[B4 1Z] Problem z hamulcami - klocek sciera sie nierówno
[B4 1Z] Problem z hamulcami - klocek sciera sie nierówno
mam pewnien problem z hamulcami z przodu, a mianowicie zauwazyłem ze strasznie grzeje sie kolo od strony kierowcy, wyciagnałem klicki i tarcze i zauwazyłem ze klocek zuzyty jest nierównomiernie , do tego jeden z dwóch tłoczków na ktorych sa te gumki zacina sie.. tzn ciezko go wyjac itp. po próbie poruszania zacina sie w pozycji prawie wcisnietej. jak to naprawic ? smarowanie, traktowanie wd40 i krecenie nic nie daje - zacina sie dalej.
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
proponuje wyciągnąć tłoczek najprawdopodobniej jest zkorodowany i sie zacina, można go zpolerować( urzywając pasty) , ew wymienić, no i zaopatrz się w rep. zacisku cham. czyli te 2 gumeczki które warto wymienić.
nr. org.
431 698 471 B
http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=pl
nr. org.
431 698 471 B
http://www.autoteile-shopping.de/default.asp?lang=pl
hm
tloczki wyciagnałem i dokładnie wyczysciłem i były bez grama rdzy, a mimo to sie ten jeden zacinał, zamieniłem je ze soba i w tym gniezdzie w ktorym sie zacinał poprzednie zacinał sie te drugi, dłubałem w gniezdzie ale wydawało sie być czyste. co w takiej sytuacji się robi?
witam
Jak przeczytałem problem nie leży po stronie tłoczka tylko tulejek prowadzących.
ja u siebie wymieniłem te gumki z teflonem i spolerowałem tulejki prowadzące na to wszystko smar miedziany i jest ok
Trzeba dokładnie wyczyścić miejsca przesuwania się klocków ,itp.
Jeżeli już to nie pomaga to mogą być krzywe bolce - też się z tym spotkałem i one powodują zacinanie się zacisku.
pozdrawiam
Jak przeczytałem problem nie leży po stronie tłoczka tylko tulejek prowadzących.
ja u siebie wymieniłem te gumki z teflonem i spolerowałem tulejki prowadzące na to wszystko smar miedziany i jest ok
Trzeba dokładnie wyczyścić miejsca przesuwania się klocków ,itp.
Jeżeli już to nie pomaga to mogą być krzywe bolce - też się z tym spotkałem i one powodują zacinanie się zacisku.
pozdrawiam
tak
dokładnie problem jest z tymi bolcami prowadzacymi i jeden z nich sie zacina, dałem to do tokarza i zrobil ze chodzi luzno , jednakze po nasmarowaniu marem miedziowym i zalozeniu na auto jest to samo, nadal trze i hałasuje podczas jazdy, nie mowiac juz o nagrzewaniu sie tarcz, gdzie mozna kupic te bolce (moze sa krzywe?)