[B4 80 ALL] Stabilizator napięcia w liczniku
witam, mam problem ze swoim zestawem wskazówek (temperatura i poziom paliwa) na jednym z forum juz o tym napisałem i doradzono mi zmiane stabilizatora lecz nigdzie go nie mogłem dostac i postanowilem go przeczyscic, powiedzmy ze cos tam dało ale ostatnio przyjechałem z pracy z nocki auto stało całą noc, odpaliłem auto pochodziło jakis czas na benzynie wskazówka sie nie ruszyła ale pomyslałem to normalne jest na minusie, przełączyłem na gaz i przejechałem sie jakies 1,5km i ku moim oczom ukazuje sie temperatura 80 stopni az do 90 i tak sie trzyma stanąłem na chwile otworzyłem maske sprawdzam szlaufy górny goracy, dolny nie co mniej ale zauwazyłem ze szlałfy takie jak by napuchnięte, wentylator sie jeszcze nie załaczał ale na zegarze pokazywało 90C... odpiąlem czujnik temp. ktory odpowiada temperaturze zegara i wpiąłem z powrotem wtedy zegar pokazywał 0C jest tez taki motyw ze auto ma 1100RMP i nagle jak by sie ssanie załączyło bo widze ze obroty spadają do 950RMP czyli jak by czujnik nie łączył ale wyciagam go i wkładam z powrotem i niekiedy obroty sie ustabilizuja a niekiedy nie daje to zadnych rezultatów... jest tutaj jakis magik ktory mogłby mi w tym pomoc?
ps. sory za błędy.
ps. sory za błędy.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ale co dało :?: działa, nie działa czy działa a pokazuję nieprawdę.wilku142 pisze: mam problem ze swoim zestawem wskazówek (temperatura i poziom paliwa) na jednym z forum juz o tym napisałem i doradzono mi zmiane stabilizatora lecz nigdzie go nie mogłem dostac i postanowilem go przeczyscic, powiedzmy ze cos tam dało
to że temperatura na zegarach 90 to jeszcze nie tragedia o ile zegary pokazują prawidłowo.wilku142 pisze: ku moim oczom ukazuje sie temperatura 80 stopni az do 90 i tak sie trzyma
odpinaniem i zapinaniem czujnika nie naprawisz auta. Radzę wymienić czujnik niebieski ale dobry markowy a nie jakieś barachło za kilka zyli. Ewentualnie sprawdzić go miernikiem gdzieś na forum są dane jakie powinien mieć.wilku142 pisze:jest tez taki motyw ze auto ma 1100RMP i nagle jak by sie ssanie załączyło bo widze ze obroty spadają do 950RMP czyli jak by czujnik nie łączył ale wyciagam go i wkładam z powrotem i niekiedy obroty sie ustabilizuja a niekiedy nie daje to zadnych rezultatów...
Poszukaj jest tu naprawdę sporo tematów o tym.
1. Po dzisiejszym rannym wypieciu i wpięciu kostki czujnika ktory jest od zegara zegar jak opadł tak do tej pory lezy i ani drgnie a podejrzewam ze pokazuje nie prawde bo jak auto po ok. 7-10min moze osiagnac temperature 90C.
2. Droga sprawa jest taka ze gdyby ten niebieski był zepsóty to po podłaczeniu pod kompa komputer nie pokazywał by temperatury silnika a jak ostatnio bylo sprawdzane to na kompie pokazywało 45C gdzie ale auto nie chodzilo 20min. takze prawidłowo.
3. Jezeli chodzi o paliwo to tez nie do konca moge mu wierzyc bo czesto oszukuje, np. po 5min. pokazuje rezerwe a gdy przejade jakies 7km cos mu strzeli i pokaze 1/3 zbiornika czyli tak jak powinno byc lecz częsciej wskazówka lezy a to tylko nie liczne przypadki kiedy to dziala.
I dodam ze auto gdy jest zimne i odpale od razu na gazie wyjade na droge dam gazu do spodu i auto idzie ani sie nie dusi, jak juz choc troche osiagnie temperature powiedzmy 20C i dam do spodu gazu auto zaczyna sie dusic i aby jakos sie zebrac muszę dawać gazu stopniowo... A na benzynie jest ok choc troche ciezko pali
Nie mam juz sil do niego i głowy co z tym jest nie tak
2. Droga sprawa jest taka ze gdyby ten niebieski był zepsóty to po podłaczeniu pod kompa komputer nie pokazywał by temperatury silnika a jak ostatnio bylo sprawdzane to na kompie pokazywało 45C gdzie ale auto nie chodzilo 20min. takze prawidłowo.
3. Jezeli chodzi o paliwo to tez nie do konca moge mu wierzyc bo czesto oszukuje, np. po 5min. pokazuje rezerwe a gdy przejade jakies 7km cos mu strzeli i pokaze 1/3 zbiornika czyli tak jak powinno byc lecz częsciej wskazówka lezy a to tylko nie liczne przypadki kiedy to dziala.
I dodam ze auto gdy jest zimne i odpale od razu na gazie wyjade na droge dam gazu do spodu i auto idzie ani sie nie dusi, jak juz choc troche osiagnie temperature powiedzmy 20C i dam do spodu gazu auto zaczyna sie dusic i aby jakos sie zebrac muszę dawać gazu stopniowo... A na benzynie jest ok choc troche ciezko pali
Nie mam juz sil do niego i głowy co z tym jest nie tak
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
ad1 może przewody w kostce masz uszkodzone lub sama kostka nie łączy
ad2 a źle to nie może pokazywać :?: i skąd wiesz że pokazuje prawidłowo w całym zakresie :?:
ad3 to albo ten stabilizator napięcie lub zimne luty w liczniku lub też pływak w zbiorniku
ps a tak na marginesie to zbaczamy trochę od tematu, więc jak masz jakiś problem nie związany ze stabilizatorem napięcia to napisz posta lub podłącz się pod odpowiedni temat.
ad2 a źle to nie może pokazywać :?: i skąd wiesz że pokazuje prawidłowo w całym zakresie :?:
ad3 to albo ten stabilizator napięcie lub zimne luty w liczniku lub też pływak w zbiorniku
no z tym to mnie już zagiąłeś to nie można było napisać że te objawy występują na gazie :!:wilku142 pisze:I dodam ze auto gdy jest zimne i odpale od razu na gazie wyjade na droge dam gazu do spodu i auto idzie ani sie nie dusi, jak juz choc troche osiagnie temperature powiedzmy 20C i dam do spodu gazu auto zaczyna sie dusic i aby jakos sie zebrac muszę dawać gazu stopniowo... A na benzynie jest ok choc troche ciezko pali
ps a tak na marginesie to zbaczamy trochę od tematu, więc jak masz jakiś problem nie związany ze stabilizatorem napięcia to napisz posta lub podłącz się pod odpowiedni temat.
wilku142 zajmij się na początek wymianą stabilizatora. Na początku tego wątku jest kilka słów o zamiennikach takich stabilizatorów. Pamiętać należy o ich prawidłowym wlutowaniu. Następnie wyjmij wskaźniki temp i paliwa i wyczyść dokładnie ich styki....na płytce licznika również. Sprawdź czy nie masz zimnych lutów przy wtyczkach na liczniku.....profilaktycznie możesz wszystko przelutować......nie zaszkodzi a może pomóc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 234
- Rejestracja: 18 sie 2012, 15:12
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
kyuubi1990 pisze:Koledzy poda ktos linka gdzie mozna kupic ten stablizator ?
http://www.laro.com.pl/index.php5/sklep/stabil/1774Szara80tkaTdi pisze:LM 7810 - zamiennik
http://www.aphelektra.com/p/pl/lm7810/l ... to220.html
Wystarczy wpisać w google.
Kosztuje 1,10-1,12PLN.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
albo Allegro
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=LM+7810
problem z zegarami temperatury i poziomu paliwa
Witam. Mam problem z tymi dwoma zegarami. Czytałem juz różne tematy na forum lecz każdy pisze że u niego czasami działa a u mnie jest tak że ani od temperatury ani od poziomu paliwa nie działa wogóle nawet sie nie ruszą. nie wiem czy to wina czujnika przy silniku i pływaka czy tego stabilizatora czy poprostu jeszcze czegos innego. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i wszystkie są ok, tak wiec co mam robic?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
suchyj3, jakbyś przejrzał ten temat to już byś wiedział o co kaman a może nawet naprawił
http://pl.wikipedia.org/wiki/Zimny_lutsuchyj3 pisze:co to sa wogóle te zimnel uty?
Witam.
Podepnę się pod temat.
U mnie jest taki problem że oprócz temp. silnika nie działa też prędkościomierz. Wymieniłem licznik , ale dołaczył się do tego brak wskazań poziomu paliwa {raz działa a raz nie}.
Tak naprawdę mam dwie lewe ręce do takich spraw jak rozbieranie licznika i grzebanie przy nim bo na pewno coś złamię lub urwę i jakaś część mi zostanie :mrgreen:
Więc mam pytanie o to czy ktoś z Podkarpacia zajmuje się takimi sprawami?
W sumie to już sam nie wiem bo moja audiczka jest po swapie z 2,0 na 2,8 i zastanawiam się czy to nie wina czujników lub wiązki? Sprawdzałem czy są popodpinane przewody do czujników ale niby jest ok.
Pozdrawiam
Podepnę się pod temat.
U mnie jest taki problem że oprócz temp. silnika nie działa też prędkościomierz. Wymieniłem licznik , ale dołaczył się do tego brak wskazań poziomu paliwa {raz działa a raz nie}.
Tak naprawdę mam dwie lewe ręce do takich spraw jak rozbieranie licznika i grzebanie przy nim bo na pewno coś złamię lub urwę i jakaś część mi zostanie :mrgreen:
Więc mam pytanie o to czy ktoś z Podkarpacia zajmuje się takimi sprawami?
W sumie to już sam nie wiem bo moja audiczka jest po swapie z 2,0 na 2,8 i zastanawiam się czy to nie wina czujników lub wiązki? Sprawdzałem czy są popodpinane przewody do czujników ale niby jest ok.
Pozdrawiam