

Samochód to Audi 80 B4 Avant z poczciwym starym i jednym z najlepszych silników w historii 1.9 TDi ( 1Z ) .
Kolor - Bardzo rzadki i piękny LZ4V ( Amethystgrau perleffect ). Stan lakieru jak i blachy bardzo dobry, biorąc pod uwagę , że auto w tym roku będzie już pełnoletnie

Wyposażenie:








Co zamierzam zrobić:




























Dzisiaj miałem praktyki, to postanowiłem parę drobiazgów porobić
Na początek podświetlenie licznika, bo jak wiadomo nie chciało sie nikomu wcześniej wymieniać żarówek...


Wymiana żarówek oraz podłączenie podświetlanych rączek

Dzisiaj wpadło radio nowe, głośniki przód sony w desce, z tyłu oryginalne Nokia, oryginalnie wygłuszone drzwi :shock: , w bagażniku skrzynka BR z Pionkiem TSW307D4 ze wzmakiem Magnat 360, czyli to co mialem w starej 80tce :mrgreen:
Tego samego dnia również spotkałem się z kolegą WINO z którym wymieniłem się swoimi białymi kierunkowskazami na jego pomarańczowe ori Hella :!:

Dzisiaj wymiana gumowych uszczelek w pokrywie zaworów ( przeciekał olej ) oraz czyszczenie kolanka z kolektora do egr ... jednym slowem masakra to co bylo w srodku <osohozi>

Dzisiaj zakupy na giełdzie

- Rozrząd INA
- Dywaniki
- Lusterko prawe ( potrzebowałem prawy fotochrom i silniczek do lewego el. lusterka, także w pełni wykorzystany zakup )

Nic sie nie dzieje, bo nie ma czasu na dzianie się czegokolwiek. To , że pare vlepek jest na Tyle chyba , każdy widział, dla przypomnienia foto

oraz został pomalowany grill na czarny metallic, wybaczcie za zdjęcia słabej jakości

No więc delikatnie się pozmieniało z tyłu..w bardzo okazyjnej cenie dorwałem tylną blendę od audi 90 . Wiadomo, nie jest to ideał, bo blenda ma 20 lat co najmniej, także posiada nieliczne pęknięcia, ale najważniejsze, że jest w jednym kawałku


parę foteczek z prac oraz parę fotek na szybko po montażu ze starszym braciszkiem Henrykiem ( cozmo ) !

Stickery zniknęły z tylnej szyby, uważam to za dobry ruch. Na dzień dzisiejszy autko wygląda tak



U <oki> S <oki> A Style <ok>
FILMIK PODGLĄDOWY JAK ŚWIECĄ US'Y

Zakupione części do zawieszenia, może nie najwyższa półka, ale póki co zimę objeżdżę na seryjnym zawiasie.

Wymiana niektórych części zawieszenia :
-wahacze ( SWAG )
-sworznie ( Delphi )
-łaczniki ( KRAFT )
-gałki ( Delphi )
I oczywiście zbieżność


Wycięcie katalizatora i wspawanie kwasówki. Efekt - Auto lepiej się wkręca na obroty, jest żwawsze, chodzi " lżej ", przy ok 2 tys obr turbinka fajnie się drze


Wczoraj wpadł jak widać licznik z anglika, ale okazja wieczorem którą trafiłem, nie mogłem puścić bokiem. Mianowicie, pełny licznik USA pochodzący z B3 2.0 za śmieszne pieniądze
