[ABC] Nie pracuje na wszystkich cylindrach
[ABC] Nie pracuje na wszystkich cylindrach
Otoż, nie znalazlem nic takiego na forum odnosnie mojeog problemu wiec zakladam nowy. Silnik nie chodzi na 2 cylindry, podmienialem cewke.. patrzylem swiecie, kable, nawet mierzylem cisnienie rewelacji nie ma ale tam po 11,8.12cos. Samochod zachowuje sie tak samo na gazie jak i na benzynie. Dodam ze na wysokich obrotach powyzej 3 tysiecy czuje jakby samochod jezdzil normalnie tak jak powinien. Strasznie duzo zaczął palic.. ogromne ilosci gazu i BP. silnik 2,6 v6
Ostatnio zmieniony 29 mar 2013, 15:00 przez swir91, łącznie zmieniany 3 razy.
Sprawdzałem to.. w innej kombinacji nie chce wg odpalic.. i strzela
[ Dodano: 2013-03-16, 17:12 ]
Nie wiem co zrobic... mecze sie z tym problemem juz prawie tydzien;/ sprawdzałem wszystkie przedowy podcisnienia.. czy nie lapie gdzies lewego powietrza.. i wszystko okey..
[ Dodano: 2013-03-16, 17:20 ]
Nawet pozamienialem swiecie z tych dzialajacych cylindrow i nic sie nie zmieniło... nadal nie pali na tych 2
[ Dodano: 2013-03-16, 17:12 ]
Nie wiem co zrobic... mecze sie z tym problemem juz prawie tydzien;/ sprawdzałem wszystkie przedowy podcisnienia.. czy nie lapie gdzies lewego powietrza.. i wszystko okey..
[ Dodano: 2013-03-16, 17:20 ]
Nawet pozamienialem swiecie z tych dzialajacych cylindrow i nic sie nie zmieniło... nadal nie pali na tych 2
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
Ja też tak mam ale chyba tylko na jednym niedomaga dokładnie na 3. Wymieniłem wszystkie czujniki, pompkę paliwa, popychacze hydrauliczne trochę praca silnika się poprawiła, sprawdziłem wiązkę z kablami. Kiedy spadła temperatura do -10 szła jak szalona nawet jak się silnik rozgrzał(ale gdy w kabinie robiło się coraz cieplej moc spadała) więc został tylko sterownik, wymieniłem: silnik ożył, spalanie spadło do 8L z 12L przy spokojnej jeździe, a najlepsze jest to że stary sterownik nie zapisywał żadnych błędów dopiero na nowym się pokazały. Wymienię jeszcze zaworki olejowe w głowicach bo może popychacze się uginają. Wtryski też miejscami zamieniałem i żadnej zmiany, a i od 3 tyś rpm idzie normalnie bo do 3 tyś poszarpuje.
sondy steruja dawkowaniem bezyny w tym siilniku a i gaz z nich bierze sygnal . Mialem tez takie jazdy za zalewalo mi jedna glowice i ledwo chodzil . zobacz czy zasilanie idzie na te wtryski jakims voltomierzem albo zaroweczka . dwa gary obok siebie to raczej uszczelka by sie klaniala ale mowisz niby jest cisnienie .swir91 pisze:a co sie powinno zmienic po ich odlaczeniu?:>