się za bardzo na elektryce...ale wydaje mi się ,że tak ma być tzn chodzi mi o to odłączanie kabli od czujnika...jak odłączysz to świeci....a poza tym to może być jeszcze czujnik zwalony,albo po prostu zużyty sinik....i tyle...można wlać jakiś gęstszy olej i zobaczyć czy dalej jest tak samo...jeżeli tak no to lipa...

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: andi77 » 04 sie 2012, 19:35

JSP_92r, Nie masz przypadkiem dwóch czujników... zerknij dokładnie.
PS. U mnie są dwa.

JSP_92r
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: JSP_92r » 05 sie 2012, 11:25

januszbin pisze:ja tam nie znam się za bardzo na elektryce...ale wydaje mi się ,że tak ma być tzn chodzi mi o to odłączanie kabli od czujnika...jak odłączysz to świeci....a poza tym to może być jeszcze czujnik zwalony,albo po prostu zużyty sinik....i tyle...można wlać jakiś gęstszy olej i zobaczyć czy dalej jest tak samo...jeżeli tak no to lipa...