Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 22 mar 2013, 16:35

sagem pisze:VAGiem tez nie moge się połączyć, z silnikiem laczy sie normalnie.
Grzebałeś coś w skrzynce z bezpiecznikami podczas zmiany silnika? Zaraz za złączem diagnostycznym, przykręcone są takie zielone kabelki. Każdy z nich odpowiada z komunikacje z czym innym. U mnie są np. cztery, czyli silnik, ABS, Klima i IMO. Odkręć te kable i przeczyść oczka, może coś tam zaśniedziało i przez to ABS milczy?

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 22 mar 2013, 18:17

Wykręć żarówkę od ABS'u i jeździj dalej :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 22 mar 2013, 20:56

chmiel25, miałeś CAŁKOWICIE pusty układ, czy sama zmiana zacisku, etc.?

IC69, dobra sugestia, musiał bym znaleźć jakieś schematy tego, bo ja wszystkie kable stamtąd mam usunięte i zrobione złącze OBD2 w schowku w aucie, ale tam idzie Linia K, linia L oraz Masa i Plus, nie wiedziałem że obsługa immo, poduch, ABS'u jest z oddzielnych linii.

Fanthom, gdybyś przeczytał problem od początku, wiedział byś że nie chodzi o sam błąd ABS, a o to że nie mogę odpowietrzyć hamulców i mam miękki pedał.

Do sedna, zbaczając z wątku hamulców.

Pojeździłem trochę na wydechu i jednak 2.75 cala na jednym, przelotowym tłumiku jest ciut za głośno, w pewnym, minimalnym zakresie obrotów (jednak najbardziej użytecznym) 2200-3000 RPM jest buczenie, rezonans? Nie wiem, spaliny się za bardzo rozprężają czy coś. Ogólnie jest mega rasowo i fajnie, ale auto ma też nadawać się na trasy a nie tylko na wyścigi, dlatego też zamówiłem w poniedziałek w RM- Motors kolejny, środkowy tłumik ze specjalnymi załamaniami poprawiającymi wyciszenie (i absolutnie nie blokującymi przepływu) i tak to wygląda, w najbliższym czasie wspawam to zamiast kawałka prostej rury. Tłumik oczywiście z kwasu, 71 mm średnicy.
Obrazek, Obrazek

P.S. Dziś z kolegą Paweł Olsztyn zmieniliśmy u mnie pompę wspomagania na jedno sekcyjną od 1.8T, ponieważ moja dwu sekcyjna ciekła, i wszystko jest dobrze.

Pozdrawiam ;-)
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:13 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 22 mar 2013, 21:19

sagem pisze:chmiel25, miałeś CAŁKOWICIE pusty układ, czy sama zmiana zacisku, etc.?
Wymiana wszystkich przewodów hamulcowych i zacisków.

Sagem to nie system SBC w M-B gdzie odpowietrzasz komputerem.
Albi niedokładnie odpowietrzyłeś albo gdzieś ci łapie powietrze.
Albo zwyczajnie masz upierdliwego bąbla w przewodzie :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 mar 2013, 07:53

chmiel25, dobra poodpowietrzam jescze raz, ale nie wierze w to. Przepompowałem przez układ conajmniej litr płynu i nadal dupa - może teraz będę odpowietrzał oba tylne koła na raz, tam i tak idzie jeden przewód z trójnikiem :idea:

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 23 mar 2013, 08:03

Witaj
Podjedź do zakładu jakiegoś, który ma sprzęt do odpowietrzania. Z tego co wiem zakłada się pompkę na zbiorniczek płynu i nie ma opcji, aby do układu wleciało powietrze, a ponadto pompka podaje pod ciśnieniem płyn co powoduje, że z układu są wypychane wszystkie syfy, łącznie z powietrzem ;-)
Do łączenia się z kompem ABSu wystarczy linia K, która idzie w wiązce ABS (zielony przewód z konektorem oczkowym na końcu), a także + i - dla vaga.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 mar 2013, 22:03

misiekdzwon, dzięki.

Dziś z kolegą Paweł Olsztyn założyliśmy u mnie gwint, na razie jedno foto podglądowe (obniżenie docelowe, mam nadzieje) niestety tylko jedna fotka bo nie mogłem wyjechać stamtąd gdzie stoi auto (uskok w progu, mówię serio) i jutro załatwię deski i cyknę parę fot.
Obrazek

Ogólnie tył jeszcze ma około 3 cm regulacji w dół (ale wtedy w nadkole wchodzi cała opona i kawałek felgi :mrgreen:), a przód ma jeszcze parę mm ale nie idzie włożyć małego palca między błotnik a oponę przy skręcie. Muszę też jeszcze jutro skołować obejmy do baku i go podciągnąć lepiej do góry bo jest 3 cm od podłogi. :shock:
Obrazek

Jak zwykle po drodze perypetie i gdyby nie Żana to bym tego nie złożył. :-)

Pozdrawiam

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:21 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 mar 2013, 22:12

sagem pisze:a przód ma jeszcze parę mm ale nie idzie włożyć małego palca między błotnik a oponę przy skręcie

eee ziom to masz jeszcze w ciul placu :lol: Ja miałem tak że kartkę papieru wsadzałem na ciasno <ok>


ps. ooooooo i tak powinna wyglądać gleba :!:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 mar 2013, 22:14

Niki20 pisze:
sagem pisze:a przód ma jeszcze parę mm ale nie idzie włożyć małego palca między błotnik a oponę przy skręcie

eee ziom to masz jeszcze w ciul placu :lol: Ja miałem tak że kartkę papieru wsadzałem na ciasno <ok>
Hehe no tak, ale mi nie zależy na biciu rekordów niskości, ma być sztywno i ładnie, i szkoda mi obcierać błotniki bo mam oryginalny lakier. No i nie wykorzystam mocy silnika chyba że na nowo położonych drogach <piwo> <piwo>

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 23 mar 2013, 22:17

A no oczywiście się zgadzam :-) Robiąc rocznie 1500 km można sobie robić gleby jakie się komu podobają ;-)

Swoją drogą sprawdź ile masz cm od ziemi do rantu błotnika :-P

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 23 mar 2013, 23:37

Samsung jestem na nie :cry:

1. Po co wsadzać 2.2 żeby jeżdzić wolno??
2. Za nisko i do dupy.
3.Szkoda pracy że swapem przy tym zawiasie.

Miałem taką glebę wytrzymałem dwa tygodnie.

Teraz będzie awantura :-(

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 24 mar 2013, 09:32

Chmielu przecież sagem mówił że nie będzie kładł auta tak co by się nie dało wykorzystać mocy aaena :mrgreen: Nie dygaj tylko zakładaj gwinta do siebie :lol:

Awatar użytkownika
pawełek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 04 sty 2010, 16:06
Imię: paweł
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawełek » 24 mar 2013, 10:11

Sagem w Elblągu się zjawisz? :-P

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 24 mar 2013, 10:18

chmiel25, spokojnie, nie będzie za nisko, wydobędziemy moc z AAN'a :mrgreen:

pawełek, tak będę.

Niki20, dziś jak wyjadę to zmierzę ;-)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 24 mar 2013, 10:24

Moze byc :mrgreen:
bedziesz chciał przyjechac dospawac ten jeden tlumik :?:

Zablokowany

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl