[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
bloku, tak, wiem już wszystko, rozmawiałem z dobrym fachowcem, przyczyna leży w złym sterowniku (Takim jak w RS2 bez funkcji diagnozowania) przez co na razie mam pozamykane kanały w pompie.
Panowie, tamto zdjęcie tylnego koła to gwint obniżony prawie na maxa... i choć bym chciał nie da się tak jeździć bo pod auto nie chce wejść fabryczny lewarek... 3 cm do ziemi od progów.
Dziś o 8 rano pojechałem na fajny serwis do ogarnięcia kątów, zbieżności itd. i musieliśmy parę spraw poprawić. Przedni gwint poszedł 2 cm w górę, żeby można było jeździć bez helperów, inaczej sprężyna skacze, tył mam jeszcze do podciągnięcia o około 1,5 - 2 cm bo po Olsztynie jeździ się tragicznie, mimo że jest miękko, drogi są gorsze niż za kadencji Hitlera. Trzeba odkładać pieniążki na komplet poliuretanów i resztę nowych części zawieszenia.
Tutaj wstępnie foto jak to wygląda teraz, ale nie wiem czy to docelowy setup, tył pewnie będę chciał dygnąć z 1 cm w górę. Foto pod blokiem, auto brudne.
,
A ja lecę dalej działać bo mam kupę rzeczy do ogarnięcia. No i może znajdę czas zrobić foto na prostym podłożu.
Panowie, tamto zdjęcie tylnego koła to gwint obniżony prawie na maxa... i choć bym chciał nie da się tak jeździć bo pod auto nie chce wejść fabryczny lewarek... 3 cm do ziemi od progów.
Dziś o 8 rano pojechałem na fajny serwis do ogarnięcia kątów, zbieżności itd. i musieliśmy parę spraw poprawić. Przedni gwint poszedł 2 cm w górę, żeby można było jeździć bez helperów, inaczej sprężyna skacze, tył mam jeszcze do podciągnięcia o około 1,5 - 2 cm bo po Olsztynie jeździ się tragicznie, mimo że jest miękko, drogi są gorsze niż za kadencji Hitlera. Trzeba odkładać pieniążki na komplet poliuretanów i resztę nowych części zawieszenia.
Tutaj wstępnie foto jak to wygląda teraz, ale nie wiem czy to docelowy setup, tył pewnie będę chciał dygnąć z 1 cm w górę. Foto pod blokiem, auto brudne.
,
A ja lecę dalej działać bo mam kupę rzeczy do ogarnięcia. No i może znajdę czas zrobić foto na prostym podłożu.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:34 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Hej, parę strzałów po trasie, teraz dylemat, czy tył podciągnąć z 1,5 cm w górę, czy przód - 1.5 cm w dół ale wtedy muszę wrzucić helpery :?:
, ,
Ja powiem tylko że jestem zaskoczony, pozytywnie. Jest sztywno, ale komfortowo, dużo lepiej niż na kicie. Tył nie obciera mimo że cała opona jest w nadkolu. Jestem zadowolony.
, ,
Ja powiem tylko że jestem zaskoczony, pozytywnie. Jest sztywno, ale komfortowo, dużo lepiej niż na kicie. Tył nie obciera mimo że cała opona jest w nadkolu. Jestem zadowolony.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2013, 19:39 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Spokojnie możesz zejść 1,5 cm z przodu.
Przy tej mocy jednak bym podniósł tył o 1,5 cm.
Przy tej mocy jednak bym podniósł tył o 1,5 cm.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2013, 18:38 przez gornik, łącznie zmieniany 1 raz.
- jacek199315
- Forum Audi 80
- Posty: 1023
- Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
- Lokalizacja: włodawa