Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL]Swap z ACE na 6A- spory problem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
szalejaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2013, 14:42

[ALL]Swap z ACE na 6A- spory problem

Post autor: szalejaz » 29 mar 2013, 16:06

Pisze z nadzieją na konkretną odpowiedź.Mam nadzieje ze temat nie zostanie usunięty, bo od 3 dni przeszukuje fora i dzwonie po "specjalistach" od tych silników.
Problem jest tylko jeden, konkretny.
Wyjąłem ACE z C4 iwkładam na jego miejsce 6A (same słupki).
Mimo iz są to "bliżniacze" konstrukcje, okazuje sie ze nie pasuje ŁAPA SILNIKA
od strony filtra oleju. Jest dużogłosów ze można dobrać inną łape, i że na pewno się da, ale NIKT nie wie jaka to ma być łapa.
POMOCY, bo silniki czekają na włożenie inie wiadomo co dalej robić.
Ostatnio zmieniony 02 kwie 2013, 11:48 przez szalejaz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 29 mar 2013, 23:00

szalejaz, Nie dopasujesz takiej łapy z innego auta, albo zrobisz tzw. adapter z grubej blachy i przykręcisz go do bloku a do adaptera starą łapę, albo wyrezasz nową. Możesz także zrobić dwóch łap jedną dobrą ;-) Powodzenia <ok>

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 30 mar 2013, 13:05

a nie wystraczy przykrecić łap z 6A do ACE ?? przecie to te same bloki

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 30 mar 2013, 20:30

Nie wiem dokładnie ale różnica między B3/B4 wynika z mocowania silnika. W B3 jest na saniach a w B4 (C4) na karoserii. No i w B3 są łapy stalowe na gumach a w B4 są aluminiowe na hydraulicznych poduszkach.

Trzeba przerabiać.

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 31 mar 2013, 17:47

hmm no ale mocowania łap do bloku ja na mój gust są takie same wiec po co kombinować jak autor ma oba silniki zamienia łapy i gotowe <ok>

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 31 mar 2013, 20:52

dzilo pisze:hmm no ale mocowania łap do bloku ja na mój gust są takie same wiec po co kombinować jak autor ma oba silniki zamienia łapy i gotowe <ok>
Sęk w tym, że nie. Z resztą jakby tak było to nie byłoby tego tematu ;-)

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 01 kwie 2013, 07:01

Miałem podobny problem. Tylko chodziło o założenie słupka z B3 1.8 JN do mojej B4 2.0 ABK. No i problem. Łap nie dało się podmienić nijak.

Zostaje albo spawanie łapy albo załatwienie słupka z B4 (C4). Oczywiście w takiej konfiguracji by osprzęt ACE to obsłużył (fazy rozrządu, zbliżony stopień sprężania).

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 01 kwie 2013, 09:38

wybaczcie mój błąd obiecuję poprawę ;-)

szalejaz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 mar 2013, 14:42

Post autor: szalejaz » 04 kwie 2013, 16:15

no właśnie, niby te same ale inne. jak kupowałem silnik to tez poreczali ze to te same silniki.
Nic, bedziem kombinowac

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl