[b4 1z] tdi słaba moc
[b4 1z] tdi słaba moc
Witam. Jestem nowy na forum jednak wiem że podobne tematy były poruszane, mechanikiem nie jestem[dopiero sie douczam..sam] więc czasami ciężko mi zrozumieć o czym panowie piszą. Mam taki problem z 80tką 1.9 tdi silnik 1z na boshu. Jak rusze dynamicznie to autko idzie ale tak w okolicach 3500 obrotów pedał w podłoge a on jakby chciał a nie mógł. poza tym na każdym biegu przy spokojnej jeździe w okolicach 1300-1500 pojawia sie dziura, tzn trzymam gaz na tym samym poziome bądź delikatnie przyśpieszam a silnik zachowuje się jakbym wrzucił luz.. odpuszczam minimalnie gaz dodaje więcej i jedzie dalej ale nadal tylko do 3500/3700. jak mówię nie jestem mechanikiem, patrzyłem pod mache w wężykach są jakby bąbelki powietrza chyba.. tak to wygląda.. dodam że to mój pierwszy diesel wcześniej same benzyniaki... będę wymieniał w tym miesiącu filtry więc może to pomoże chociaż sam nie wiem. Z góry dziękuję za pomoc/pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 19 mar 2013, 17:12 przez pauwer, łącznie zmieniany 3 razy.
Koniecznie wymień filtry i zlikwiduj powietrze w paliwie, bo jego tam być nie może.
Dodatkowo polecam użycie wyszukiwarki - na tym forum znajdziesz już bardzo dużo podobnych przypadków z których wysnujesz wnioski.
Najlepszym rozwiązaniem jest diagnostyka VAGiem. Napisz który masz rok tego pocisku - rozchodzi się głównie o typ nastawnika, potencjometryczny, czy indukcyjny. Ew. wrzuć fotkę obudowy filtra powietrza z przepływką.
Dodatkowo polecam użycie wyszukiwarki - na tym forum znajdziesz już bardzo dużo podobnych przypadków z których wysnujesz wnioski.
Najlepszym rozwiązaniem jest diagnostyka VAGiem. Napisz który masz rok tego pocisku - rozchodzi się głównie o typ nastawnika, potencjometryczny, czy indukcyjny. Ew. wrzuć fotkę obudowy filtra powietrza z przepływką.