Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.3 NG] Mało mocy, strzały z przepływomierza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 20 mar 2013, 15:57

zborek_k-kozle pisze:A tą szczelność na pewno wiesz, że masz ?
raczej tak, zresztą nie wygląda mi to na nieszczelność bo to się dzieje na zimnym silniku, teraz np jak jest ok 8*C to prawie idealnie chodzi ale jak silnik oziębnie całkowicie to problem dalej się pojawia :-/

Klapa spiętrzająca czyli ten talerzyk?

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 20 mar 2013, 19:52

Tak. A sprawdzałeś sondę lambda ? Chociaż na zimnym silniku sterownik nie bierze jej pod uwagę. A i najciemniej pod latarnią :D Sprawdź omomierzem czujnik temperatury 2 pinowy.

Awatar użytkownika
ur_quattro
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 21 mar 2013, 19:36
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: ur_quattro » 21 mar 2013, 19:53

Witam!

miałem ten sam problem , mój problem rozwiązał BLOS BRC ,oraz guma na przepustnice od PASSATA 1.9 TDi ,silnik uzyskał swoja moc dopier i od tamtej pory zero strzałów. Po ostatnim strzala na starym mieszalniku i gumie ,rozwalilo mi uszczelke pod głowica miedzy 4,a 5 garem. Skończyło sie na zakupie nowego motoru 2.3 NG z niemiec po 13.5 kompresji na kazdym i montarzem BLOSA i GUMY okazało sie strzałem w 10. Mocniejszy ,stabilniejszy ,i spadlo spalanie. Pozostało wyminic membrany w reduktorze,ewentualnie zakup LOVATO z podciśnieniem . pozd600 dla Fanów audi! :-D :-D :-D :-D :-D

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 21 mar 2013, 20:01

zborek_k-kozle pisze:Sprawdź omomierzem czujnik temperatury 2 pinowy.
sprawdzony, jest ok.


sondy nie sprawdzałem, ale spalanie w miarę ok... W trasie do 10 zejdę a w mieście 15 przy średniej jeździe....

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 21 mar 2013, 21:20

No coś go boli, ale w końcu się znajdzie winowajca ;) . Ustaw 0 na kole zamachowym i sprawdź czy masz palec rozdzielacza na pierwszy cylinder. U mnie jak był przestawiony zapłon to trzymał wyższe obroty na ciepłym. Pamiętaj, że dwa obroty wałka na obrót wału, więc raz palec jest na 1 cyl a raz przeciwnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl